En jaksa enää tätä

Anonyymi

kun tämä epätietoisuus tekee välillä ihan sairaaksi.
Hyvää yötä. meen pois

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkeen ei voi vaikuttaa, Öitä.

      • Anonyymi

        Tsrkoitatko ettet edes aikonut edistää meidän kohtaamista. No ne iljetyksen kuvat sai mut taas epäilee meitä ja nyt vietän tän vkl jonkun muun kanssa kun haluan tietää että oletko yhtään edes mustasukkainen minusta vai onko se iljetys sun tuleva suhde mutta en todellakaan hyväksy sulle ketään ikinä siitä voit olla varma että et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsrkoitatko ettet edes aikonut edistää meidän kohtaamista. No ne iljetyksen kuvat sai mut taas epäilee meitä ja nyt vietän tän vkl jonkun muun kanssa kun haluan tietää että oletko yhtään edes mustasukkainen minusta vai onko se iljetys sun tuleva suhde mutta en todellakaan hyväksy sulle ketään ikinä siitä voit olla varma että et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä

        Jahas taas sitä eletään siellä avointa suhdetta. Pidän tätä sitten lupana myös minulle tavata muita. Kokoajan ihailet sitä Lottaa ja kehut kuinka muut sua haluu. Kehut kuinka vastustit kiusausta ja toisessa käänteessä sanot panneesi kaveria. Miltäs luulet sen musta tuntuvan. Sitten taas kerrot kuinka rakastat ja haluat mua. Kirjoitat ihania intohimoisia juttuja. Miksi kiusaat mua? Suklaata tänne nyt...


      • Anonyymi

        Nuo kommentit ei ollut aloittajalta. Joku känniläinen kävi kiinni ajatukseen.


    • Anonyymi

      Sama täällä, kun ei olla nähty niin olen ollut tuuliajolla päiviä.
      Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Mitä tolla tarkoitat että sama täällä. Tarkenna


      • Anonyymi

        Hyvää yötä. Ei ollut multa tuo kyssäri sulle. Vai päiviä, tietäisitpä..


    • Anonyymi

      Rakastan sua mies

      • Anonyymi

        Hienoa. Mutta mä olen nainen.


    • Anonyymi

      Sellaista se epäteitoisuus on. Joko sitä ottaa selvää tai katkaisee koko yhteyden.

      • Anonyymi

        Entäs jos yhteyttä ei enää edes ole muuta kuin täällä palstalla? Sulla tietysti on siihenkin joku ratkaisu, kaikkitietävällä. Ei tunteita sammuteta kuten lamppuja. Toki leikki-ikävän voi sammuttaa mutta siitä ei ole mulla kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos yhteyttä ei enää edes ole muuta kuin täällä palstalla? Sulla tietysti on siihenkin joku ratkaisu, kaikkitietävällä. Ei tunteita sammuteta kuten lamppuja. Toki leikki-ikävän voi sammuttaa mutta siitä ei ole mulla kyse.

        Silloin se yhteys on vain sinun omaa kuvitelmaa.


    • Anonyymi

      Tiedän tunteen.

      • Anonyymi

        Tulin toteamaan saman uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin toteamaan saman uudelleen.

        Kiitos siitä että tulit ja vielä uudelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe