Ensiksi yksi asia selväksi heti alkuun eli en ole Trump-fani ja mielestäni hyvä että hän ei näyttäisi pääsevän jatkokaudelle. Mutta minua häiritsee YLE mustavalkoisuus muunmuassa Trump-uutisoinnissa. Yksi esimerkki YLE:n vaikuttamisesta on uutiskuvat, joissa Trumpista käytetään hyvin usein mahdollisimman epäedustavia kuvia. Tällainen toiminta on valtakunnan medialta kyseenalaista, lapsellista ja lukijoita aliarvioivaa. Ymmärrän hyvin niitä yhdysvaltalaisia, jotka äänestivät Trumppia protestina median aivopesulle. Itsekin olisin kiusallini voinut äänestää "väärin". Jos ette minua usko, niin tehkää Googlella seuraavat kuvahaut:
site: yle.fi Trump
site: yle.fi Biden
Politisoituneen YLE:n kuvavaikuttaminen
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yle on taitava mielipiteiden manipulointikeinojen käytössä. Toimintatapaa voisi jopa sanoa propagandaksi.
Tässä pätee pohjalla vanha psykologinen kikka: kun haukkuu muita vaikkapa valemedian edustajiksi, voi itse työntää ilmoille miten paksua juttua tahansa. Menee täydestä keskivertoyleisöön. - Anonyymi
En ole Trump fani, en ole rasisti ja en ole persu = Rasistinen Trumpia fanittava persu.
- Anonyymi
No,jos kerran itse niin haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676