Martina lämpimässä.

Anonyymi

Eikös nyt kukaan huomaa?? Aurinko siellä paistaa.

34

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähtikö Aitolehti taas ”kerjäämään koronaa?”

      • Anonyymi

        Kerjäämään huomiota??


    • Anonyymi

      Paistaa se aurinko risukasaankin. Rajoitukset haittaa elämistä enemmän kuin myöntää.

    • Anonyymi

      Ihana, kun aurinko paistaa ja varmasti on mukavaa.

      • Anonyymi

        Voi niin on ja näyttää kyllä onnelliselta. Varmasti hienoa reissua viettää 😊!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niin on ja näyttää kyllä onnelliselta. Varmasti hienoa reissua viettää 😊!!

        Voi perskutti sentään, kyllä on mukavaa onko rakkaansa kans yhdessä.♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi perskutti sentään, kyllä on mukavaa onko rakkaansa kans yhdessä.♥️

        Rakkaalla lakatut varpaan kynnet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaalla lakatut varpaan kynnet?

        👍🤗🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi perskutti sentään, kyllä on mukavaa onko rakkaansa kans yhdessä.♥️

        Toivottavasti pitää miehen piilossa, ettei täällä päästä haukkumaan. Heti arvosteltaisiin/selvitettäisiin omaisuus, tulot, ulkonäkö jne. Viisas olet Martina, kun et kerro. Katsot päivän kerrallaan, miten suhde kehittyy..... ei tarvitse kiirehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pitää miehen piilossa, ettei täällä päästä haukkumaan. Heti arvosteltaisiin/selvitettäisiin omaisuus, tulot, ulkonäkö jne. Viisas olet Martina, kun et kerro. Katsot päivän kerrallaan, miten suhde kehittyy..... ei tarvitse kiirehtiä.

        Itsehän on rakasta miljonääriksi kutsunut. Mikä nyt ei Ruotsissa ole juuri mitään. Mutta ehkä Martina itse ole tätä vielä tajunnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🤗🙃

        Esko ? 😂


    • Anonyymi

      Ehtihän se pari päivää olla kotona Espanjan reissun jälkeen. Johan siinä lomaa tarvitsee taas kun on niin rankkaa tuo hyvinvointiyrittäjän arki.

    • Anonyymi

      28 astetta lämmintä näkyy olevan. Olen kyllä vähän kateelinen, kun katson tuota paikkaa. Kyllä minulle kelpaisi olla tuolla, kun harmaassa Suomessa.

      • Anonyymi

        Martinalla onnistaa kukapa ei olis tuolla jos ois mahiksia .


      • Anonyymi

        Kauhea aavikkomainen kaupunki pilvenpitäjineen.Ei näytä yhtään houkuttelevalta minun mielestäni🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla onnistaa kukapa ei olis tuolla jos ois mahiksia .

        Niin jos perheen ja tämän väliltä valitsee. Martinan valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos perheen ja tämän väliltä valitsee. Martinan valinta.

        Martina saattaa olla työmatkalla Dubaissa. Monella on siellä haarakonttori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina saattaa olla työmatkalla Dubaissa. Monella on siellä haarakonttori.

        Dubai on aikas tylsä paikka käydä. Jos joidut vaikeuksiin ja hihhuloit sääntöjenvastaisesti, poliisisetä ohittaa sinut olankohautuksella.
        Piireihin päässyt selviää paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos perheen ja tämän väliltä valitsee. Martinan valinta.

        Onneksi isi otti tyttären aina mukaan lomillensa?


    • Anonyymi

      Miksi ei ota lapsia välillä mukaan??

      • Anonyymi

        Ei tietenkään minä minä minä ja eka pitää saada pulla uuniin et turkkilainen ei hoksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään minä minä minä ja eka pitää saada pulla uuniin et turkkilainen ei hoksaa

        Missäs Niko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs Niko

        Eiks Niko ole samassa paikassa.


    • Anonyymi

      Joku Hanna sillä siellä matkaseurana, näkymätöntä mielikuvitusmiestä ei näy.

    • Anonyymi

      Olisi ja pysyisi. Kaikki jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

      • Anonyymi

        Taitaa olla taas rahoittajansa luona reissussa. Ilmainen matka itselle ja kaverille jonkun arabimiehen kustantamana. Mikä ettei! Kyllä kullankaivajat nuo hommat osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla taas rahoittajansa luona reissussa. Ilmainen matka itselle ja kaverille jonkun arabimiehen kustantamana. Mikä ettei! Kyllä kullankaivajat nuo hommat osaa.

        Hanna asuu siellä perheensä kanssa. Tuntevat Stefun ja Hangon kautta. Miestä ei kyllä missään näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanna asuu siellä perheensä kanssa. Tuntevat Stefun ja Hangon kautta. Miestä ei kyllä missään näy.

        Martina on parempi kroppaisen miehen kainalossa🥰


    • Anonyymi

      Mies nyt instan stoorissa. Naamaa ei näytetä. Kehon kielestä päätellen Martina rakastuneempi...

      • Anonyymi

        Ihanan näköistä. Kyllä heidän kelpaa 😊👌


    • Anonyymi

      Ihanaa Martina tekee nyt ahkerasti töitä jotta saadaan ensi kuun laskut maksuun.. Kerran kuukaudessa käydään yhdessä rikkaan miehen kanssa lomalla.Asuuko tämä uusi rakas Dubaissa vai miksei tapaile Ruotsissa?

    • Anonyymi

      On se kumma, että täällä on niin tietävää porukkaa, millä Marttiina lomansa maksaa?Eiköhän hän tee töitä joka päivä ja tienaa rahansa ihan itse.Jos jollain menee hyvin ja tapailee komeas urosta, niin ei kuulu kellee. Eiköhän jokainen oman onnensa rakenna ihan itse. Mukavaa lomaa heille😉Moni täällä arvostelija lähtisi kengät sutien jos sihen vain olisi mahdollisuus, edellyttäen et joku huolisi.

      • Anonyymi

        Martina tykkää lyhyistä miehistä? Kuvassa näyttäisi olevan suunnilleen Martinan kokoinen mies? Omaan mukuun ovat raamikkaat pitkät miehiset miehet. Lompakon paksuudella ei väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina tykkää lyhyistä miehistä? Kuvassa näyttäisi olevan suunnilleen Martinan kokoinen mies? Omaan mukuun ovat raamikkaat pitkät miehiset miehet. Lompakon paksuudella ei väliä.

        Toiselle sitten se lompakon sisällys ratkaisee..ei koko vaan kate.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe