Mikä saa sut joka päivä jatkamaan tätä?
Mikset voi lopettaa?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot niin hyvä muusa, että tämä ei tee edes tiukkaa.
- Anonyymi
Oot vaan niin katkera. Älä yritä naamioida muuksi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vaan niin katkera. Älä yritä naamioida muuksi 😂
Samaa mieltä, miehinen katkeruus löyhkää etutöölöön ja takapasilaan saakka.
- Anonyymi
En ossoo sannoo, sitä vaan aina on aamulla herännyt. Vaikka kuinka toivoisi ettei. 🤷🏻♂️
- Anonyymi
Varmaan tämä minun psyykkinen sairaus sekä erektio-ongelmat, tossun alle pienenä jääneen narsistinen trauma ja naisviha
- Anonyymi
Kai täällä eläytyä saa, toisen kokemusmaailmaan perehtyminen lisää empatiaa😇
- Anonyymi
Häiriköintiä tapahtuu kaiken aikaa.
- Anonyymi
Mitä jatkaa? Kertoisitko tarkemmin?
- Anonyymi
Rakkaus sinua kohtaan ❤
- Anonyymi
Mutta senhän sinä jo tiedät. Miksi kiusaat häntä? Mitä hän on tehny taas väärin?
- Anonyymi
Palstahulluus, olin vaan vastenmielinen hänelle kun tutustui minuun.
- Anonyymi
Taiteellisuus
- Anonyymi
Jatkamaan mitä??
- Anonyymi
Tsimbabwelaista kansantanssia vuodesta toiseen :( en osaa kirjottaa sitä nyt oikein, vittu senkin takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsimbabwelaista kansantanssia vuodesta toiseen :( en osaa kirjottaa sitä nyt oikein, vittu senkin takia
Vittu mä mitään kansan tanssia harrasta enkä tänne kirjottelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760