Kokemusasiantuntija Porissa ?

Anonyymi

Löytyykö Porista vastaanottoa kokemusasiantuntijalle ?
Sairastan seksiriippuvuutta ja haluaisin päästä siitä eroon heti, mutta kun aina on se mielessä.
Kuka tietää ? Asiallisia vastauksia toivon.

54

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ainahan SE on nuoren miehen mielessä päällimmäisenä.
      Tärkeää on se että, mikä on mielessä toisella sijalla ja seuraavaksi.

• Anonyymi

Parempi se on päällimmäisenä ollakin, jos meinaan on oikeen iso suvakki niin ei sitten poika tukehdu

• Anonyymi

Minulla seksi meni kerran hetkeksi pois mielestä.

Olin seitsemisen vuotta sitten heikoilla jäillä.
      Jää rupesi murtumaan altani ja silloin v-ttu meni pois mielestä.

Vajottuani kainaloihin asti minulta pääsi vaistomaisesti VOI V-TTU ja taas se palasi mieleen.
      Pari sekunttia olin ajattelematta sitä.

• Anonyymi

Kokeiles kuunnella Jesse Kaikurantaa.. Auttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeiles kuunnella Jesse Kaikurantaa.. Auttaa!

Kuka sellasta ruikuttajaa kuuntelee

• Anonyymi

Löytyy asiantuntija, ota ihmeessä yhteyttä pori a-klinikka

• Anonyymi

Minä haluisin olla tollasen miehen kanssa 24/7

• Missä asut

• Anonyymi

Pekka Saurin kuolemattomin sanoin : eksä voi vetää käteen?

• Anonyymi

Minusta on tosi kamalaa esim. töissä, kun yritän keskittyä työntekoon niin ajattelenkin aina pesää. Töistä ei tule mitään.
      Tämä ei ole leikin asia.

• Anonyymi

Sun pitäis saada sitä usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitäis saada sitä usein.

Täällä ei ymmärretä mitä aloittaja sanoi. Hän potee seksiriippuvuutta.
        Se että riippuu, on Impotenssia.

• Anonyymi

Ajattele ny, jos työpäivän aikana pitäis aina jörnia monta kertaa..höh. Ei siinä töistä tulis mitään. Asiakkaille pitäis sanoa, että menen nyt vähän sillee ja mistä löytyy se nainen, joka olis koko työpäivän antavana osapuolena.
      Tämä on kauheaa. Onko tähän jotain lääkitystä ? Vai täytyykö mennä kuohittavaksi ?

• Anonyymi

Entä jos tää sais vapaa ajalla kokoajan sitä, hälveniskö yhtään?

• Anonyymi

Älä mee kuohittavaks. Mä oon se nainen joka voi poistaa ongelmasi. Työpäivän aikana ruokatunnilla kahvitauoilla jne. Sopii. Kerrotko vielä millä alalla työskentelet, voin alkaa miettiä pääsisinkö samalle työpaikalle ja homma hoidossa! Ongelmaa ei enää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mee kuohittavaks. Mä oon se nainen joka voi poistaa ongelmasi. Työpäivän aikana ruokatunnilla kahvitauoilla jne. Sopii. Kerrotko vielä millä alalla työskentelet, voin alkaa miettiä pääsisinkö samalle työpaikalle ja homma hoidossa! Ongelmaa ei enää ole.

Tunnen yhden vahvakouraisen miehen joka voi ruokatauolla antaa veskissä kunnon käsihoidot, ihan sama onko mies vai nainen

• Anonyymi

Katsoin tuota a-klinikan sivua ja ei siellä ole kokemusasiantuntijaa seksiriippuvuuteen. Joku kertoi, että johonkin peliriippuvuuteen olisi joku asiantuntija, mutta kyllä täytyy ihmetellä, että pelaamiseen tulisi jokin riippuvuus.
      Täytyy tilata Terveystalosta joku psykiatri, joka ehkä auttaa, muuten joudun lopettamaan työni, koska se on aina mielessä ja töistä ei tule mitään.

• Anonyymi

Ota ennemmin yhteyttä naiseen kuka haluaa kokoajan.

• Anonyymi

Ja muuten kyllä, mun ex mies oli peliriippuvuus ongelmainen. Huomasin erottuani 2009 että syöminen, naiminen yms kaikki inhimillinen ja normaali on yhden tekevää, kunhan saa vain sen kupongin vetämään. Mä haluun miehen kuka haluu mua yhtenään.. Liikaa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ennemmin yhteyttä naiseen kuka haluaa kokoajan.

No joo joo mutta kun se ei vastaa.

• Anonyymi

No kun mulla on kolmipyörä. Ei tällä pääse lujaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muuten kyllä, mun ex mies oli peliriippuvuus ongelmainen. Huomasin erottuani 2009 että syöminen, naiminen yms kaikki inhimillinen ja normaali on yhden tekevää, kunhan saa vain sen kupongin vetämään. Mä haluun miehen kuka haluu mua yhtenään.. Liikaa???

Oletko sitten sen näköinen että joku voisi haluta yhtenään? Ei kukaan jaksa innostua ylipainoisesta lyhythiuksisesta tatuoidusta työttömästä kassaneidistä kovin kauaa.
        Pitää olla ulkoisesti seksikäs jos tahtoo miehen joka haluaa koko ajan.

• Anonyymi

Jotkut täällä ovat valmiita auttamaan antamalla pesää, mutta se ei poista ongelmaa.
      Vaikka minulla olisi 100 naista päivässä, niin aina se pyörii mielessä ja kun pitäisi ajatella esim. kauppalistaa, ajattelen vain pesää.
      Ettekö TE ihmiset huomaa, miten vakavasta ONGELMASTA on kyse. Ei tämä ole naurun asia. Olen vakavissani ajatellut jotain hormonihoitoa tai kemiallista kastraatiota.

• Anonyymi

Ok, et siis halua pesää, haluat pitää vain seksi riippuvuutesi. Sehän kyllä sopii.

• Anonyymi

Istu nuotioon niin halut loppuu varmasti.

• Anonyymi

Kummalta?

• Anonyymi

Onko kellään tietoa, että mikä lääke auttaisi, että pesä ei olisi aina mielessä.
      Tämä riippuvuus on todella karmea. Esim. eilen olin lasteni kanssa leikkipuistossa ja piti seurata lasten leikkimistä, niin ei siitä mitään tullut, kun päässäni pyöri vain pesä ja seurailin muita naisia.
      Help.

• Anonyymi

Sä haluutki pitää sen riippuvuutesi. Pano himot lähtee panemalla. Sen sanoi jo edesmennyt mummonikin!!

• Anonyymi

Kamala tuo seksiriippuvuus, mullakin aina riippuu eikä seksi suju, hävettäähän se.

• Anonyymi

Turhaa huomion hakua tuo vain on. Ruikuttaa kun ei oo päässy kunnon naisen kanssa touhuamaan. Oikea nainen ja riippuvuutesi on tipotiessään. Näin on näreet.

• Anonyymi

Onko Porin Pesäkarhut jokin vertaistukiryhmä ? Vai onko se urheiluseura ?
      Kuka tietää ????????

• Minä voin auttaa

• Anonyymi
        Niiku3322 kirjoitti:

Minä voin auttaa

No kerro sitten kumpi Pesäkarhut on.

• Anonyymi

Olen Sauva-setä, hoidan kiimaiset miehet sekä naiset ja muunsukupuoliset, työlle täystakuu. Hinta 50 tunti ja teen vain kotikäyntejä virka-aikaan klo 8-16.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe