Kutsuisit minua enkeliksi vai olenko muuttunut piruksi silmissäsi?
Vieläkö nainen nuori sinä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ihan selvä musta enkeli, tuo on silkkaa pahuutta. Sinusta pitäisi ajaa riivaaja pois!
- Anonyymi
Korkki kiinni
Allen Carr - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni
Allen CarrKyllä olisi jo eksorsismi tarpeen tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olisi jo eksorsismi tarpeen tässä.
Täältä sivusta kerron, että itselleenvastailu, jos siinä ei ole muuta ideaa, kun h a v a i n n o l l i s t a a, että näin tällä paskalaarilla todella tehdään on noloa. Enkeliä sinusta ei saa ap tekemälläkään
- Anonyymi
Kutsuin kerran sua täällä enkeliksi. Ja olet sitä edelleen. En tosin ole nuori enää.
- Anonyymi
Vanhaksi kehäraakiksi
- Anonyymi
jaa-a, se riippuu päivästä ja hetkestä toiseen ;D
- Anonyymi
en enää tiedä mitä ajatella , mut en nyt kuitenkaan ihan piruksi nimittäisi kuitenkaan..
- Anonyymi
Olet minulle aina enekeli. Olet minulle enemmän on sinussa puolia, mutta ei niin hyvää ettei pahaakin :)
- Anonyymi
Lisäys, mitä enemmän tiedän susta yökötät enemmän. Yök
- Anonyymi
Uniin kauneimpiin T. Yökkönen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676