Vaalihuijari Joe Bidenin mukaan koulut joissa on mustia, ovat "racial jungleja": https://s3media.247sports.com/Uploads/Assets/283/884/9884283.jpeg
Kysymys kuuluu: Laittoiko Bideenit Hunterin lopulta sellaiseen kouluun vai ei?
Laivaston reservistä hänet ainakin erotettiin huimausaineiden jatkuvasta kiskomisesta, ehkäpä USA:n arvostetut asevoimat ovat myös Joen mukaan tällaisia "viidakkoja" ?
Nykyäänhän Hunter tunnetaan lähinnä pornhub-taiteilijana
Hunter Bidenin käymät koulut?
13
100
Vastaukset
Trump sentään laitettiin nuorena ns. "lasten kadettikouluun". Koulussa hänestä tuli baseball-mestari ja opiskelijajärjestön johtaja.
Mitä Bidee on tehnyt ja miksi euromedia kokee jatkuvaa Bideeni-kiimaa?- Anonyymi
Ei YLE mitään USAsta tiedä,pelkkiä juoruja ja huhu puheita sielltä kerrotaan,mutta Trump tuntee kyllä oman maansa ja kansansa jotenka jäädään mielenkiinnolla katsomaan
mitä vielä uutta me saamme kuulla tuosta maasta ja valtioiden yhteisöstä? - Anonyymi
Ja sivari.
- Anonyymi
Turhaa välittää jostain Trumpetista. Ja miksi suomalaisen pitäisi välittää siitä mitä koulua Hunter Biden on tai ei ole käynyt. Ei hän ole suomalainen poliitikko.
Tarpeetonta salaliittolaistouhua.
Mikset kirjoita vaikkapa Putin tytärten koulunkäynnistä tai Ugandan presidentin serkun lasten lemmikkieläimistä? - Anonyymi
Oletteko Te se Kyykmanin broidin veli , joka takavuosina kirjoitteli? Kiitos.
- Anonyymi
Ai täälläkö nämä peräkammarin pojat salaliittoteorioineen majailevatkin. Elämänkoulussa luokalle jääneet.
- Anonyymi
Menisit töihin, elättäsit ittes!
- Anonyymi
Täällä näyttää olevan.
- Anonyymi
Mitäpä jos ampuisit itsesi?
- Anonyymi
Parantaisiko se Hunterin koulumenestystä 🤔
- Anonyymi
Uskot siis huuhaahan ?
- Anonyymi
Rakel "Paskan" Liekin panokoulusta approbatur.
- Anonyymi
Kyykman saattaa olla työtön ja siksi hänellä on aikaa ajatella asioita joista normaali ihminen ei välittäisi 5 sekunttia. Tai ehkäpä saa jotain palkkaa Putinin hallitukselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
