Mitäpäs jos?

Anonyymi

Mitäpäs jos me lähettäisimme husun&muut somalit takaisin Venäjälle, mistä heidät - 90 luvulla lähetettiinkin tänne loisimaan?
Husuhan on kehoittanut meitä Suomalaisia "syömään paskaa ja kuolemaan pois" , ja tästähän voisi vaikka päätellä, että kaikki somalit ajattelevat meistä samalla tavalla?
Voisimme kiittää Venäjää haikein mielin lainasomaleista ja heidän koneinsinööri työpanoksistaan hyvinvointivaltiomme eteen ja kertoa, että kyllä me kuitenkin jo nyt pärjäämme ilman näiden koneinsinöörien tietotaitoa ja apua vaikkakin suru ja kaiho ovatkin sydämissämme.

Taitaisi harkinnanvaraiset tuet sun muut avustukset kuitenkin olla melko tiukassa, ja poliitikoksikin olisi melko hankalaa, jos ei peräti mahdotontakin ruveta?
Venäjä ei taitaisi kustantaa asumista tai yleensäkään ilmaista elämää, vaan myös somalit joutuisivat tekemään töitä, ja sehän olisikin heille shokki ja melkoinen järkytys?
Ullatussexistäkin voisi saada suorastaan päätähuimaavia rangaistuksia?

Laivakokkina voisi toimia Ohisalo ja perämiehenä pervo-pekka antonio apulaisineen.
Mahtuisi siihen kyytiin myös varmaan pascacoccareetkin ja suåmenhurritkin, hehän voisivatkin keskenänsä puhua mm. säätiöistä ja hrässismistä ja työvoimapulasta ja tietenkin nazihistoriasta.
Kepulit voisivat olla hinauksessa purjeinaan nuorisosäätiönsä osakekirjat.

Voisivat saada heti ensialkuun ERITTÄIN lämpimän vastaanoton:

https://youtu.be/uTYkcnJdDio

9

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatettava ajatus. Mutta palautetaan mieluummin koko sakki kotimaihinsa. Kaikki, jotka eivät elätä itseään, muulla kuin verovaroilla. Husu kuuluu sakkiin, sillä yhteiskunnan avustuksilla se järjestö pyörii, missä on töissä.
      Viime aikoina ollut ihmeen hiljaa, eikä ole tullut julkisuuteen sepitetyillä tarinoillaan.

    • Anonyymi

      Juu, Siperiaan koko rehvohka.

      • Anonyymi

        Somput Siperian kaivoksiin pakkotyöhön.


    • Kieltämättä Venäjällä "husuttelu" eri asioista on suosittu harrastus, hän sopisi sinne oikein hyvin jos vain kielitaitoa riittää.

    • Anonyymi

      Husseli Moskovaan vossikka kuskiksi Volgalla ja kaikki on hyvin siihen asti kunnes aukaisee suunsa.

    • Anonyymi

      Vittu mitä paskaa Suomeen on 20 vuotta saatu.

    • Anonyymi

      Husuhan on nee- kansan marttyyri ja pokan voi
      aina potkaista motarilla vossikan kyydistä

    • Anonyymi

      Paljonko Husun sukua Suomessa loisimassa ja notkumassa taikaseinällä?

    • Anonyymi

      Täällä pitäisi olla lait maahantuloon olla kuin kanadassa ja Australiassa.
      Maahan muuttaja on sitten pakolainen tai muu.
      Niin saa karkoitus päätöksen kun syyllistyy rikokseen josta seuraa rangaistus.
      Jo väärien tietojen antaminen on rikos,😃
      Moni niihin maihin menijä ei sitä hoksaa.
      Kun kysytään oletko syyllistynyt rikoksiin? Se tarkoittaa myös ylinopeuksia.
      Ja siellä asuessa jos syyllistyy yhtään mihinkää rikokseen niin se on heti ulos ja porttikielto saapua kyseiseen maahan.
      Tänne sama laki.
      Terveisin Tampereen mies 46v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe