Aihe

S-Crossin myynti vaivihkaa lopetettu!

Anonyymi

Niin siinä käy. Yksi kerrallaan lopetetaan kun myynti ei vedä. Kaksi sussukia olen omistanut. Ensimmäisen ja viimeisen. Arvon alenema luokkaa karmea. Ohjaus luokkaa kamala. Enkä nyt puhu harriksests 😀👍

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen kaksi eri kertaa ollut aikeissa ostaa käytettyä Suzukia, mutta en ole kyennyt sen takia, että nehän on niin kovisssa hinnoissa aina vaan! Ihmettelen edelleen miten ne voi säilyttää arvonsa niin hyvin. Kolme vuotta vanha maksaa lähes saman kuin uusi. On siinä toki sitten varusteita mitkä uudesta puuttuu, mutta silti!

• Anonyymi

Hihihihiiii. Sitten mä heräsin ja se olikin vain märkä uni. Hehehehehehehh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihihihiiii. Sitten mä heräsin ja se olikin vain märkä uni. Hehehehehehehh

Ohjaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjaus.

VW epävarmuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VW epävarmuus.

Ja asiakas maksaa tuotekehittelyn systems.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      426
      5011
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      129
      2014