Seksin lopetus?

Anonyymi

Missä iässä miehet lopettaa sexsi? Aktit!?

18

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla tyypillisintä noin 120 vuotta kuoleman jälkeen. Ainakin siihen asti pannaan mutta tottakai ne kerrat harvenee kun ikää karttuu. Parikymppisenä sen pari kolme kertaa päivässä, sitten avioliiton alkutaipaleella. se laantuu yhteen kertaan päivässä ja kun on lapsia siunaantunut ja työstressaa niin enää kerran viikossa. Siitä se sitten vielä harvenee. Monet eläkeläisethän ei pane kuin kerran kuussa.

      • Anonyymi

        Sulla ei kertaakaan eunukki


    • Anonyymi

      Isä on 90 ja valittaa kun naista löytyy virusaikana huonosti.

    • Anonyymi

      Minä lopetin 41v uotiaana, tai ne loppui

    • Anonyymi

      Toiset ei pääse koskaan,edes makuun,aloittamaan.
      ..

    • Anonyymi

      Miehet ei lopeta milloinkaan!! Vimeiseen hengenvetoon asti painetaan!

    • Anonyymi

      Oon 55 ja seksiä on saman verran kuin joskus 2-kymppisenä. Tuossa 4-kymppisenä oli kuitenkin vähemmän työkiireiden takia.

      • Anonyymi

        Kumma ikä tuo 55. Tuntui ettei mikään riitä.


    • Anonyymi

      Lopetin 48-vuotiaana. Tosin en omasta tahdostani. Kykyjä ja haluja olisi jäljellä, mutta tilaisuuksia ei.

    • Anonyymi

      Oon 75v. ja panohommat jatkuvasti käynnissä.. ja naista kaatuu!

      • Anonyymi

        Ikä 69, pari, kolme kortaa kuukaudessa. Naisia on paljon, jotka ilmoittavat, että tuossa iässä ei enää seksi kiinnosta. Kertoisipa myös naiset, milloin kiinnostus loppuu.


    • Anonyymi

      yleensä lopetan klo 7 jälkeen kun pitää töihinkin mennä...

    • Anonyymi

      65 v ja seksiä joka päivä 14 nuoremman naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Asiassa pysyen ja vakavasti. Käytön puutteessa mikä tahansa ominaisuus heikkenee ja juuri niin on minulle tapahtumassa.
      Olen 77v ukko ja vaimoni on minua 5 vuotta nuorempi. Hän sairastui vakavasti syyskuussa ja silloin alkoivat häiriöt. Alkuun satunnaiset sairaalakäynnit ja niiden välipäivien kunto sääteli seurustelumme rytmiä. Siihen astinen vaimoni määrittämät keskiviikko ja lauantai eivät ymmärrettävistä syistä enää sopineet.
      Nyt, lokakuun puolivälistä lähtien olemme olleet 0-linjalla.
      Tietenkin vaimoni reipas lääkitys ja siitä huolimatta oireilu, on este mutta olen huomannut, että oma mieskuntoni on ilmiselvästi heikentynyt.
      Vaimoni terveydetilasta ja ylo 50 vuotta jatkuneesta symbioosistamme johtuen en lähde sitä testaamaan ammattiviihdyttäjänkään luokse.

      Minulla on epömiellyttävä tunne, että tämä on lopun alkua.

      • Hei,

        Kirjoituksesi oli koskettava. Auttaisiko masturbointi pitämään kuntoasi yllä?

        Vakava paikka, voimia teille kummallekin.


    • Anonyymi

      Tämä kuulostaa hieman oudolta että se ikäänkuin aktiivisesti lopetettaisiin jossain vaiheessa. Eiköhän seksi jatku niin kauan kuin pariskunnalla molemmilla on siihen toimivat pelit. Sen jälkeen se vain loppuu ihan ilman lopettamista.

    • Anonyymi

      Kuten isäni..

      96 vuotiaana, vieraan naisen sängystä, mustasukkaisen miehen ampumana.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe