Mummollani on outoja viestejä

Anonyymi

Kysyin vain onko hän pitänyt maskia kaupassa käydessään niin alkoi valittamaan mun käyttäytymisestä.
Hän on muuten asiallinen ja ymmärrettävä ikäisekseen, mutta nyt en iha älynnyt miten mun käyttäytyminen liittyy maskeihin.

Jotakuinkin näin hän laittoi 'maskeja naamalla joka kerta, nyt vaan pitää miettiä miten liikkuu ja käyttäytyy' :D

Olenko aivn saatanan tyhmä mutta en ymmärrä tuota käyttäytyy asiaa, mitä hän haluu sillä yrittää kertoa?

3

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä tarkoitti käyttäytymisellä, että pitää katsoa, että turvavälit on kunnossa ja käyttäytyä siten, että väistää vanhempia tai lapsiaan työntäviä äitejä tai muita, joiden on vaikeampi pitää turvavälejä.
      Olisikohan sinulla itselläsi syytä miettiä omaa asennettasi. Ei tuossa lauseessa sinusta puhuttu mitään, koska lase on passiivissa. Ihan yhtä hyvin hän on tarkoittanut omaa käyttäytymistään, jota pitää siis tarkkailla ja opetella uudessa tilanteessa.

• Anonyymi

Mahdatko itse käyttäytyä ikääsi vastaavalla tavalla, kun otat herneen nenään tuollaisesta. Mummu tarkoitti tietenin, että pitää noudattaa muitakin ohjeita ja käyttäytyä niiden mukaisesti, pelkkä maski ei riitä.
      Sitä kannattaa suositella kaikille, eikä siitä tule hermostua.

• Anonyymi

Eipä teini enää vastannut, kun sai selventäviä mielipiteitä valitukseensa.
      Tyypillistä, että ei voi sitten jatkaa keskustelua, kun ei saanutkaan mieleisiään "voi-sinua-raukkaa" - viestejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2730
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2366
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2162
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      31
      2101
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1748
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1282
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1279
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1130
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      66
      1125
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1085
    Aihe