Mulla on ystävätär, joka kertoi pitävänsä seksistä erityisesti sidottuna, myös kimpoissa. Mikä on se asia joka tuossa kiihottaa ?
Mikä kiihotta naista sidottuna olemisessa ?
4
610
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon nainen ja musta sidottuna oleminen on ihan huitsin kiihottavaa. Ehkä se avuttomuus, kun ei vois tehdä mitään...
- Anonyymi
Täällä olisi pitkä, mukava, suomalainen mies, joka tykkää paljon naisen sitomisesta seksin yhteydessä..mm.naisen silmien sitominen kiihottaa paljon...
Ei sitä voi selittää niin että ymmärtäisit. Sidottuna olemisessa on niin monta eri puolta joista voi tykätä. Voi olla ns alistus fantasia, tykätä kahleista ihoa vasten, tai sitten kuin minä eli vain nautin siitä kun on sidottuna eikä mahda millekkään mitään eikä haittaa jos joku käyttää tuona aikana hyväkseen :D
- Anonyymi
Sidottuna oon täysin puolustuskyvytön ja avuton pikku narttu miehen käytössä. Voin vain alistua, ottaa vastaan sen mitä hän päättää mulle antaa, kivun, nautinnon... ja valua kiimasta. Mikään ei kiihota enempää kuin luovuttaa kaikki valta himoitsemani miehen käsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411