Maahanpääsy helpottui taas lisää

Anonyymi

Nyt ei tarvitse enää edes olla 15 tonnia tilillä eikä todistuksia talletuksista. Vakuutus kuntoon, lentolippu, karanteeniin ja se on siinä.

Ohjeet on varsin yksinkertaiset ja käsittely nopeaa. Muutama päivä ja olet valmis matkalle.

https://helsinki.thaiembassy.org/fi/publicservice/maahantuloon-erityislupa-hakeminen-certificate-of-entry-coe?page=5f49f03b925bca30ae4f262e&menu=5f49f050925bca30ae4f262f&fbclid=IwAR2QOpNIQKFupTmL3aylHZbe64ZMiD6VrcnEzY3Us9C44nnIQDXw-fR5ADc

Thaimaa aukeaa hyvää vauhtia! Lämpimästi tervetuloa!

T 2010

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyviä uutisia siis Pattayan ystäville, mutta samaan aikaan tuli huonoja uutisia. Legendaarinen Pattayan poika Eki Vestola on poissa. R.I.P.

      Mahtava seuramies ja Ekin lihapiirakat tunnettiin kaikkialla Pattayalla suomalaisten keskuudessa. Miehellä oli myös tunnetusti silmää naiskauneudelle.

      T 2010

      • Anonyymi

        Eki taisi ehtiä olla Pattayalla 30 vuotta. Puhui thaita ja aina oli nuori kaunotar kainalossa ja Eki kohteli tyttöjä hyvin, auttoi thaimaalaisia ja kaikkia monissa asioissa. Eki kun järjesti kikkalot niin sinne tuli usein pari thaimaalaista trubaduuria musisoimaan. Parhaita bileitä mitä Jomtienilla on nähty. Rannalla ja Opal Housessa. Vanhan koulukunnan mies ja kunnon suomalainen! Ikävä jää miestä ja harmittaa kun en viime lomalla käynyt moikkaamassa. Syynä oli korona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eki taisi ehtiä olla Pattayalla 30 vuotta. Puhui thaita ja aina oli nuori kaunotar kainalossa ja Eki kohteli tyttöjä hyvin, auttoi thaimaalaisia ja kaikkia monissa asioissa. Eki kun järjesti kikkalot niin sinne tuli usein pari thaimaalaista trubaduuria musisoimaan. Parhaita bileitä mitä Jomtienilla on nähty. Rannalla ja Opal Housessa. Vanhan koulukunnan mies ja kunnon suomalainen! Ikävä jää miestä ja harmittaa kun en viime lomalla käynyt moikkaamassa. Syynä oli korona.

        Kun 90-vuotias kuolee luonnollisen kuoleman, niin koronaanhan se meni joo ja sairaanhoitopiiri saa lisää rahoitusta. Tätä on tulosohjaus ei terveydenhoidossa vaan sairaanhoidossa.


    • Anonyymi

      Niinpä , TOTUUS nyt kuitenkin on tilillä oltava kaksikymmentäviisituhattaeuroa
      siis 25 tuhatta euroa ,( talletustodistus ) ei riitä tuo 15 Ja Huomio
      VAKUTUUS !

      • Anonyymi

        Sorry vaan numeromies mutta se poistui se talletusvaatimus eilen. Ei tarvi enää. Matkavakuutus Turvasta vakuutus maksaa 90 euroa kuukaudessa. Hoitokulut ilman ylärajaa. Halvimmat ASQ hotellit 1000 patia vrk. Kohta mennään jee!


    • Anonyymi

      Nyt on amalialla vitutus kauhia, kiljupönttökin kaatui.

    • Anonyymi

      Ihan sama, 15 tonnia nyt ei ole kenellekään yhtään mikään ongelma, eikä 25:kään

      Ongelma on tuo 14 päivän karanteeni, niin kauan kuin pitää olla karanteenissa en ala lähtemään.

      Se 25 tonnia tai vaikka 50 tonnin talletus ilman mitään karanteenia, niin sitten voisin lähteä.

      • Anonyymi

        Lyhytmatkalaisille ei ole otollinen ajankohta lähteä mutta talviasukeille ok ja niille jotka ovat yli 2 kuukautta niin ei tuo ole temppu eikä mikään olla karanteenissa.


    • Anonyymi

      Lisää vielä helpotuksia viisumiin niin sensukalta katkeaa päästä verisuoni kun hän miettii 24 tuntia vuorokaudessa että kohta ne resupetterit matkustaa ja varmaan myös panee siellä voi kamalata.. ja sensukka itse katselee yksin haikeana laitoksen ikkunasta pimeyteen ja ottaa velton ja kalpean käteensä.

      • Anonyymi

        Ei hätää, onhan senssulla suomi24..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää, onhan senssulla suomi24..

        Senssulla vahva vaikutus jonkun ajatuksiin?


      • Anonyymi

        Jännä tämä vex vex vaan mode.


    • Anonyymi

      Niin tämä viisumi kun ei ole eläkeviisumi vaan COE viisumi, niin mitään talletustodistuksia ei tarvita. Thaimaa toivoo tästä joulumyynnin pelastajaa.

    • Anonyymi

      Karanteeni jatkuu 14 vrk...
      By NumBall HHN

      • Anonyymi

        Karanteeni jatkuu 14 vrk... Numeropallolta HHN? Sama Suomeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karanteeni jatkuu 14 vrk... Numeropallolta HHN? Sama Suomeksi?

        Tuon "kongreettisen skeidaa sgruudaavan sbugen" suomen kieli ja stadin slangi on melkein yhtä huonoa kuin englanninkielen taitonsa. Onneksi ei ole kirjoittanut tänne "ranskää", jota sitäkin väittää osaavansa.


    • Anonyymi

      Esim Mövenpick on hiukka enemmän hintava , vaan täyttä vastinetta rahoille. Tänne vaan, nyt kujalle -juoksemaan-

      Täällä on kivaa, soilla ei ole kuin märkiä hetteiköitä, ainakin kostuvat nopeasti.

      • Anonyymi

        16.päivä loppuu karanteeni. Olen juurikin mainitsemasi ketjun hotellissa bankkarissa. Tästä Pattayalle. Eipä ole näin hyvin tullut nukuttua miesmuistiin. Henkilökunta hakee miestä väkevämpää juomaakin pikku provikalla. Älytelkkari ja poreamme, tilava terassi, hyvät safkat, hyvä netti. Kaikki mitä sisätiloissa tarvii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16.päivä loppuu karanteeni. Olen juurikin mainitsemasi ketjun hotellissa bankkarissa. Tästä Pattayalle. Eipä ole näin hyvin tullut nukuttua miesmuistiin. Henkilökunta hakee miestä väkevämpää juomaakin pikku provikalla. Älytelkkari ja poreamme, tilava terassi, hyvät safkat, hyvä netti. Kaikki mitä sisätiloissa tarvii.

        hommaa oma "patja", niin siitä se ilo alkaa.


    • Anonyymi

      Lerpan maahanpääsy ei ole helpottunut yhtään.

      • Anonyymi

        numerobollasensei on ja pysyy suomessa, voin vakuuttaa.


    • Anonyymi

      Niuvan suljetun ovi, on ja pysyy, kiinni

    • Anonyymi

      Koroana karanteeni 14 vrk, toistaiseksi.
      By NumBall HHN

    • Anonyymi

      Mielenkiinrtoista pattaya rakas rauhoittuu toistuvasti klo 22.00 suomen aikaan, lieneekö totuus että laitoksessa alkaa tuutilulla aika, ja netti katkaistaan.

      • Anonyymi

        Amalian Niuvassa lapsilukko menee päälle


      • Anonyymi

        Huahinin Hesan Chiang Main Paraisten vakuuttajamies ei rauhoitu koskaan. Vain uniapnean ja sammumisten aikaan hetken hiljaisuus. Itse kerroit että torkahtelet pitkin päivää. Tuo ei ole terveen merkki. Ihmisen vuorokausirytmiä säätelee luonnollisesti valo. Valoisassa valvotaan ja tehdään leipä, pimeällä nukutaan ja ladataan pattereita.


      • Anonyymi

        Olet vakuuttanut monta muutakin asiaa ja kaikki on osoittautuneet paskapuheeksi. Yhtä luotettavaa vakuuttelua kuin sosiaalidemokraateilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vakuuttanut monta muutakin asiaa ja kaikki on osoittautuneet paskapuheeksi. Yhtä luotettavaa vakuuttelua kuin sosiaalidemokraateilta.

        Voitko hieman tarkentaa tarkalleen ottaen mitä olen paskaa täällä puhunut tai paremmin kirjoittanut, voisit hieman parantaa kieliasuasi jos meinaat että en pidä sinua täytenä pellena.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko hieman tarkentaa tarkalleen ottaen mitä olen paskaa täällä puhunut tai paremmin kirjoittanut, voisit hieman parantaa kieliasuasi jos meinaat että en pidä sinua täytenä pellena.
        By NumBall

        Ja lisäksi olen sosiaalidemokraatti ollut aina, vaikka en ole koskaan puolueeseen liittynyt, mutta tosiaan laita itse tulemaan kertomusta aiheena vaikka minä ja pattaya, luulempa että kertomus on hyvin lyhyt, lyhyempi kuin minun lopburin kertomus että apinatemppelissä on apinoista, olit tietysti unohtanut että tästäkin oli mukana pari valokuvaa..
        By NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi olen sosiaalidemokraatti ollut aina, vaikka en ole koskaan puolueeseen liittynyt, mutta tosiaan laita itse tulemaan kertomusta aiheena vaikka minä ja pattaya, luulempa että kertomus on hyvin lyhyt, lyhyempi kuin minun lopburin kertomus että apinatemppelissä on apinoista, olit tietysti unohtanut että tästäkin oli mukana pari valokuvaa..
        By NumBall HHN

        Parikymmentä matkaa Pattayalle ja saman verran muualle Thaimaahan. Aina vähintään kuukausi reisussa. Kaksi kertaa puolen vuoden reisut. Se on minun historiani.
        Kuvia on pilvipalvelimen mukaan tallessa jotakin 4000kpl Thaimaasta. Vähän enemmän kuin pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko hieman tarkentaa tarkalleen ottaen mitä olen paskaa täällä puhunut tai paremmin kirjoittanut, voisit hieman parantaa kieliasuasi jos meinaat että en pidä sinua täytenä pellena.
        By NumBall

        Ai mitä olet paskaa puhunut.???? Lueppa tekstejäsi vaikkapa otahanuriinpojuna, zaphodbbx, taksiterona ym.. mieti sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä olet paskaa puhunut.???? Lueppa tekstejäsi vaikkapa otahanuriinpojuna, zaphodbbx, taksiterona ym.. mieti sitten.

        Olen lukenut, enkä ole noista mikään, enkä ole Senssu... mikähän hemmetin pakko sinulla on kuvitella että on vain yksi ihminen joka nauraa sinulle somesta, ja että minä olisin maailman ainoa pattayaan ja varsinkin pattayarakkaisiin negatiivisesti suhtautuva... Tosiasiassa pattayaan negatiivisesti suhtautuvia on valtaosa suomalaisista, kaikki pattaya rakkaisiin suhtautuvia.

        Enkä minä ole edes kovin negatiivinen pattayan suhteen, mutta sinuun kyllä... Ihmettelen mitä saat siitä tälläisestä vuosia kestäneestä lähes 24/7 palstavaikuttamisesta, amalioineen, kuljuineen... laita nyt hyvä poika asiasi kuntoon jos se vielä on mahdollista.

