Eikös nyt kukaan huomaa?? Aurinko siellä paistaa.
Martina lämpimässä.
34
558
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtikö Aitolehti taas ”kerjäämään koronaa?”
- Anonyymi
Kerjäämään huomiota??
- Anonyymi
Paistaa se aurinko risukasaankin. Rajoitukset haittaa elämistä enemmän kuin myöntää.
- Anonyymi
Ihana, kun aurinko paistaa ja varmasti on mukavaa.
- Anonyymi
Voi niin on ja näyttää kyllä onnelliselta. Varmasti hienoa reissua viettää 😊!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi niin on ja näyttää kyllä onnelliselta. Varmasti hienoa reissua viettää 😊!!
Voi perskutti sentään, kyllä on mukavaa onko rakkaansa kans yhdessä.♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi perskutti sentään, kyllä on mukavaa onko rakkaansa kans yhdessä.♥️
Rakkaalla lakatut varpaan kynnet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalla lakatut varpaan kynnet?
👍🤗🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi perskutti sentään, kyllä on mukavaa onko rakkaansa kans yhdessä.♥️
Toivottavasti pitää miehen piilossa, ettei täällä päästä haukkumaan. Heti arvosteltaisiin/selvitettäisiin omaisuus, tulot, ulkonäkö jne. Viisas olet Martina, kun et kerro. Katsot päivän kerrallaan, miten suhde kehittyy..... ei tarvitse kiirehtiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pitää miehen piilossa, ettei täällä päästä haukkumaan. Heti arvosteltaisiin/selvitettäisiin omaisuus, tulot, ulkonäkö jne. Viisas olet Martina, kun et kerro. Katsot päivän kerrallaan, miten suhde kehittyy..... ei tarvitse kiirehtiä.
Itsehän on rakasta miljonääriksi kutsunut. Mikä nyt ei Ruotsissa ole juuri mitään. Mutta ehkä Martina itse ole tätä vielä tajunnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🤗🙃
Esko ? 😂
- Anonyymi
Ehtihän se pari päivää olla kotona Espanjan reissun jälkeen. Johan siinä lomaa tarvitsee taas kun on niin rankkaa tuo hyvinvointiyrittäjän arki.
- Anonyymi
28 astetta lämmintä näkyy olevan. Olen kyllä vähän kateelinen, kun katson tuota paikkaa. Kyllä minulle kelpaisi olla tuolla, kun harmaassa Suomessa.
- Anonyymi
Martinalla onnistaa kukapa ei olis tuolla jos ois mahiksia .
- Anonyymi
Kauhea aavikkomainen kaupunki pilvenpitäjineen.Ei näytä yhtään houkuttelevalta minun mielestäni🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla onnistaa kukapa ei olis tuolla jos ois mahiksia .
Niin jos perheen ja tämän väliltä valitsee. Martinan valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos perheen ja tämän väliltä valitsee. Martinan valinta.
Martina saattaa olla työmatkalla Dubaissa. Monella on siellä haarakonttori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina saattaa olla työmatkalla Dubaissa. Monella on siellä haarakonttori.
Dubai on aikas tylsä paikka käydä. Jos joidut vaikeuksiin ja hihhuloit sääntöjenvastaisesti, poliisisetä ohittaa sinut olankohautuksella.
Piireihin päässyt selviää paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos perheen ja tämän väliltä valitsee. Martinan valinta.
Onneksi isi otti tyttären aina mukaan lomillensa?
- Anonyymi
Miksi ei ota lapsia välillä mukaan??
- Anonyymi
Ei tietenkään minä minä minä ja eka pitää saada pulla uuniin et turkkilainen ei hoksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään minä minä minä ja eka pitää saada pulla uuniin et turkkilainen ei hoksaa
Missäs Niko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs Niko
Eiks Niko ole samassa paikassa.
- Anonyymi
Joku Hanna sillä siellä matkaseurana, näkymätöntä mielikuvitusmiestä ei näy.
- Anonyymi
Olisi ja pysyisi. Kaikki jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
- Anonyymi
Taitaa olla taas rahoittajansa luona reissussa. Ilmainen matka itselle ja kaverille jonkun arabimiehen kustantamana. Mikä ettei! Kyllä kullankaivajat nuo hommat osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla taas rahoittajansa luona reissussa. Ilmainen matka itselle ja kaverille jonkun arabimiehen kustantamana. Mikä ettei! Kyllä kullankaivajat nuo hommat osaa.
Hanna asuu siellä perheensä kanssa. Tuntevat Stefun ja Hangon kautta. Miestä ei kyllä missään näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanna asuu siellä perheensä kanssa. Tuntevat Stefun ja Hangon kautta. Miestä ei kyllä missään näy.
Martina on parempi kroppaisen miehen kainalossa🥰
- Anonyymi
Mies nyt instan stoorissa. Naamaa ei näytetä. Kehon kielestä päätellen Martina rakastuneempi...
- Anonyymi
Ihanan näköistä. Kyllä heidän kelpaa 😊👌
- Anonyymi
Ihanaa Martina tekee nyt ahkerasti töitä jotta saadaan ensi kuun laskut maksuun.. Kerran kuukaudessa käydään yhdessä rikkaan miehen kanssa lomalla.Asuuko tämä uusi rakas Dubaissa vai miksei tapaile Ruotsissa?
- Anonyymi
On se kumma, että täällä on niin tietävää porukkaa, millä Marttiina lomansa maksaa?Eiköhän hän tee töitä joka päivä ja tienaa rahansa ihan itse.Jos jollain menee hyvin ja tapailee komeas urosta, niin ei kuulu kellee. Eiköhän jokainen oman onnensa rakenna ihan itse. Mukavaa lomaa heille😉Moni täällä arvostelija lähtisi kengät sutien jos sihen vain olisi mahdollisuus, edellyttäen et joku huolisi.
- Anonyymi
Martina tykkää lyhyistä miehistä? Kuvassa näyttäisi olevan suunnilleen Martinan kokoinen mies? Omaan mukuun ovat raamikkaat pitkät miehiset miehet. Lompakon paksuudella ei väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina tykkää lyhyistä miehistä? Kuvassa näyttäisi olevan suunnilleen Martinan kokoinen mies? Omaan mukuun ovat raamikkaat pitkät miehiset miehet. Lompakon paksuudella ei väliä.
Toiselle sitten se lompakon sisällys ratkaisee..ei koko vaan kate.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483