Minä en. Inhottaa kun julkkiskokeilla käsivarret mustankirjavina, ihan kuin lihantarkastusleimoja täynnä,
Tykkäätkö tatuoinneista?
6
52
Vastaukset
- Anonyymi
Juuu, pieni ja nätti olisi kiwa. - Nm. Siivet nilkkaan tai niskaan
- Anonyymi
Kuvottaa lähinnä kun katson mustankirjavaa vartaloa. Livenä kesällä ne näyttävät vielä vastenmielisemmiltä. Tuntuu uskomattomalta että maku voi ihmisillä olla noin erilaista. On aikanaan hoitokodissa kirjavaa sakkia.
- Anonyymi
Mitä liikkuu naisten päässä, kun eräillä näkee käsivarret kokonaan tatskojen peittäminä, jopa kaulassa, jaloissa ja pitkin kroppaa perskannikoita myöten.
- Anonyymi
Miten jonkun muun vartalo, oli se liian iso, lihava, laiha tai tatuoitu, voi vaikuttaa vieraaseen ihmiseen mitenkään? Varsinkaan niiin suuressa määrin, että pitää ajatella hoitokotiin saakka ihan tuntemattoman puolesta. - Nm. Käsittämätöntä
- Anonyymi
Minä annoin tatuoida mahaani anopin kasvokuvan.
Nautin suunnattomasti, kun se vuosien kuluessa venähtää. Ennen tatuointi oli vankilakundin merkki, mutta on nyt yleistynyt. Rakennus- ja tehdastyöläiselle se ehkä käy, mutta ei kaikissa ammateissa. Itse en tatuointeja huolisi eivätkä myöskään lapseni ja heidän puolisot, mutta heillä onkin sellaiset ammatit ja työtehtävät, että tatuointi aiheuttaisi alan vaihtoa.
Olin jokin aikaa sitten sairaalassa, jossa muuten näteillä tytöillä, apu-ja lähihoitajilla, oli hyvin kirjavat käsivarret. Sairaanhoitajilla ja lääkäreillä ei ollut tatuointeja lainkaan.
Myöskään tosiuskovaiset, jotka noudattavat Vanhan Testamentin oppia, ei voin tatuoida itseänsä. 3 Mooses 21/5: Älkööt koristelko itseänsä ihopiirroksilla.
Koruja saa käyttää, mutta meikkaamisesta ei puhuta mitään, onko kielletty vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024609- 272405
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102282- 2002189
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4211974- 1721526
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79860