        By NumBall HHN
        ps. Eikä minua hetkauta milliäkään mitä sinä minusta ajattelet, sen voi vakuuttaa, yritä poju parantaa tapasi, niin minäkin harkitsen asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parikymmentä matkaa Pattayalle ja saman verran muualle Thaimaahan. Aina vähintään kuukausi reisussa. Kaksi kertaa puolen vuoden reisut. Se on minun historiani.
        Kuvia on pilvipalvelimen mukaan tallessa jotakin 4000kpl Thaimaasta. Vähän enemmän kuin pari.

        Hienoa ei sitten muuta kuin matkailukertomusta pukkaamaan, kuvia liiteeksi... jokainen voi väittää että ole käynnyt thaimaassa 40 kertaa, ja kaksi puolenvuoden reissua.
        By NumBall HHN
        ps. olen minä laittanut tänne huomattavan määrän valokuvia, enemmän kuin kukaan muu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa ei sitten muuta kuin matkailukertomusta pukkaamaan, kuvia liiteeksi... jokainen voi väittää että ole käynnyt thaimaassa 40 kertaa, ja kaksi puolenvuoden reissua.
        By NumBall HHN
        ps. olen minä laittanut tänne huomattavan määrän valokuvia, enemmän kuin kukaan muu...

        Jep ja kuvissasi esiintyy samat esineet kuin Chiang Main miehen kuvissa. Juttusi ovat identtisiä hänen kanssaan ja teillä on identtinen elämä. Sama syntymäpäiväkin ja työeläkkeellä kumpikin "alaikäisenä" ennenaikojaan. Sensei on jo kahdesti tunnustanut olevansa numeromies ja juttusi sekä teemasi on sanasta sanaan ollut samanlaista jo kuusi vuotta aina Hiekkaharjun baarikärpäsen roolista lähtien. En tiedä kuka siellä Hua Hinissa on, mutta sinä et ole. Et myöskään Chiang Maissa, jonne sinulla ei edes ole kontaktia ja kukaan ei lähettele sieltä kuviakaan. Ei tuollaisia pellejä ole kuin yksi. Ettei vaan ole sinullakin jokin jehovan tai lestadiolaisen tausta? Tuo tekopyhyys kuulostaa juuri sellaiselta.
        Osa tänne postittamistasi kuvista on otettu näyttöruudulta. Loput huonolaatuisia amatöörikuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut, enkä ole noista mikään, enkä ole Senssu... mikähän hemmetin pakko sinulla on kuvitella että on vain yksi ihminen joka nauraa sinulle somesta, ja että minä olisin maailman ainoa pattayaan ja varsinkin pattayarakkaisiin negatiivisesti suhtautuva... Tosiasiassa pattayaan negatiivisesti suhtautuvia on valtaosa suomalaisista, kaikki pattaya rakkaisiin suhtautuvia.

        Enkä minä ole edes kovin negatiivinen pattayan suhteen, mutta sinuun kyllä... Ihmettelen mitä saat siitä tälläisestä vuosia kestäneestä lähes 24/7 palstavaikuttamisesta, amalioineen, kuljuineen... laita nyt hyvä poika asiasi kuntoon jos se vielä on mahdollista.

        By NumBall HHN
        ps. Eikä minua hetkauta milliäkään mitä sinä minusta ajattelet, sen voi vakuuttaa, yritä poju parantaa tapasi, niin minäkin harkitsen asiaa.

        Moi NumBa!

        Senssu toinen havaitsemani pattayan rakkaisiin täällä negatiivisesti suhtautuva ollen.

        Jäin näin ollen pohtimaan onkohan hän myös sosiaalidemokraatti.

        Miten kommentoisit pohdintaani?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja kuvissasi esiintyy samat esineet kuin Chiang Main miehen kuvissa. Juttusi ovat identtisiä hänen kanssaan ja teillä on identtinen elämä. Sama syntymäpäiväkin ja työeläkkeellä kumpikin "alaikäisenä" ennenaikojaan. Sensei on jo kahdesti tunnustanut olevansa numeromies ja juttusi sekä teemasi on sanasta sanaan ollut samanlaista jo kuusi vuotta aina Hiekkaharjun baarikärpäsen roolista lähtien. En tiedä kuka siellä Hua Hinissa on, mutta sinä et ole. Et myöskään Chiang Maissa, jonne sinulla ei edes ole kontaktia ja kukaan ei lähettele sieltä kuviakaan. Ei tuollaisia pellejä ole kuin yksi. Ettei vaan ole sinullakin jokin jehovan tai lestadiolaisen tausta? Tuo tekopyhyys kuulostaa juuri sellaiselta.
        Osa tänne postittamistasi kuvista on otettu näyttöruudulta. Loput huonolaatuisia amatöörikuvia.

        Moi.
        En viitsi enään ottaa osaa noihin kommentointeihisi, ne on niin kuivia ja saman toistoa.
        Pidä mielipiteesi anonyyminä kuka kukin on, ei haittaa, onhon sulla joka päivä aiheestasi kirjoiteltavaa tälle rakkaalle palstallesi.
        Poliittisesta minun näkökannastani Junttilaa koskien, ei kantaa, samaa paskaa.
        Tämä tässä tällä kertaa täältä Chiang Maista.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moi.
        En viitsi enään ottaa osaa noihin kommentointeihisi, ne on niin kuivia ja saman toistoa.
        Pidä mielipiteesi anonyyminä kuka kukin on, ei haittaa, onhon sulla joka päivä aiheestasi kirjoiteltavaa tälle rakkaalle palstallesi.
        Poliittisesta minun näkökannastani Junttilaa koskien, ei kantaa, samaa paskaa.
        Tämä tässä tällä kertaa täältä Chiang Maista.

        Sihteeripersoona sopivasti pöllähti paikalle.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moi.
        En viitsi enään ottaa osaa noihin kommentointeihisi, ne on niin kuivia ja saman toistoa.
        Pidä mielipiteesi anonyyminä kuka kukin on, ei haittaa, onhon sulla joka päivä aiheestasi kirjoiteltavaa tälle rakkaalle palstallesi.
        Poliittisesta minun näkökannastani Junttilaa koskien, ei kantaa, samaa paskaa.
        Tämä tässä tällä kertaa täältä Chiang Maista.

        Moi Senssu!

        Vain viiden minuutin viive herättää monia epäilyksiä.... joku voisi epäillä sinun joku T mode olevan, vaikka vain hänen kaveri olet kertonut olevasi.

        Jos sallitaan, niin esittäisinkin sinulle suuresti erään mieltäni askarruttaneen kysymyksen... kysyisin kuitenkin etukäteen miettien - sinähän etukäteen kannustanut olet miettimään ja harkitsemaan -
        mahtanetko edes yrittää asiallisesti kysymykseeni vastata?

        Ps. Anteeksi jos kysymykseni oletko sinä sosiaalidemokraatti loukkaava ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut, enkä ole noista mikään, enkä ole Senssu... mikähän hemmetin pakko sinulla on kuvitella että on vain yksi ihminen joka nauraa sinulle somesta, ja että minä olisin maailman ainoa pattayaan ja varsinkin pattayarakkaisiin negatiivisesti suhtautuva... Tosiasiassa pattayaan negatiivisesti suhtautuvia on valtaosa suomalaisista, kaikki pattaya rakkaisiin suhtautuvia.

        Enkä minä ole edes kovin negatiivinen pattayan suhteen, mutta sinuun kyllä... Ihmettelen mitä saat siitä tälläisestä vuosia kestäneestä lähes 24/7 palstavaikuttamisesta, amalioineen, kuljuineen... laita nyt hyvä poika asiasi kuntoon jos se vielä on mahdollista.

        By NumBall HHN
        ps. Eikä minua hetkauta milliäkään mitä sinä minusta ajattelet, sen voi vakuuttaa, yritä poju parantaa tapasi, niin minäkin harkitsen asiaa.

        Moi NumBa!

        "Enkä minä ole edes kovin negatiivinen pattayan suhteen... "

        Tämä totta ollen silloin kun olet Senssu.
        Tämä totta ei ollen silloin kun olet NumBall.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut, enkä ole noista mikään, enkä ole Senssu... mikähän hemmetin pakko sinulla on kuvitella että on vain yksi ihminen joka nauraa sinulle somesta, ja että minä olisin maailman ainoa pattayaan ja varsinkin pattayarakkaisiin negatiivisesti suhtautuva... Tosiasiassa pattayaan negatiivisesti suhtautuvia on valtaosa suomalaisista, kaikki pattaya rakkaisiin suhtautuvia.

        Enkä minä ole edes kovin negatiivinen pattayan suhteen, mutta sinuun kyllä... Ihmettelen mitä saat siitä tälläisestä vuosia kestäneestä lähes 24/7 palstavaikuttamisesta, amalioineen, kuljuineen... laita nyt hyvä poika asiasi kuntoon jos se vielä on mahdollista.

        By NumBall HHN
        ps. Eikä minua hetkauta milliäkään mitä sinä minusta ajattelet, sen voi vakuuttaa, yritä poju parantaa tapasi, niin minäkin harkitsen asiaa.

        Yritätkö siis väittää että tällä palstalla on useampi vasemman jalan saapas sinun lisäksesi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö siis väittää että tällä palstalla on useampi vasemman jalan saapas sinun lisäksesi..

        Lapsuudenkaveri sekosi kakskymppisenä. Yritti hirttäytyä sydänsurujen vuoksi ja sai siitä aivovamman. Ei mennyt kauaa sairaalasta pääsyn jälkeen kun hän kertoi röntgenissä paljastuneen hänellä olevan teräsluut ja sai viestejä päähänsä jostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja kuvissasi esiintyy samat esineet kuin Chiang Main miehen kuvissa. Juttusi ovat identtisiä hänen kanssaan ja teillä on identtinen elämä. Sama syntymäpäiväkin ja työeläkkeellä kumpikin "alaikäisenä" ennenaikojaan. Sensei on jo kahdesti tunnustanut olevansa numeromies ja juttusi sekä teemasi on sanasta sanaan ollut samanlaista jo kuusi vuotta aina Hiekkaharjun baarikärpäsen roolista lähtien. En tiedä kuka siellä Hua Hinissa on, mutta sinä et ole. Et myöskään Chiang Maissa, jonne sinulla ei edes ole kontaktia ja kukaan ei lähettele sieltä kuviakaan. Ei tuollaisia pellejä ole kuin yksi. Ettei vaan ole sinullakin jokin jehovan tai lestadiolaisen tausta? Tuo tekopyhyys kuulostaa juuri sellaiselta.
        Osa tänne postittamistasi kuvista on otettu näyttöruudulta. Loput huonolaatuisia amatöörikuvia.

        Sinä voit aina laittaa parempaa laatua palstalla, sorry vaan poju... ei vaan ole koskaan vielä näkynyt, ja muuten olen niin laiska etten yksinkertaisesti viitsi muokata toisten ottamia kuvia ja väittää niitä omakseni, enkä ole koskaan tänne muita kuvia laittanut kuin itse ottamia, minä en ole senssu mutta en viitsi asiaan enempää puuttua, joten ole vahva uskossasi... ja kyllä minä poju olen hua hinissä en tiedä missä sinä olet, enkä ole kiinnostunut sinun asiasi, mutta hullujen huoneelle kuuluisit.
        By NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit aina laittaa parempaa laatua palstalla, sorry vaan poju... ei vaan ole koskaan vielä näkynyt, ja muuten olen niin laiska etten yksinkertaisesti viitsi muokata toisten ottamia kuvia ja väittää niitä omakseni, enkä ole koskaan tänne muita kuvia laittanut kuin itse ottamia, minä en ole senssu mutta en viitsi asiaan enempää puuttua, joten ole vahva uskossasi... ja kyllä minä poju olen hua hinissä en tiedä missä sinä olet, enkä ole kiinnostunut sinun asiasi, mutta hullujen huoneelle kuuluisit.
        By NumBall HHN

        Olet suomikaksnelosella sisätiloissa. Se on ihan se ja sama missä ne sisätilasi sijaitsevat fyysisesti. En kauheasti jaksaisi itse elvistellä missä itse olen. Oleminen ei ole matkailua aikä Hua Hin eikä Helsinki ole Pattayalla sen enempää kuin parainenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet suomikaksnelosella sisätiloissa. Se on ihan se ja sama missä ne sisätilasi sijaitsevat fyysisesti. En kauheasti jaksaisi itse elvistellä missä itse olen. Oleminen ei ole matkailua aikä Hua Hin eikä Helsinki ole Pattayalla sen enempää kuin parainenkaan.

        En ole koskaan edes väittänyt tätä matkailuksi, vaan thaimaassa asumiseksi, näissä on varsin suuri ero... kuitenkin oleminen on pakollista myös matkailussa, niuvassa taas pakkoasumista, ja olemista.

        By NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan edes väittänyt tätä matkailuksi, vaan thaimaassa asumiseksi, näissä on varsin suuri ero... kuitenkin oleminen on pakollista myös matkailussa, niuvassa taas pakkoasumista, ja olemista.

        By NumBall HHN

        Jessöör mäkin olen jo täällä. Jyväskylässä. Voin vakuuttaa. Kuntosalille lähdössä kahvin jälkeen. Työpäivä pulkassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sihteeripersoona sopivasti pöllähti paikalle.

        Tuttua huttua.

        Sihteeri S seuraaa monta tuntia vierestä hiljaa kuin hiirulainen tai sadantonnin keijukainen, kuinka veetuileva kaksoisveljensä jälleen kerran taputellaan.

        Sitten kalikka pläsähtää - ja sihteeri S älähtää:
        "Tämä tässä tällä kertaa täältä Chiang Maista" - ja juoksee piiloon puskaan.

        Melkoisia sankareita nämä Amalian kaksoispojut.

        Ps. Poista nyt tämäkin viesti Amalia kun et asialliseen ja rehelliseen keskusteluun pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan edes väittänyt tätä matkailuksi, vaan thaimaassa asumiseksi, näissä on varsin suuri ero... kuitenkin oleminen on pakollista myös matkailussa, niuvassa taas pakkoasumista, ja olemista.

        By NumBall HHN

        Miksi sinä sitten vietät ympäri vuorokaudet tällä pastalla "siellä hua hinissä"


      • Anonyymi

        Vex vex vaan... sano Amalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sitten vietät ympäri vuorokaudet tällä pastalla "siellä hua hinissä"

        Miksi sinä sitten vietät ympäri vuorokaudet tällä pastalla "siellä niuvassa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan edes väittänyt tätä matkailuksi, vaan thaimaassa asumiseksi, näissä on varsin suuri ero... kuitenkin oleminen on pakollista myös matkailussa, niuvassa taas pakkoasumista, ja olemista.

        By NumBall HHN

        Jos on itsetuhoisuutta ja kaipaa kunnon psykoosiin, niin paras keino siihen juurikin on sisätiloissa oleskelu yksin tietokoneen ääressä, sohvan tai sängyn laidalla löhöäminen ja roskaruoan syöminen lääkkeiden kanssa. Varsin pian saa itsensä sellaiseen kuntoon ettei enää muuhun pystykään. Sitten nämä sohvaperunat kertoo tehneensä koko ikänsä töitä niin kovaa että terveys meni vaikka tosiasiassa se terveys on tuhottu siellä sisätiloissa jököttämällä sen työuran jälkeen.

