minusta tuntuu siltä, kuin sydämeni pusertuisi ihan pieneksi. Ikävä on niin ahdistavaa.
Olisin niin toivonut...
Aina välillä kun tulet ajatuksiini
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No,,,.@@!##,,
Nyt männään kuitennii jo toisella puoliskolla,,,,,.... - Anonyymi
Voihan olla että toiveet toteutuu. Mullakin on ikävä.
- Anonyymi
Niin minäkin..voisitko haluta..rakastatko myös..
- Anonyymi
sinäkin minun
- Anonyymi
Tahdon kainaloon.
- Anonyymi
Pussaan sinua nainen pitkään, kun saan sulta luvan.
- Anonyymi
Osaat sinä sen tilanteen lukea eikä tarvi turhia kysellä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat sinä sen tilanteen lukea eikä tarvi turhia kysellä..
Meetoo ja lopputili !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meetoo ja lopputili !!
Sillon ei osaa lukea tilannetta ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meetoo ja lopputili !!
😂 Kauhea kohtalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon ei osaa lukea tilannetta ollenkaan
Se on helppoa jos ei itse tarvi lukea. Oikea kyllä tietää.
- Anonyymi
Minäkin toivoin.. Viimeiseen asti, ja sen ylikin. Kyselin uudestaankin. Mutta, et halunnut. Siinä se. Jos olet muuttanut mielesi, kerron, etten ole unohtanut sinua vieläkään.
- Anonyymi
T???
- Anonyymi
Niin minäkin olisin toivonut. Ja toivoinkin.
- Anonyymi
Tiedän tunteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?139824Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709