Olihan se kiva

Anonyymi

Saada sulta jalat alta sen muutaman kerran. Ollaanko me liian samanlaisia vaan...

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran jalat alta saanut saanee ne alta jatkossakin ;)

      • Anonyymi

        Sitä jotain joko on tai sitten sitä ei ole. En lähtisi koskaan suhteeseen, jossa ei ole intohimoa alusta saakka. ;) ;) ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä jotain joko on tai sitten sitä ei ole. En lähtisi koskaan suhteeseen, jossa ei ole intohimoa alusta saakka. ;) ;) ;)

        Ja, jos mieltymykset vielä kohtaavat, että kumpikin pitää suht samantyylisestä seksistä. Jos mieltymykset eivät kohtaa, niin se on out.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja, jos mieltymykset vielä kohtaavat, että kumpikin pitää suht samantyylisestä seksistä. Jos mieltymykset eivät kohtaa, niin se on out.

        Totta. Eiköhän tuossa ole kysymys myös siitä, että libidot kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Eiköhän tuossa ole kysymys myös siitä, että libidot kohtaa.

        luottamus omaan pöyhkeyteensä, saatetaan hautaan, hautaluola on tyhjä, Hän ei ole täällä enään, Hän elää!

        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
        https://www.youtube.com/watch?v=IS5tGObYY-s


      • Juu, varsinkin jos siitä jäi jotain hyvää kytemään.


    • Anonyymi

      Enään ole niin kivaa?

    • Anonyymi

      Ei me olla.

    • Anonyymi

      Yhtä flirttejä vilkkusilmiä olemme joo. Hauskaa meillä yhdessä olisi varmasti.

      • Anonyymi

        Kyllä ihan varmasti, ei epäilystäkään ;)


    • Anonyymi

      Kyllä sinäkin näytit vähän tukea kaipaavalta, olis varmaan pitäny nojailla siinä toisiimme.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤩


    • Anonyymi

      Kyllähän nuo seksikerrat jäi mieleen hänestä naisesta... panimme unissaankin😄

      • Anonyymi

        😉🙃🙂


      • Anonyymi

        Ei pitäis panemisistaan kauheesti kehuskella, voi tulla kuiva kausi eteen, jos nainen päättää ett hakee sitä joltain toiselta seuraavaksi😉😉😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäis panemisistaan kauheesti kehuskella, voi tulla kuiva kausi eteen, jos nainen päättää ett hakee sitä joltain toiselta seuraavaksi😉😉😂😂

        Hakenu jo koko kylältä 😂


    • Anonyymi

      Jos vaan toiselta menee jalat alta ja aloittajan mielestä se on ihan kiva, niin mihin se riittää? Riippuu tietysti siitä myös, millaiset odotukset suhteelta on.

      • Anonyymi

        👆🏻


    • Anonyymi

      Ollaan me.

    • Anonyymi

      Et tunne mua

      • Anonyymi

        En, et sinäkään minua. Mutta ne silmät.


      • Anonyymi

        Jeesus tuntee sut parhaiten, ole rauhassa, Hän elää.
        kaikesta on olemassa hepat vain kaikkivaltiaan Jumalan ainoan Pojan takana, Hänen nimensä on Jeesus Kristus, Hän elää.

        terveisin minä ostan hevosen ja lyön lihoiksi itteni, väi niin..... hevosia, verisiä teurasraajoja......moro
        hai, eiku hali, pusu...........

        https://www.youtube.com/watch?v=ESD5XQlhUig


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, et sinäkään minua. Mutta ne silmät.

        On sulla isot silmät kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, et sinäkään minua. Mutta ne silmät.

        Mutta?


    • Anonyymi

      Ai oli kivaa? Tulee mieleen se biisi taas "sä tarjosit vain salmiakkia, olin hullu panin peliin koko elämän". Vähättele vaan jos siltä tuntuu. Mulle olet kaikki (häntä tarkoitan).

    • Anonyymi

      Nautitko kun sait toisen kompastumaan? Et ole tainnut itse joutua kys tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Hyyskvärnnaa-aa-a

    • Anonyymi

      Toivottavasti saan kokea sen vielä monta kertaa uudestaankin ;) kanssasi.

      • Anonyymi

        Jätä vähemmälle se viinan litkiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä vähemmälle se viinan litkiminen.

        Nyt meni kommenttisi ihan väärään osoitteeseen, en käytä alkoholia juuri koskaan. Kuten ei hänkään jolle oman kommenttini tarkoitin.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo anna kun on makuun päässyt, jos on ollut kotona huono saanti, mies tai muija ei ole antanut😉😉😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo anna kun on makuun päässyt, jos on ollut kotona huono saanti, mies tai muija ei ole antanut😉😉😂😂

        Multa ei ainakaan voi odottaa minkäänlaista ”saamista”, jos tarkoitus on samaan aikaan antaa turvaa ja muita resursseja saman katon alla asuvalle toiselle henkilölle.


    • Anonyymi

      Oli kiva tunne, kun hän sai jalat altani. Ja kyllä, me ollaan monella tavalla samanlaisia, sellaisella, mikä voi estää meitä kohtaamasta. Me ollaan itsepäisiä, introverttejä, tykätään pitää omat asiat itsellämme ja osataan flirttailla niin, ettei ylitetä rajaa. Siinä me sit seisotaan vastakkain ja tuijotetaan toisiamme.

    • Anonyymi

      Joo ja olit monesti huolissasi että tipahdanko mä tuoliltaki ;))

      • Anonyymi

        Kyllä tiedetään kaikki heidän homostelut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedetään kaikki heidän homostelut..

        Nyt alkoi kiinnostaa :) nainen naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi kiinnostaa :) nainen naiselle

        Kyllä. Nainen kaipailee naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Nainen kaipailee naista

        Oot upea, ihana, älykäs, huumorintajuinen, seksikäs..saisinpa sut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot upea, ihana, älykäs, huumorintajuinen, seksikäs..saisinpa sut..

        Samoin... heti olisin sun, jos hän olisit <3


      • Anonyymi

        Niin, siellä työhuoneessa 😉😉


    • Anonyymi

      Hän on ensimmäinen joka on saanut jalat alta pelkillä silmillä. Se oli silloin kuin henkistä rakastelua ja kumpikin oli sellaisen päälle hetken sanaton.

      Hän on ainoa, joka on pelkän käsien lyhyellä kosketuksella saanut minut taivaisiin.

      Hän on ainoa, joka on saanut minut miettimään moraalin ja suuren rakkauden välistä vaikeaa yhtälöä tosissaan, vaikkei edes läheltä piti-tilanteita sattunut. Nyt olen jo vahvasti vapaa eikä noita pulmia enää ole.

      Nyt meillä ei ollut yhteyttä oikeassa maailmassa useampaan kuukauteen. Silti en ole unohtanut, en vaan pysty. Tunteita ei voi valita kumpaankaan suuntaan. Toisaalta olen kiitollinen, että sain vielä kokea syviä suuria tunteita, vaikka mitään suhteeseen viittaavaa ei koskaan ollutkaan.

    • Anonyymi

      Meidät luotiin toisillemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe