Viereen mahdut, jos sulla ei oo ihan kylmät varpaat. Tai tuu vaan, mä suutelen ne lämpimiksi samalla kun tutkin sua siellä peiton alla muutenkin vähän tarkemmin :)
Hyvää yötä miehelle
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinainen siirappipylly kuka noin imeliä kirjoittelee..
- Anonyymi
Ainakin tämä unipylly naurahti sun kommentille.
- Anonyymi
Varmaan se valtakunta jolla se tunnee-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö.
Tunnin päästä jo haukkuu ihan maanrakoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnin päästä jo haukkuu ihan maanrakoon.Samat sanat multa sulle. Hakeudu nyt narsku hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnin päästä jo haukkuu ihan maanrakoon.Mustasukkaisuus iski. Joku nainen kirjoittaa paremmin kun sä. Voi kamala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnin päästä jo haukkuu ihan maanrakoon.Joo näitä persoinallisuushäiriö diagnooseja tuli mietittyä nuorempana.. Mietin just tuota ittellei, mut kuulema ois pitäny olla paljon lyhyitä seksisuhteita, mutta ei ollut. Ristiriitainen olen, mutta tykkäisin harrastaa sopuseksiä.. Sellainen sopuseksisuhde on ollut toiveena nuoresta asti. En oo tasainen itsekään, vaan räjähtelen enkä tiedä onko sellaista mahdollista muuttaa. Enkä tiedä haluankaan. Entä jos haluan sellaisen myrskyisen suhteen? Mulla ei oo noskaan ollut sellaista. Millainen suhe tunne elämältä?
- Anonyymi
Tämä hyvä ;)....
- Anonyymi
sovittu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sovittu?
etukirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etukirjain?
olen h, hyvää yötä nyt
- Anonyymi
Hienoa että päästät hänet tutkimusretkelle peiton alle, tämänkin ) . . . !!
- Anonyymi
Tuon pitäisi mennä toisinpäin.
- Anonyymi
Molemminpäin parempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756