Ihana orgasmi minulle
Orgasmin saanti
10
102
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan ihanan miehen
- Anonyymi
voin tulla panee m53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin tulla panee m53
Ai kun on mittaa...53 senttinen...se tekis ihanaa...
- Anonyymi
Voin tulla nuolemaan... M34
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Mistä päin olet....
- Anonyymi
Voisin nuolla sormettaa ja hyväillä kullilla sun ihania huulia ooh oon kovana odotan sinua
- Anonyymi
Mulla iso mehevä panaani sisällä...teke hyvää...munaa kun sais...nyt sen korvaa iso keltainen panaani...panen sillä...
- Anonyymi
Tehdään yhdessä toisillemme orgasmi, kerron sinulle kuinka vedän käteen kullini on aivan älyttömän kovana suonet pullottaa varressa, nuppi kiiltää touhu tippoja tulee kun runkkaan edes takaisin.
- Anonyymi
Nyt on panaani sisällällä haluasin sinun munaa sisään...saat tulla sisään...spermat sisälleni ruiskuttaa...kaikki..joko kiihottuu..mulla on iso kookas panaani sisällä...sellainen 18 senttinen...keltainen munan vastine...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708