Heippa!
Voisiko joku ystävällinen ja enemmän näistä asioista selvillä oleva yrittää selvittää tätä kaaosta, sillä sellainen kai minä olen ;)
Aurinko skorpioni, nousu vesimies, kuu kaksoset
4
680
Vastaukset
- rakkaus kestää
musta vesimies ja skorppioni sopii hyvi yhtee.. meillä menee älyttömän hyvin ja ollaan koko ajan oltu onnellisii mikään ei voi tulla naiden horoskooppi merkkien välii..
Mene osoitteeseen www.astro.com tai www.astro.fi niin saat vähän selvempää selitystä noihin!
Muutama sananen pohjautuen teoksiin Lori Reid:"Kuun taikaa" sekä Lars Johansson:"Astrologian maailma":
Lyhyesti Kuumerkistä:
Kun Aurinkomerkki (eli yleisesti vain 'horoskooppi') lasketaan Auringon sijainnista syntymän hetkellä, lasketaan Kuuhoroskooppi Kuun sijainnista.
Aurinkomerkki kuvaa sitä, minkälaisen kuvan muut ihmiset sinusta muodostavat, millainen egosi on, millaisia tapoja ja ominaispiirteitä omaat -eli liittyy ulkoiseen minääsi.
Kuumerkki puolestaan ilmentää sisäistä minääsi, tunteita ja kokemuksia -minkälaisia ihmissuhteita tulet todennäköisesti muodostamaan, miten ymmärrät toisia ihmisia tunnetasolla jne.
KUUKAKSONEN
Luonteenlaatu: joustava ja sosiaalinen
Parhaimmat luonteenpiirteet: nokkeluus ja nuorekkuus
Negatiiviset luonteenpiirteet: taipumus pinnallisuuteen ja juonitteleen
Inhoaa: rutiineja
Tarvitsee: paljon älyllisiä virikkeitä
Täytyy: oppia viemään asiat loppuun saakka
AURINKOSKORPIONI-KUUKAKSONEN
tasapaino Aurinkomerkin ja Kuumerkin välillä
avainsanat: rauhallinen ja itsevarma
NOUSEVA VESIMIES:
Nouseva Vesimies tekee ihmisestä rehellisen, ystävällisen, vilpittömän, humaanin ja voimakastahtoisen. Mielenlaatu on pohdiskeleva ja filosofinen. Monet keksijät ovat Aurinko- tai Nousumerkiltään Vesimiehiä.
Perhe- ja sukulaisuussuhteet tuottavat toisinaan vaikeuksia. Rakkauselämä onnistuu paremmin.
Nousevan Vesimiehen merkki antaa uudistumiskykyä ja uskoa elämmän vaikeinakin aikoina.- LIB
här.
Ei mulla mitään selventävää tietoa ole, mutta oli pakko kirjoittaa, kun olen skorpioni-nouseva vesimies.
Kaaos on mun tila. Mut kaaoksessakin on jokin logiikka, jos vain osais tulkita tätä maailmankaikkeutta. *pohdiskelee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922