Julkkisenkeliä esittävän

Anonyymi

Ketjut lähtee.
Raivokas julkisuuden kuvan kiillotus meneillään.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epäoikeudenmukaista. Kirjoittajat vähenee ja loppuu tällä tyylillä.

      Ehkä tämä yksi Maisa Torppaa raivokkaasti puolustava viihtyy yksinäänkin palstalla.
      Itse kysyy ja itse vastaa, ei tule riitaa😄

      Suomi24 ylläpitokin saa levähtää jatkuvilta ketjun poistopyynnöiltä.

    • Anonyymi

      Yksi arvostelija ja mollaaja tekee raivokkaasti uusia aloituksia ja ryhtyy itse niitä kommentoimaan.
      Peli jatkuu.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.
        Jää sinä tänne kommentoimaan ja jankkaamaan, kääntämään asioita sinulle mieluisaksi. Ei ole hyväksyttävää, että poistatat viestejä ja kokonaisia ketjuja. Epäreilua ja epäoikeudenmukaists myös Suomi24: lta.

        En saanut koskaan vastausta kysymykseeni. Vedän siitä omat johtopäätökseni😊

        Jatkossa kirjoitan vain sellaisille palstoille, jossa osataan ja halutaan vastata kiperiinkin kysymyksiin, toimitaan oikeudenmukaisesti. Tämä palsta ei tarjoa mitään älyllistä haastetta. Yksinkertaisia, kiperiä kysymyksiä väisteleviä hölmöjä vain.

        Jää valkopesemään itseäsi ...eikun Maisa Torppaa siis kaikin mokomin😄 Lycka till!😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Jää sinä tänne kommentoimaan ja jankkaamaan, kääntämään asioita sinulle mieluisaksi. Ei ole hyväksyttävää, että poistatat viestejä ja kokonaisia ketjuja. Epäreilua ja epäoikeudenmukaists myös Suomi24: lta.

        En saanut koskaan vastausta kysymykseeni. Vedän siitä omat johtopäätökseni😊

        Jatkossa kirjoitan vain sellaisille palstoille, jossa osataan ja halutaan vastata kiperiinkin kysymyksiin, toimitaan oikeudenmukaisesti. Tämä palsta ei tarjoa mitään älyllistä haastetta. Yksinkertaisia, kiperiä kysymyksiä väisteleviä hölmöjä vain.

        Jää valkopesemään itseäsi ...eikun Maisa Torppaa siis kaikin mokomin😄 Lycka till!😄😄

        Maisan puolustelijalle taisi mennä jauhot suuhun. Viestit väheni ja lyheni oudosti yht' äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Jää sinä tänne kommentoimaan ja jankkaamaan, kääntämään asioita sinulle mieluisaksi. Ei ole hyväksyttävää, että poistatat viestejä ja kokonaisia ketjuja. Epäreilua ja epäoikeudenmukaists myös Suomi24: lta.

        En saanut koskaan vastausta kysymykseeni. Vedän siitä omat johtopäätökseni😊

        Jatkossa kirjoitan vain sellaisille palstoille, jossa osataan ja halutaan vastata kiperiinkin kysymyksiin, toimitaan oikeudenmukaisesti. Tämä palsta ei tarjoa mitään älyllistä haastetta. Yksinkertaisia, kiperiä kysymyksiä väisteleviä hölmöjä vain.

        Jää valkopesemään itseäsi ...eikun Maisa Torppaa siis kaikin mokomin😄 Lycka till!😄😄

        Epäreilua, yhyy :D
        Menepä muille palstoille, jos kaipaat vastauksia. Kannattaisi harkita myös itsenäistä ajattelua, ettei tarvitse ikuisesti kysellä muilta. helpottaa elämää paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäreilua, yhyy :D
        Menepä muille palstoille, jos kaipaat vastauksia. Kannattaisi harkita myös itsenäistä ajattelua, ettei tarvitse ikuisesti kysellä muilta. helpottaa elämää paljon :)

        Älä Maisa itke. Blondibimbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäreilua, yhyy :D
        Menepä muille palstoille, jos kaipaat vastauksia. Kannattaisi harkita myös itsenäistä ajattelua, ettei tarvitse ikuisesti kysellä muilta. helpottaa elämää paljon :)

        Yhyy-ttelijä luuli olevansa viisaskin ja ovelampi kuin kukaan muu. Kuinkas sitten kävikään. Paljastit itse itsesi ja oman tyhmyytesi. Kun äly ei vaan riitä, vaikka kuinka haluaisi.

        Älä sure, maailma tarvitsee myös tyhmiä Maisoja ja niiden tyhmiä miehiä, ihan viihteen vuoksi. Nauru piristää päivää ja sitä olet/olette järjestäneet kiitettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Jää sinä tänne kommentoimaan ja jankkaamaan, kääntämään asioita sinulle mieluisaksi. Ei ole hyväksyttävää, että poistatat viestejä ja kokonaisia ketjuja. Epäreilua ja epäoikeudenmukaists myös Suomi24: lta.

        En saanut koskaan vastausta kysymykseeni. Vedän siitä omat johtopäätökseni😊

        Jatkossa kirjoitan vain sellaisille palstoille, jossa osataan ja halutaan vastata kiperiinkin kysymyksiin, toimitaan oikeudenmukaisesti. Tämä palsta ei tarjoa mitään älyllistä haastetta. Yksinkertaisia, kiperiä kysymyksiä väisteleviä hölmöjä vain.