        Sairaalassa olin kerran kaksi viikkoa onnettomuuden jälkeen. Meinasin tulla hulluksi siitä olemisesta, netin selaamisesta ja telkan katselusta. Ulkoilu ja ihmissuhteet on terveellisiä. Oleskelu yksin ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua huttua.

        Sihteeri S seuraaa monta tuntia vierestä hiljaa kuin hiirulainen tai sadantonnin keijukainen, kuinka veetuileva kaksoisveljensä jälleen kerran taputellaan.

        Sitten kalikka pläsähtää - ja sihteeri S älähtää:
        "Tämä tässä tällä kertaa täältä Chiang Maista" - ja juoksee piiloon puskaan.

        Melkoisia sankareita nämä Amalian kaksoispojut.

        Ps. Poista nyt tämäkin viesti Amalia kun et asialliseen ja rehelliseen keskusteluun pysty.

        Hei anonyymi.
        Mikäli kaipaat asiallista keskustelua ja kykenet rehellisyyteen, ole ystävällinen ja tee aloitus siniselläsi, esittele itsesi ja asiasi josta tahdot asianmukaisesti keskustella, niin kokeillaan.
        Varaudu tuolloin myös minun kysymyksiini vastaamaan asianmukaisesti.


      • Anonyymi

        Senssu-Amalia poisti taas viestin kun ei kykene asialliseen ja rehelliseen keskusteluun.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei anonyymi.
        Mikäli kaipaat asiallista keskustelua ja kykenet rehellisyyteen, ole ystävällinen ja tee aloitus siniselläsi, esittele itsesi ja asiasi josta tahdot asianmukaisesti keskustella, niin kokeillaan.
        Varaudu tuolloin myös minun kysymyksiini vastaamaan asianmukaisesti.

        Hei Senssu.
        Neidiksi nimittelemäsi en ehkä ole, mutta ole ystävällinen ja tee ensin itse tuollainen aloitus mitä vaadit muita tekemään.
        Miksi muuten aina juoset Neitiäsi piiloon kun teillä olisi tilaisuus tavata ja mikä oikeastaan on asiasi?


    • Anonyymi

      Aivan niin!
      Toisen vaimoa "Lumpuksi" haukkuminen ansaitsee kunnon selkäsaunan niin että "kusi lentää". Ehkä tietää itsekin ja siksi ei tapaa CMssä?
      Vaikka se olisi totta se ei vaikuta asiaan. Jos kaveri on onnellinen ja tyytyväinen valintaansa se ei ole kenenkään muun asia.

      Sitäpaitsi on totta että "huorasta saa hyvän ja uskollisen vaimon". Hän on jo kaikki temput tehnyt, osaa ottaa ja antaa joka tavalla ja ei tule kiusausta kokeilla "jotain uutta" kuten ns "kunnon naiset".
      Jos ei ole tullut psyykkisiä vammoja alalla voisin hyvin itsekin mennä sellaisen kanssa naimisiin.
      Käyn morjestamassa yhtä ammattilaista Soi'lla Pattiksella ja käymme yhdessä temppelissä (kannan apuna vettä ja muuta papeille, likka lahjoittaa säännöllisesti kaikkea, myös rahaa) ja syömässä. On hän tehnyt selväksi että "pipariakin on tarjolla ilman maksua" mutta en ole sortunut. Tykkään olla vain ystävä.

      • Anonyymi

        Lumpun Neitiaviomies miehistyy sanojensa taakse niin pääsee Bandagsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumpun Neitiaviomies miehistyy sanojensa taakse niin pääsee Bandagsi.

        Samaa mieltä, ei ole Senssun kitaran muotoinen välttynyt nimittelyltä, eikä Senssu tarvitse vierelleen puolustajasihteereitä kuten Nöösi 2010.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe