Aihe

Tällä viikolla monta kertaa

Anonyymi

olisi pitänyt tehdä ihan muuta mutta yllätin itseni haaveilemasta sun kropasta ja läheisyydestä. Kaikenmaailman ajatuksia. Ehkä alan hyväksyä sen, etten enää sua mies välttämättä näe koskaan, mutta haaveilen silti koko tunteen edestä.

18

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko esinaisen asemassa?

• Anonyymi

Ai hänelle, no en.

• Anonyymi

Mäkin haaveilin aikani, mutt sitten tulin järkiini. Ei sen näköinen mies mun näköistä naista katselis vaan nuorempaa, nättiä ja timmikroppasta naista. Yks tuttukin naureskeli mulle ja mun ihastumiselle, sitä huvitti niin suuresti koko juttu ett joku mies muka ihastuis näin vanhaan ja rumaan naiseen. Kehotti hakemaan tinderistä seuraa, kun sieltä kuulema muutkin vanhemmat naiset hakee nuorten miesten seuraa. On se hyvä ett on noinkin hyviä ystäviä, aikansa kun kettuili mulle, niin menihän se totuus mun kaaliin ja enää en katsele ketään, koska ei kukaan mies näin vanhaa ja rumaa huoli. Tunnen itseni vastenmielisen näköiseksi, kiitos tuon tuttavani jatkuvan huomauttelun, tuntuu vielä pahemmalta kuin ikinä ennen, ett olen joku sairas, kun katselen edes ketään tai kuvittelen jonkun voivan pitää musta. Oppi on mennyt perille.

• Anonyymi

Ei ole ystäväsi. Ota välimatkaa ja jätä taakse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole myöskään kuvittelemasi nainen😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vanha isoiita A nainen. Lopeta sen naisen mustamaalaus. Sekoitat jo perheiden asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vanha isoiita A nainen. Lopeta sen naisen mustamaalaus. Sekoitat jo perheiden asioita.

Valaisetko hieman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valaisetko hieman?

Pimeys ei näy valossa mutta valo näkyy pimeydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimeys ei näy valossa mutta valo näkyy pimeydessä.

Aivan.

• Anonyymi

Itse olen jo ajat sitten tiputtanut turhat "ystävät" kyydistä. Elämän masentajat. Tuollainen ihminen ei ole ystäväsi. En ymmärrä miksi ihmiset roikkuu ihmissuhteissa, joissa toista saa alentaa itsensä ylentämiseski. Sitähän se on. Ystäväsi nostaa itseään sun yläpuolelle. Ei oikeat ystävät tee niin. t. ap

• Anonyymi

Ota kissa !

• Anonyymi

Olen kissalle allerginen.

• Anonyymi

Mulla on jo lemmikki. Ei enempää kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kissalle allerginen.

tämä sivusta, aloittaja ei ole, eikä käy täällä seiskalta aamulla :D

• Anonyymi

Nosto.

• Anonyymi

Jaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa.

Isoiita se päättää jättää noteeraamatta, vaikka ympärillä kiehuu...

• Anonyymi

Sitä sattuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      11686
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      2710
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      2077