        Jää valkopesemään itseäsi ...eikun Maisa Torppaa siis kaikin mokomin😄 Lycka till!😄😄

        Kyllä täällä vastauksia saa, paitsi siltä yhdeltä, joka palvoo Torppaa. Se ikäpoika pöndeltä, joka uhkailee perusteettomasti ja näyttää samalla tyhmyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä vastauksia saa, paitsi siltä yhdeltä, joka palvoo Torppaa. Se ikäpoika pöndeltä, joka uhkailee perusteettomasti ja näyttää samalla tyhmyytensä.

        Ei taida olla ikäpoika pöndeltä vaan herra tai rouva Torppa itse😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla ikäpoika pöndeltä vaan herra tai rouva Torppa itse😄

        Monet seikat ikäpojan pöndeltä viesteistä kertovat, että asialla on TorpPaska itse tai lähipiiri.


    • Anonyymi

      On poistettu todella paljon ketjuja ja minä ainakin olen tyytyväinen. Kiitos kuuluu sille, joka on ottanut asiakseen siivota tämän sivuston. Ei pelkästään yhdestä, vaan monesta julkkiksesta on ketjut hävinneet.

      • Anonyymi

        Maisa ketjuja on hävinnyt, herra ja rouva Torppa asialla.


    • Anonyymi

      Maisa Torppa kertoi Iltalehdessä vuonna 2012 että hän saanut jopa tappouhkauksia.

      • Anonyymi

        Ei ole yllätys. Käyttäyisi fiksujen ihmisten tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yllätys. Käyttäyisi fiksujen ihmisten tapaan.

        Hyvä, että on siistiynyt. Juoru on juoru. Mollaaminen on sitten ihan eri asia. Jokaisella meillä on ihmisarvomme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että on siistiynyt. Juoru on juoru. Mollaaminen on sitten ihan eri asia. Jokaisella meillä on ihmisarvomme.

        Maisaa koskevista juoruista n.90 % on totta ja faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yllätys. Käyttäyisi fiksujen ihmisten tapaan.

        Sinun mielestäsikö tappouhkauksia lateleva ihminen on fiksu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yllätys. Käyttäyisi fiksujen ihmisten tapaan.

        No mitä Maisa teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että on siistiynyt. Juoru on juoru. Mollaaminen on sitten ihan eri asia. Jokaisella meillä on ihmisarvomme.

        Aivan oikein ja juoru voi olla mukavaa, huumorilla höystettyä. Siitä tulee mukava olo, mutta nyt on moni ketju juorusta kaukana ja kamalaa luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että on siistiynyt. Juoru on juoru. Mollaaminen on sitten ihan eri asia. Jokaisella meillä on ihmisarvomme.

        Mikä sinulle tuli? Miksi viestisi muuttuivat, kun epäiltiin, että olet herra tai rouva Torppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että on siistiynyt. Juoru on juoru. Mollaaminen on sitten ihan eri asia. Jokaisella meillä on ihmisarvomme.

        Maisa enkeli ei ole ikinä eikä koskaan mollannut ketään. Ei ikinä!!! Ettäs tiedätte!! UGH, olen puhunut ja puolustanut kultaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa enkeli ei ole ikinä eikä koskaan mollannut ketään. Ei ikinä!!! Ettäs tiedätte!! UGH, olen puhunut ja puolustanut kultaani.

        Ja sitten kostetaan se "ettei ole mollannut ketään" 8v mollaamisella.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse asua samassa talossa kun netti on täynnä uutisia. Sieltä löytyy kaikki vanhemmatkin asiat. Kiitos mollaajien niin google alkaa sauhuamaan. Koskee myös muita joita mollataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse asua samassa talossa kun netti on täynnä uutisia. Sieltä löytyy kaikki vanhemmatkin asiat. Kiitos mollaajien niin google alkaa sauhuamaan. Koskee myös muita joita mollataan.

        Mene leipomaan vaikka niitä sämpylöitä kullallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein ja juoru voi olla mukavaa, huumorilla höystettyä. Siitä tulee mukava olo, mutta nyt on moni ketju juorusta kaukana ja kamalaa luettavaa.

        Ketjujen juoruista n.90 % on täyttä totta.


    • Anonyymi

      On täältä Sofiasta ja Martinasta lähtenyt monta ketjua pois. Ei pelkästään Maisasta, joten siivous käynnissä. Missä kuvittelette kirjoittavanne näin herjaavaa tekstiä, kun täällä.

      • Anonyymi

        Maisasta on poistettu ennätysmäärä ketjuja ja viestejä. Ei ole vaikea arvata kuka on asialla. Voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisasta on poistettu ennätysmäärä ketjuja ja viestejä. Ei ole vaikea arvata kuka on asialla. Voi voi.

        Mitä moittimista nyt noin uskollisessa, hyvämaineisessa, rehellisessä, omillaan toimeen tulevassa, aidossa ja hellässä äidissä on??
        Ei yhtään mitään!! (sanoo Maisa Torppa!!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä moittimista nyt noin uskollisessa, hyvämaineisessa, rehellisessä, omillaan toimeen tulevassa, aidossa ja hellässä äidissä on??
        Ei yhtään mitään!! (sanoo Maisa Torppa!!)

        Niinpä, ja ei pidä unohtaa, että on myös niim tavattoman kauniskin❤😁😁


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe