Haluaisin joutua luopumaan pitkistä hiuksistani sinua miellyttääkseni.
Tee minusta täysin alaston leikkaamalla ja ajelemalla hiukseni. Pitäisit minua seksikkäänä ilman hiuksia ja ehkä haluaisit viimeistellä lopputuloksen höylällä. Lopuksi harrastaisimme seksiä. Voisin esim. ottaa suihin sinun ihastellessa hiuksettomuuttani tai siilikampausta.
Olen 25-vuotias, muodokas, mutta normaalipainoinen. Rintani ovat kokoa 80D, silmäni sinivihreät ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja yltävät puoleen selkään.
Olen hygieniastani ja ulkonäöstäni huolta pitävä, pukeudun ja meikkaan naisellisesti.
Etsin miestä joka pitää tai jopa kiihottuu lyhythiuksisista naisista tai hiustenleikkuusta. Toivon tähän tarjoukseen tarttuvan oikeasti haluavan tätä eikä pelkkää seksiä.
Parasta olisi löytää vakituinen seksisuhde. Pitäisit minua ja hiuksettomuuttani seksikkäänä ja silloin tällöin seksin ohella ajelisit minut aina uudestaan.
Mies, ajelisitko hiukseni?
Anonyymi
9
398
Vastaukset
- Anonyymi
minä tykkäisin
- Anonyymi
Olen valmis m53
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Saisko tätä keskusketua nostettua? Täällä aika samanlaisia haaveita. Siis haluaisin ajella hiukseni siiliksi, mutta en uskalla ehdottaa miehelle...
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede leikkelee kummastakin päästä buaahaa
- Anonyymi
Hei, voisin auttaa asiassa. Laita postia kotiparturi[at)meiliboxi.fi
- Anonyymi
Jospa vaan kysyisit miehen mielipidettä ikäänkuin leikin varjolla? Hänhän voi vaikka innostua aivan valtavasti.
- Anonyymi
Aloitettu: 2020-11-13 14:02:47
- Anonyymi
Mielenkiintoinen fetissi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3403044Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä662740- 1241756
- 1181470
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301303PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1511250- 691100
- 741089
- 701030