Ehkä vain joudun

Anonyymi

tyytyä itseäni nuorempaan, kun se mies ei ikinä ilmaannu. Jos hän ei halua tyytyä minuun, niin ymmärrän kyllä, mitäs olen näin surkea kun olen.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Provotehtailu on surkeaa mies

      • Anonyymi

        Aivan todella infantiilia touhua, samaa mieltä. Omaa itsetuntoaan voisi koittaa nostaa hankkimalla vaikka elämän.


    • Anonyymi

      Eipä se ole syvää rakkautta, jos voi vain vaihtaa yhdestä toiseen noin vain. Ihastusta se toki voi olla tai pelaamista.

      Syvissä tunteissa ei ole epäselvää kenet haluaa. Sitä toki ei välttämättä saa ja sitten osa tyytyy lohduttajaan hetkeksi tai pidemmäksi aikaa, osa käsittelee tunteen ja joutuu odottaman sen menemistä ohi (voi kestää vuosiakin). Ennen kuin joku moralisoi, on hyvä muistaa, että lohduttaminen voi olla myös molemminpuolinen sopimus, yhteinen päätös jollakin.

      Itse ei tarvitse miettiä keneen tunteeni kohdistuu. Se on edelleen se sama nuorempi mies, vaikkei mitään toivoa ole emmekä ole edes nähneet tai olleet yhteydessä kuukausiin. Tunteet kuitenkin on mitä on. Niiden kanssa pitää elää sopusoinnussa oli niiden takana realistisia odotuksia tai ei.

    • Anonyymi

      Ihan sama onko itseään nuoremman tai vanhemman kanssa, pääasia ett saanti on kohdallaan oli kyse miehistä tai naisista. Mitä se muille kuuluu kenen kans touhuaa ja ketä kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Tämä!


    • Anonyymi

      Olen seurustellut usean itseäni vanhemman naisen kanssa ja eivät ole kertaakaan valittaneet nuorta ikääni. Päinvastoin, eivät uskoneet ikääni kun kerroin heille ensimmäistä kertaa... Mutta ei se koskaan vaivannut heitä.

      Suhteessa on kyse siitä miten hyvin tulet toimeen toisen kanssa, ei siitä paljonko teillä on ikäeroa. Kyllähän se on silmiin pistävää jos ikäeroa on reilu 10v.

      Ainoa asia mikä voi ilmetä suuressa ikäerossa on elämänarvot ja tavat. Älä anna iän häiritä jos et huomaa ikäeroa toiseen.

    • Anonyymi

      Keksimällä ei kannata keksiä pakkorakoja itselleen, ei kannata kenenkään tyytyä vähempään, siitä seuraa vain onnettomuutta, kaikille osapuolille.

      • Anonyymi

        Eikä näitä provoja kannata lukea ja tulla neuvomaan tietäväisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä näitä provoja kannata lukea ja tulla neuvomaan tietäväisenä

        No tämä! Hyvin sanottu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe