Citroen C3 Ivuosimalli 2006. Kelllo talviajan asttaminen ?

Anonyymi

Kellon talviaikaan asetus ?

11

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veho Oy AB jos on manuaali viskattu mäkeen?

• Anonyymi

Veho ei enää huolla eikä myy Citikoita, tuskin neuvookaan.

• Anonyymi

Veho jos ei Lontooksi osaa googlettamalla ja katsoa youtubessa yms..

• Anonyymi

Ei kannatta kysyä Googlelta, vaan suomi24:stä...
      Käyttöohjekirjaa ei heterot lue.

• Anonyymi

Sieltä se löytyy konfigurointi valikosta.
      Minäkin osasin sen ilman ohjekirjaa ja olen jo pian 70 v.

• Anonyymi

Onko tuon ikäisessä autossa ollut jo joku valikko? Eikös vanhemmissa autoissa kello aseteta sen lähettyvillä olevasta painikkeesta painamalla, ainakin minulla kolme vuotta vanhemmassa pösössä tuo tehdään niin (numerot rullaa vaan yhteen suuntaan, niin pitää painaa nappulaa pitkään).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuon ikäisessä autossa ollut jo joku valikko? Eikös vanhemmissa autoissa kello aseteta sen lähettyvillä olevasta painikkeesta painamalla, ainakin minulla kolme vuotta vanhemmassa pösössä tuo tehdään niin (numerot rullaa vaan yhteen suuntaan, niin pitää painaa nappulaa pitkään).

tenologia vaihtui 2003 ja 2006 välissä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tenologia vaihtui 2003 ja 2006 välissä...

Minun autossani se säätyy älykännykän kellon perusteella, jos sen älykännykän on vaan älynnyt auton järjestelmään parittaa. Tosin, autoni ei ole ranskalainen.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mun vm. 2001 pösössä kello asetetaan valikosta, mutta so what, se ei ole C3.

• Anonyymi

Onko sulla tommonen, eli tuosta näytön vieressä olevista napeista pitäisi pystyä kelloa säätämään. Joo vm. 2007:n ohje on tuo, en viitsinyt etsiä olisko kuutonenkin löytynyt, ehkä se on sulla siellä hanskalokerossa.

https://www.kayttooh.je/citroen/c3-2007/käyttöohje?p=33

• Anonyymi

Jaa niin ja eipä näköjään toimi tuo linkki suoraan klikkaamalla, kun katkeaa tuohon ä:hän, pitää copy-pastella siirtää osoiteriville niin aukeaa manuaali sivulta 33, jossa kellon säätö on kerrottu. Mutta ei siinä tosiaan sen ihmeellisempää, kun näytön viereisiä nappeja painelemalla pitäisi homma hoitua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe