Olen nyt viikon ajan seurannut taivas kanavaa ja huomasin ettei lähetysvirrassa ole kuin suurimmaksi osaksi uusintoja. Miksi kukaan lahjottaisi rahaa kun yli puolet ohjelmistosta on uusintoja? Dokumentteja ei ole eikä mielenkiintoisia ulkomaisia ohjelmia ollenkaan. Kotimainen tuotanto koostuu vain keskustelu ohjelmista jotka kaikki toistaa samaa kaavaa. Umpi surkea kanava menestysteologioineen
Pelkkiä uusintoja
Anonyymi
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
Miksikö kukaan lahjoittaa rahaa tv7:n ohjelmille? Siksi kukaan lahjoittaa rahaa tv7:n kanavan ohjelmille, että lahjoittajan takaraivossa on ajatus lahjoittajan nousemisesta jumalansa suosioon.
Ei kukaan lahjoita yhtään mitään odottamatta saavansa sille vastinetta. Tässä tapauksessa vastine on lahjoittajan saama positiivinen elämys. Kiva tunne kuulumisesta ikuisesti elävien sielujen joukkoon. Huvitukset pääsääntöisesti ovat maksullisia, niin tässäkin tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976