Kysyin vain onko hän pitänyt maskia kaupassa käydessään niin alkoi valittamaan mun käyttäytymisestä.
Hän on muuten asiallinen ja ymmärrettävä ikäisekseen, mutta nyt en iha älynnyt miten mun käyttäytyminen liittyy maskeihin.
Jotakuinkin näin hän laittoi 'maskeja naamalla joka kerta, nyt vaan pitää miettiä miten liikkuu ja käyttäytyy' :D
Olenko aivn saatanan tyhmä mutta en ymmärrä tuota käyttäytyy asiaa, mitä hän haluu sillä yrittää kertoa?
Mummollani on outoja viestejä
3
137
Vastaukset
Sitä tarkoitti käyttäytymisellä, että pitää katsoa, että turvavälit on kunnossa ja käyttäytyä siten, että väistää vanhempia tai lapsiaan työntäviä äitejä tai muita, joiden on vaikeampi pitää turvavälejä.
Olisikohan sinulla itselläsi syytä miettiä omaa asennettasi. Ei tuossa lauseessa sinusta puhuttu mitään, koska lase on passiivissa. Ihan yhtä hyvin hän on tarkoittanut omaa käyttäytymistään, jota pitää siis tarkkailla ja opetella uudessa tilanteessa.- Anonyymi
Mahdatko itse käyttäytyä ikääsi vastaavalla tavalla, kun otat herneen nenään tuollaisesta. Mummu tarkoitti tietenin, että pitää noudattaa muitakin ohjeita ja käyttäytyä niiden mukaisesti, pelkkä maski ei riitä.
Sitä kannattaa suositella kaikille, eikä siitä tule hermostua. - Anonyymi
Eipä teini enää vastannut, kun sai selventäviä mielipiteitä valitukseensa.
Tyypillistä, että ei voi sitten jatkaa keskustelua, kun ei saanutkaan mieleisiään "voi-sinua-raukkaa" - viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085