Nainen katsoo silmiin

Anonyymi

Mitä se tarkoittaa vai tarkoittaako mitään? Pitäskö mun niinku tehä jotain? Nyt sitten katellaan toisia aina ku nähään mutta siihen se on jämähtänyt. Mitä jos hän ei haluakaan ja sanoo että oon käsittäny väärin jos pyydän sitä kahville ja minä olen muutenkn huono näissä en keksisi edes puhumista.. En silti haluis että tämä menee mönkään koska olen ihastunut häneen ja kaipaan hänen katsettaan.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset hymyilee ilman syyttä ja tuijottelee myös ilman sen kummempaa syytä. Joko virnuilevat koska olet friikki ja hihittelevät kustannuksellasi ja sinä naiivi ihmislapsi menet ihastumaan vain siksi että se nainen mikälie noita onkaan pääsee antaa pakit sulle ja tunnet itsesi vielä enemmän nöyryytetyksi ja koko tapahtumaketju oli jo suunniteltu ennenkuin sinä sen tajusit.

      • Anonyymi

        Juuri tuota pelkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota pelkään.

        Turhaa pelkäät. Ota siitä naisesta selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota pelkään.

        Nainen ei kuulu mihinkään ryhmittymiin, joten ei ole saasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei kuulu mihinkään ryhmittymiin, joten ei ole saasta.

        Tarkoittaa että ei hae ihmistä nalkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa että ei hae ihmistä nalkkiin.

        Miksi te pelkäätte pakkeja? Ei semmosista huonommuutta tartte miettiä, harmitustahan se voi aiheuttaa, jos toisesta tykkää ja toinen ei tykkää. Mutta moni meistä naisista kyllä osaa toimia ihan fiksusti ja empaattisesti, rohkeutta teille. Ja mitä tulee kahvilla käymiseen, niin eikös ihmiset käy muutenkin monien tuttujen kanssa kahvilla.


    • Anonyymi

      Haluan kyllä, pyydä kahville.

    • Anonyymi

      Sun täytyy ottaa selvää katseen takaa rohkeasti. Ei nainen voi kaivaa silmiään pois päästään tai mitä hänen tulisi katsoa sinulle jutellessa?

    • Anonyymi

      Anna palaa vaan, ja pyydä vaikka kahville, koska ei se ota jos ei ainakaan. Sittenhän saa varmuuden. Tosin mitä minä olen neuvomaan, kun sun kirjoitus voisi olla kirjaimellisesti kuin mun suusta, sillä erotuksella että olen nainen. Nuo on juuri kuin omat mietteeni, mutta en uskalla olla tarpeeksi rohkea ottaakseni yhteyttä. -ihan sivusta

      • Anonyymi

        Miten aijot itse toimia odotatko että mies tekee jotain vai aijotko itse tehdä jotain? Mulla on paineita että menisin treffeillä ihan lukkoon ja sitte tulis hiljaisia hetkiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aijot itse toimia odotatko että mies tekee jotain vai aijotko itse tehdä jotain? Mulla on paineita että menisin treffeillä ihan lukkoon ja sitte tulis hiljaisia hetkiä...

        Toistaiseksi en mitenkään ja vaan odotan sekä pähkäilen mitä hänen pitkät katseensa ohi ajaessaan mahtaa tarkoittaa. Jos tietäisin, niin siinä tapauksessa ottaisin yhteyttä ja antaisin salaisen numeroni mitä ei muualta oikein saa. Maaliskuun lopun jälkeen ei olla nähty kuin satunnaisesti, eivätkä mahdollisuudet nähdä tästä eteenpäin ennen helmi-maaliskuun vaihdetta ole kovin suuret. Tosin en kyllä tällä hetkellä edes pystyisi hirveästi kotoa treffeille lähtemään kovien yhtäjaksoisten selän hermokipujen takia, et aikalailla rauhallisesti olis otettava.

        Tiedän mitä tarkoitat lukkoon menolla, ja aattelen et jos treffeille menette, niin sun kannattais sanoo heti alussa että sua jännittää, ja että sillä sanat saattaa olla vähän hukassa. Uskoisin että naisesi ymmärtäisi sen, ja saattaisi olla hänellekin helpotus, ettei ole ainoa joka jännittää. Ihan rehellisesti kun kertoo, niin ainakin omasta näkökulmastani se lisäisi toisen arvostusta. Mä kälätän välillä suuna päänä, ja joskus en saa suutani auki ollenkaan, kun tiedän päöstäväni sammakoita suustani, sekä tiedän sanojen menevän sekaisin puhuessa, ja alan takeltelemaan. Yleensä isommassa joukossa olen pääosin hiljaa ja kuuntelen toisten juttuja. Inhoan sitä kun enosaa small talkia, niin sillä itsekin usein jäädyn.

        Onnea matkaan ja toivottavasti saat haluamasi ihmisen. Mä jään kotisohvalle toistaiseksi pähkäilemään yrittäen samalla kerätä rohkeutta. Edellisessä suhteessa jouduin hyväksikäytetyksi, joten vaikka erosta on vuosia ja itse lopetin sen suhteen, on itsetuntoni silti huono mitä tulee aloitteen tekoon ihastusta kohtaan. No, hän on joka tapauksessa ainoa kuka on päässyt pystyttämieni muurien läpi. Pari vuotta siinä hänellä meni, mutta kun pääsee sydämeeni ja ihon alle, ei sieltä helpolla pääse poistumaan vaikka kuinka unohdusta toivoisi. -ihan sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi en mitenkään ja vaan odotan sekä pähkäilen mitä hänen pitkät katseensa ohi ajaessaan mahtaa tarkoittaa. Jos tietäisin, niin siinä tapauksessa ottaisin yhteyttä ja antaisin salaisen numeroni mitä ei muualta oikein saa. Maaliskuun lopun jälkeen ei olla nähty kuin satunnaisesti, eivätkä mahdollisuudet nähdä tästä eteenpäin ennen helmi-maaliskuun vaihdetta ole kovin suuret. Tosin en kyllä tällä hetkellä edes pystyisi hirveästi kotoa treffeille lähtemään kovien yhtäjaksoisten selän hermokipujen takia, et aikalailla rauhallisesti olis otettava.

        Tiedän mitä tarkoitat lukkoon menolla, ja aattelen et jos treffeille menette, niin sun kannattais sanoo heti alussa että sua jännittää, ja että sillä sanat saattaa olla vähän hukassa. Uskoisin että naisesi ymmärtäisi sen, ja saattaisi olla hänellekin helpotus, ettei ole ainoa joka jännittää. Ihan rehellisesti kun kertoo, niin ainakin omasta näkökulmastani se lisäisi toisen arvostusta. Mä kälätän välillä suuna päänä, ja joskus en saa suutani auki ollenkaan, kun tiedän päöstäväni sammakoita suustani, sekä tiedän sanojen menevän sekaisin puhuessa, ja alan takeltelemaan. Yleensä isommassa joukossa olen pääosin hiljaa ja kuuntelen toisten juttuja. Inhoan sitä kun enosaa small talkia, niin sillä itsekin usein jäädyn.

        Onnea matkaan ja toivottavasti saat haluamasi ihmisen. Mä jään kotisohvalle toistaiseksi pähkäilemään yrittäen samalla kerätä rohkeutta. Edellisessä suhteessa jouduin hyväksikäytetyksi, joten vaikka erosta on vuosia ja itse lopetin sen suhteen, on itsetuntoni silti huono mitä tulee aloitteen tekoon ihastusta kohtaan. No, hän on joka tapauksessa ainoa kuka on päässyt pystyttämieni muurien läpi. Pari vuotta siinä hänellä meni, mutta kun pääsee sydämeeni ja ihon alle, ei sieltä helpolla pääse poistumaan vaikka kuinka unohdusta toivoisi. -ihan sivusta

        Onnea myös sinulle ja pikaista paranemista selällesi ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea myös sinulle ja pikaista paranemista selällesi ❤️

        Kiitos. Tosin selkä ei tule paranemaan, kun aivot kuvittelee selän ja lantion alueilla olleiden murtumien luutumatta, vaikka ne on luutuneet jo 15 vuotta sitten. Hermokipuja on ollut jo 13 vuotta, ja ne tulee olemaan rinnalla koko loppu elämäni. Mutta kyllä tää tästä. Olisin varmaankin tehnyt jotain epätietoisuuden suhteen jos kivut eivät olisi keväällä palaneet päivittäisissä riesaksi. Mutta tällä mennään ja mun tilanne on mikä on. Mutta aina on toivoa. 🌈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tosin selkä ei tule paranemaan, kun aivot kuvittelee selän ja lantion alueilla olleiden murtumien luutumatta, vaikka ne on luutuneet jo 15 vuotta sitten. Hermokipuja on ollut jo 13 vuotta, ja ne tulee olemaan rinnalla koko loppu elämäni. Mutta kyllä tää tästä. Olisin varmaankin tehnyt jotain epätietoisuuden suhteen jos kivut eivät olisi keväällä palaneet päivittäisissä riesaksi. Mutta tällä mennään ja mun tilanne on mikä on. Mutta aina on toivoa. 🌈

        Jos olisit kohteeni niin voisin yrittää hieroa selkääsi joka päivä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit kohteeni niin voisin yrittää hieroa selkääsi joka päivä ☺️

        Se kieltämättä tekisi kyllä hyvää, kun selän lihakset on jatkuvassa krampissa. Harmi vaan ettet todennäköisesti ole. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit kohteeni niin voisin yrittää hieroa selkääsi joka päivä ☺️

        Mitään aluetta ei ole tarkoitettu hierottavaksi päivittäin. Sivukommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tosin selkä ei tule paranemaan, kun aivot kuvittelee selän ja lantion alueilla olleiden murtumien luutumatta, vaikka ne on luutuneet jo 15 vuotta sitten. Hermokipuja on ollut jo 13 vuotta, ja ne tulee olemaan rinnalla koko loppu elämäni. Mutta kyllä tää tästä. Olisin varmaankin tehnyt jotain epätietoisuuden suhteen jos kivut eivät olisi keväällä palaneet päivittäisissä riesaksi. Mutta tällä mennään ja mun tilanne on mikä on. Mutta aina on toivoa. 🌈

        Kurja tilanne. Kyllä mä sua hieroisin. Pitäisin muutenkin hyvä niissä rajoissa kun susta tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurja tilanne. Kyllä mä sua hieroisin. Pitäisin muutenkin hyvä niissä rajoissa kun susta tuntuu hyvältä.

        Hmm....mmmmmmm. 🤤🤭 -ihan sivusta


    • Anonyymi

      Onkos meillä aloittaja sama työpaikka? Itsellä meinaan miehen kanssa tämmöinen tilanne.

      Ihastuneena oikein keksi puhuttavaakaan. Yhden kerran sut tällä viikkoa pysäytin kertoakseni jotain. Sain sanottua asiani, mutta sun hymy ja silmät aiheuttavat sen, että meinaa katketa ajatus kesken puhumisen.
      Voi, kun olisitkin hän ❤
      Tänne sivustolle eksyin ikävöivien joukkoon, ei tänne tahdo kyllä jäädä..

      Ja tietkös. Riittää vaan sun seura, ei meidän tarvitse sen kummemmin puhua heti mitään. Mennään vaikka käveleen ja halaileen ihan hetkeks ja katsellaan rauhassa tilannetta.

    • Anonyymi

      Miksi mies kattoo🤩

      • Anonyymi

        Omalla kohdalla kävi noin miehen kanssa, mut ei kumpikaan osannut viedä sitä sen pidemmälle. Sitten hän lopulta luovutti kun en enää halunnut jatkaa tuota leikkiä mikä ei johda mihinkään.


    • Anonyymi

      Mitä pahaa siinä voi tapahtua jos pyytää kahville?Eikä se hiljaisuuskaan ole vaarallista ja osaahan se nainenkin puhua joten varmasti siitä on apua tilanteessa.

    • Anonyymi

      Näytä peukkua naiselle, seuraa miten reakoi siihen? Jos vastaa peukku alaspäin niin unohda toinen, jos peukuttaa takas samoin ku sinä, sinulla on toivoa hänen suhteen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe