Mikä tää tämmönen bipolaarisairaus on?

Anonyymi

Voisikohan mulla olla, on ollu pitkään maha ripulilla, paiseita pepussa, mielipahaa pesemättömistä hampaista, semmone päättämättömyys että söiskö kasviksia vai ei.

Aina ku alkaa nukuttaa nii ajatukset rupeaa menemään syntisiin asioihin, haluaisin niin kosketella itseäni mutten kehtaa, edes peiton alla pimeässä

Autolla ajaessani haluaisin kaahata välillä punaisia valoja päin, kerran pimeällä laitoin tahallaan pitkät päälle ja vielä taajama-alueella

Olen välillä ollut niin hajamielinen ostoskeskuksissa että olen löytänyt itseni naisten alusvaateosaston sovituskopista. Minulla ei ole mitään muistikuvaa miten olen päätynyt sinne mutta koin jonkinlaisen uskoo tulemista kokemuksen

Ja sen johdosta ostin raamatun

Kirkkoon en ole syntieni takia uskaltautunut,vielä

Auttaisikohan psyykelääkitys minua?

Mies 74

0

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
        Ikävä
        173
        10248
      2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
        Ikävä
        78
        5245
      3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
        Ikävä
        149
        4872
      4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
        Ikävä
        23
        4142
      5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
        Ikävä
        43
        3892
      6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
        Ikävä
        36
        3753
      7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
        Ikävä
        38
        3608
      8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        48
        3273
      9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
        Ikävä
        44
        3209
      10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
        Ikävä
        49
        2824
      Aihe