Niin laitoin siihen sisälle kerran lapun missä luki sinun nimi. :) Vois laittaa uudestaan samanlaisen lapun.
Mulla on sellanen medaljonki
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli pannulla kerran lohimedaljonki:)
- Anonyymi
Medaljongit lompakot
- Anonyymi
Laita ihmeessä. Mitä sitä rakkautta salaamaan. Se pitäs vain saada sen toisen tietoon jotenkin ujuttamalla.
- Anonyymi
Mä leikin lapsena tollasta. Laitoin pullopostia jokeen jossa luki salaviesti naapurin pojalle tai luokkakaverille joka leikki siinä joessa välillä.
Saatoin myös kirjoittaa johonkin puunpalaan ja jättää jalkapallokentälle jossa tiesin et ihastuksellani reenit
Olin noin 8-11 vuotias
Aikuisena osaan sanoa puhelimella tai suoraan face to face ilman näitä hippa ja paperin piilotus leikkejä tunteeni- Anonyymi
Ihanaa että tulit jo lapsena kaapista. Onnea siitä.
- Anonyymi
Rakkaus on leikkisää. Huomaat sen sitten kun ihan oikeasti kasvat aikuiseksi. Myös henkisesti etkä vaan pehmustuilla rintsikoillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on leikkisää. Huomaat sen sitten kun ihan oikeasti kasvat aikuiseksi. Myös henkisesti etkä vaan pehmustuilla rintsikoillasi.
Aloitus on vissiin kolmekymppisem neitsyt pimpin tekele. Janikalta vois uskoo noin naiivia tapaa kun ei oo seurustellu tai pannu vielä ketään.
Ei semmonen osaa muuta kuin harjoitella paperin piilotusta kun muut ikäisensä harjoittelee jo tositarkoituksessa munan piilotusta koloon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on vissiin kolmekymppisem neitsyt pimpin tekele. Janikalta vois uskoo noin naiivia tapaa kun ei oo seurustellu tai pannu vielä ketään.
Ei semmonen osaa muuta kuin harjoitella paperin piilotusta kun muut ikäisensä harjoittelee jo tositarkoituksessa munan piilotusta koloonTuo kommentti ei ollut aloittajalta vaan sivusta sulle. Olet ammattiloukkaantuja. Pitäisikö sun jotenkin opetella ottamaan vastaan negatiivista kommenttia? Olet suuna päänä kertomassa miten olet muita parempi ja kun muut vähän pistää takaisin, olet raivon partaalla ja tekstisi taso menee ihan lapselliseksi. Vaikka juuri kerroit miten aikuinen olet.
- Anonyymi
Mullakin on sellainen koru jossain missä lie pöytälaatikossa. Sinne tuleekin hänen kuva joskus eikä kenenkään muun. Sitten alan sitä pitää aina kaulassa.
- Anonyymi
mulla on tuolla jossain poro pohjoisessa, mikä ei ole enää mun.....
terveisin.vittu mitään säkää
https://www.youtube.com/watch?v=PstZqQhuXzI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828