Oman LAJIN valitseminen!!!

Nykyajan ajatusmaailman syntihekumatrendin kummallisuus on, että ihminen voi muka itse päättää mihin sukupuoleen kuuluu, vai kuuluuko mihinkään. Kromosomien yksiselitteisestä joko-tai-valinnasta riippumatta ihminen saa päättää onko mies vai nainen!!! VOI LUOJA!!!

MUTTA

Eikö tämä ole rajoittunutta jos tälle linjalle lähdetään. Miksi lopettaa luonnonvastaisuudet tähän!!! Miksi yksilö ei voisi valita mihin LAJIIN kuuluu!!!??? Sanoopa dna mitä tahansa, TUNNEN olevani KISSA/HEVONEN/LAPAMATO...Samalla aukeaisivat lailliset ovet murhanhimoisille vaatimuksille saada tappaa yksilöitä. Eutanasia on Suomessa LUOJAN KIITOS kielletty (vielä) mutta koiran saa lopettaa, ja koska minä OLEN KOIRA niin...

32

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kongon demokraatti vai Peppi Pitkätossu kumman valitset.
      Ihminen valitsee itsensä kaltaisen aina, kun se on mahdollista .
      Silloin kun se ei ole mahdollista niin silloin risteydytään.

    • Anonyymi

      Oletko sama henkilö jonka uutisoitiin pääseen karkuun Nuivaniemestä peräti 250km päähän ?

    • Vai on se syntihekumatrendi jos ihminen kokee olevansa toista sukupuolta. Ei se nyt taida olla noin yksinkertaista vähän on suurempi asia kuin, että saa vaikka jotku trendikkäät merkkikengät. Enkä usko tuohon sisältyvät mitään suuria hekumoitakaan.

      Eutanasia höpötykset ovat myös ihan paskaa . Parantumattomasti tuskissaan sairaalla on oikeus toivoa eutanasian mahdollisuutta vai mitä hemmetin hienoa siinä on, että pitäisi loppuun asti kitua , ketä sellainen hyödyttää ja kun nyt itse vedit nuo koirat kehiin niin todellakin kyllä sairaalle koirallekkin suodaan mahdollisuus kivuttomaan loppuun mutta sinä ilmeisesti mielelläsi rääkkäisit rakkaimpiasi katkeraan loppuun asti.

    • Anonyymi

      Tämä on varmaan tahallisen kärjistetty edimerkki mutta kyllä sukupuolikikkailu on yhtä sairasta kuin olisi lajikikkailu.

      • Anonyymi

        Ei sen sairaampaa kuin ikuiseen elämään uskominen


    • Anonyymi

      Jos saa kannatusta vaaleissa niin kannattaa olla kaikkien puolella 🤣

    • No hyvänen aika!!! Lajineutraalit avioliitot käyttöön!!!

      • Anonyymi

        No eikö kuitenkin ole kokonaisedullisempaa, eli kaikkien kannalta parempi tilanne, että jos todella tunnet siinä määrin olevasi esimerkiksi hiiri, ettet tunnusta itseäsi ihmiseksi, niin sinulla ei ole mahdollisuutta avioliittoon (joka on juridisena sopimuksena mahdollista solmia vain täysivaltaisten ihmisten kesken).


      • Anonyymi

        Lajineutraalit avioliitot ovat agendalla sitten seuraavassa vaiheessa, jos ei sitä ennen ehditä tuhota kulttuurimarksismia.


    • Ja lajineutraali papinvirka!!!

    • Anonyymi

      Eerikalla lähtenyt lapasesta.

      • Anonyymi

        Tumput on naruilla ranteen ympärille kiinnitetty, joten ei putoa lapaset suoraan maahan.


    • Anonyymi

      Mitä jos eläisit vain omaa elämääsi, ja antaisit muiden elää omaansa.

      • Anonyymi

        Joku jätti katukaivon kannen auki ja nyt kaikki on nähneet sen ?


    • Anonyymi

      Onko vanhasta "tunnussanasta"olen syntinen(ja tarvitsen parannusta) tullut pelkkä uskonnollinen fraasi? Siinä kun lähdetään homman ytimestä, eli myönnetään oma tilanne rehellisesti. Vanha vihtahousu yrittää syöttää sitä toista oppia, jossa lähdetään ulkoisia asioita kuten yhteiskuntaa, lakeja, omaa kehoa "korjaamaan", mutta ei katsota sinne peiliin, siihen ei tarvetta.. kuitenkin jos se jää tekemättä, mikä estää esittämästä ja toteuttamasta monenkirjavia ideologisia "korjausliikkeitä ", joilla voi olla kuitenkin peruuttamattomat vaikutukset? Olen syyllinen, ei ole kovin muodikas ajatus, mutta se on ainoa mahdollinen pysyvään muutokseen ihmisessä ja yhteiskunnassa, koska sen kautta tulee iholle todellisia kysymyksiä ja vastauksia jotka eivät muuta ainoastaan käsitystä ihmisestä ja maailmasta, vaan jotain vielä syvempää, kokemusta anteeksiannosta ja rakkaudesta.

      • Anonyymi

        "Vanha vihtahousu yrittää syöttää sitä toista oppia, jossa lähdetään ulkoisia asioita kuten yhteiskuntaa, lakeja, omaa kehoa "korjaamaan", mutta ei katsota sinne peiliin, siihen ei tarvetta."

        Jotkut meistä pystyvät ajamaan polkupyörää ja syömään purkkaa samaan aikaan. Ei ole pakko tehdä joko tai valintoja.


    • Anonyymi

      Juu on se kauheaa, että itse saa päättää. Kun lapsen sukupuolesta ei vanhoina hyvinä aikoina ollut tietoa, niin sen päättivät suuressa viisaudessaan lääkärit.

      • Ei sitä lääkäri päätä vaan JUMALA ja on VAIN KAKSI vaihtoehtoa, poika tai tyttö!!!


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Ei sitä lääkäri päätä vaan JUMALA ja on VAIN KAKSI vaihtoehtoa, poika tai tyttö!!!

        Lisäisin vielä, että poika on kuin isänsä ja tyttö kuin äitinsä, jumalasta en tiedä.


    • Anonyymi

      Kuka kuulee tuskanhuudon!

      "Sukupuoliahdistuneen tytön äiti: "Minua kauhistuttaa lääketieteellisten toimintaohjeiden puutteellisuus, jotka sallivat antaa steroideja ja leikata rinnat traumatisoituneilta teinitytöiltä, jotka muotihullutusta seuraten haluavat olla poikia""

      • Anonyymi

        Ei millään pahalla mutta olisko sun itsesi syytä hakea jotain psykiatrista apua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei millään pahalla mutta olisko sun itsesi syytä hakea jotain psykiatrista apua?

        EI!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millään pahalla mutta olisko sun itsesi syytä hakea jotain psykiatrista apua?

        Eihän se ole sinullakaan auttanut.🤣


    • Anonyymi

      Ihminen joka ei uskalla katsoa housuunsa ja todeta onko mies vai nainen lienee nukkunut anatomiasta kertovalla oppitunnilla .

    • Anonyymi

      Sinulla ja minulla on samankaltainen parafilia. Minä olen sairaan kiinnostunut toisten ihmisten uskonnollisuudesta ja sinä taas toisten seksuaali-identiteetistä.

      • Anonyymi

        Jos niitä on naapurissa niin minäkin alan kiinnostua, muutenhan sillä ei ole mitään väliä.
        Vihreät asuu omissa keskusta kuplissaan eivätkä näe politiikkansa tuloksia 🙄


    • Anonyymi

      Kristinuskossa on sellainen taipumus, että kristityt pyrkivät konroilloimaan ja sensuroimaan ihmisten ajatuksia.
      Sitä samaa perua ovat miekkalähetys, noitien poltto, alkuperäiskansojen tuhoaminen ja uskonsodat.

      Miks' helvetissä pitää ollenkaan puuttua siihen mitä joku toinen omasta sukupuolestaan ajattelee? Esimerkiksi minua ei se alkuunkaan kiinnosta.
      Ja mtä Jeesuksen morsiammet näille toisinajattelijoille tehdä: Manata vai polttaa?
      Tämä oli aihe johon odotan vaatausta.

      • Anonyymi

        En tunnista väitteitäsi. Onko sinulla muutamia käytännön esimerkkejä väitteisyäsi?


    • Anonyymi

      Niinpä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe