Ehkä kummatkin mietittiin tahoillamme, ja ärsyttikin suunnattomasti. Koitko samoin?
Tällä viikolla oli huono yhteys sinuun..
28
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ollut huono 4 kk..
- Anonyymi
4kk ei sano kyllä mitään minun puoleltani.
- Anonyymi
Kyllä... ilman yhteyttä...
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Aistinut sen, en ole täälläkään pahemmin käynyt.
- Anonyymi
Telepatia? Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle.
Tunnetilani viikoittain ;
Ärsyttävyys
Epäusko
Epäilys
Usko
Tyytyväisyys
Turhautuneisuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetilani viikoittain ;
Ärsyttävyys
Epäusko
Epäilys
Usko
Tyytyväisyys
TurhautuneisuusKoko viikko on mennyt ärsyttävyyden sumussa, melkein tiuskaisin vanhalle papparaiselle kassajonossa, koska oli hidas..
- Anonyymi
Kyllä. Emmekä ole nähneet kuin ohi menen. Olen jostain syystä myös huolissani hänestä/susta. Toivottavasti kaikki on hyvin. Oma olo myös on ollut sellainen vähän alakuloisempi ja olen ollut omissa ajatuksissani paljon.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Aloittaja ei ole irl nähnyt häntä vuosiin. Joten kait tässä psykoosin rajamailla mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Alkuviikosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuviikosta.
Mutta hän on mies jonka näin alkuviikosta. Huomasin että ap. on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole irl nähnyt häntä vuosiin. Joten kait tässä psykoosin rajamailla mennään.
Vähän samat tunnelmat. Tsemppiä meille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samat tunnelmat. Tsemppiä meille.
No, ei mitään kestämätöntä.
- Anonyymi
Edelleenkin asia on sellainen, elä puutu toisten elämään. Pidä huoli vaanomastaelämästäsi.
- Anonyymi
Menkathan mulla onkin alkamassa... Unohdin 🤯 t. Ap
- Anonyymi
Onpa kumma, minusta meillä oli tällä viikolla aivan erityisen hyvä yhteys, olit jotenki niin vastaanottavainen ja tavallista puheliaampikin.
- Anonyymi
Se oli viime viikolla...!
- Anonyymi
Kyllä. Täysin samat fiilikset. Aistin sustakin sen ärtymyksen tästä turhautuneisuudesta. Täytyis keksiä miten tämä tilanne ratkotaan.
Koolta Teelle- Anonyymi
No tavallaan meni oikein nuo nimikirjaimet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tavallaan meni oikein nuo nimikirjaimet :D
Tavallaan ? 😄
Mitäs se tarkoittaa? t. K (ja mies T) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan ? 😄
Mitäs se tarkoittaa? t. K (ja mies T)Noooh, jos olisit kaivattuni niin tietäisit :D
- Anonyymi
Tälläkin viikolla. Tänäkin syksynä. Ei ole enää yhteyttä.
Saitti on hiljainen. Sinä yritit yhteyksiä, mutta teit sen valheellisesti. Se oli perseestä. Omat mahdollisuuteni yhteyteen katosivat sinun prepaid-liittymiisi.
Arvostan avoimuutta ja rehellisyyttä. Tärkeimpiä arvoja mulle. Arvostan myös Klamydian Vesa Jokista jonka iltaa alan katsomaan. Koita pärjätä täällä ja siellä missä vaikutat. Olit tosi tärkeä minulle.- Anonyymi
Pilkutkin on ihan okei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkutkin on ihan okei..
Pilkunnussijat saakoot rauhan hekin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkunnussijat saakoot rauhan hekin..
Kuten myös, nussijat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje91176- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666