kuin mun yhdellä kaverilla. Sillä jonka oot usein tavannut säkin. Teillä on samanlainen katse :) Aloin tänään hymyillä kun se katsoi mua. Tulit mun mieleen. Ihana oot.
Sun katse on samanlainen
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit pyytänyt kertoon terveisiä! ;)
- Anonyymi
Ei se kaveri näe häntä sen enempää kuin mäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaveri näe häntä sen enempää kuin mäkään.
No sitten et ole hän, minä näen häen kaveriaan ainakin neljä kertaa viikossa ja häntä en enää milloinkaan :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten et ole hän, minä näen häen kaveriaan ainakin neljä kertaa viikossa ja häntä en enää milloinkaan :(
En ole niin. Tuo kaveri jonka katseesta kirjoitin ei näe häntä enempää kuin minäkään.
- Anonyymi
ai, onko hänkin sitten ihastunut sinuun jos samanlai sua katsoo ku minä 😅😆
- Anonyymi
Ei ole ihastunut hän. Meidän suhde on täysin toisenlainen. Nainen olen muuten.
- Anonyymi
Ollaanhan me aika samiksii :D
- Anonyymi
Erikokoisia mutta molemmat ihania :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍃juu 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍃juu 😉
Onko tuo lehti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍃juu 😉
Nyt alkaa kuulostaa jo vähän liiankin tutulta tämä juttu. ☺🍃🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo lehti?
Ehkä🙃 😏🍃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkaa kuulostaa jo vähän liiankin tutulta tämä juttu. ☺🍃🌹
tämä oli sivusta, ei aloittajalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185