Kumpi heistä mahtaa olla nuorempi ?
Mitä yhteistä on Johanalla ja Sofilla ?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kuka on Johana mutta Martina on jo 45 vuotias.
- Anonyymi
👍👍👍🙃🙃👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍🙃🙃👍
Johanna on 27v- kaunis nainen, hoikka ja luonnonkaunis.
- Anonyymi
Ei Martinasta kysytty, hänen ikä vaikka 60- niin hän on kaunis.
- Anonyymi
Harmittaahan se sinua, kun Martina on hyvännäköinen, ei mitään väliä vuosilla, nuoremmat ei pärjää ..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaahan se sinua, kun Martina on hyvännäköinen, ei mitään väliä vuosilla, nuoremmat ei pärjää ..........
Ei todella, asiaa avaamatta 🙈🙈🙈🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Stefu petti Martinaa Johannan kanssa.
- Anonyymi
Stefanin uusi sauna seuralainen ✌️😄
- Anonyymi
Laura on 29v-moottoripyörä mimmi.🏍️🏎️
- Anonyymi
Uusi sauna ja uusi seuralainen... 😀🤪
- Anonyymi
Johanna, Laura ja Sofia. Yhteistä heille, että kaikki ovat mielettömän kauniita ja seksikkäitä. Kyllä Stefun kelpaa. Hän voi kuin apteekin hyllyltä tilata aina stadin kuumimmat hoidot. Stefu taitaa olla sängyssä melkoinen veijari.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, kuumman näköisiä naisia mikä ettei !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän heitä ole 13- eikä kolme naista ✌️
- Anonyymi
Martina forgotten 😉.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuman vai kumman näköisiä 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuman vai kumman näköisiä 😜
Kuuman ja kumman näköiset... 😀🤪
- Anonyymi
Sofia näistä ainoa kaunis on.
- Anonyymi
Onko nää naiset kumpikaan työ elämässä, vai malleja.
- Anonyymi
Ei kerottu seiskalehdessä, mitä tekevät työkseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."71873Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2441092Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1001001En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22987- 92882
- 21814
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770