Onko teillä sinkkuna asuintapoja, joita

Anonyymi

ette voisi tai kehtaisi tehdä parisuhteessa?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin samalla tavalla nakuna kuljeskelisin jos täällä joku muukin oleskelis.

      • Anonyymi

        Enkä jois tölkkien ja pullojen suista, jos niitä käyttäs joku muukin.


    • Anonyymi

      Vessa kännit yksin.

    • Anonyymi

      Siis mähän olin ihan onnesta soikeena kun vapauduin avoliitosta, sillä se tiesi yhtä isoo muutosta: Mä olen asuntoni ”herra” eikä yksikään mies ole vikisemässä ja narisemasta mun tavoista!

      Ekakski kun erosurut oli selätetty mä fiilistelin sille et mä saan vääntää äänet stereoista ihan tappii. Siis täydet tehot ja siivota kun vain yksin mun mieleinen musa soi. Avoliitossa oli toi musamaku erilainen niin ei oikein asunnon sen aikaisen herran ja stereoitteni hallitsijan läsnäollessa saanu soittaa mun musaa eikä niin kovalla.

      Sitten seuraava oli telkkarin kapulan herruus. Se on mun! Yksin mun hallinnassa. Kukaan ei tuu painaan punasta sammutus-nappia kun mä katon salkkareita, kaunareita tai BB:tä kun ei jaksa kuunnella edes sivukorvalla tai vääntää toiselle kanavalle kun sieltä tulee Top Gear.

      Myöskin eron jälkeen olin onnessani kun sain valvoi pitkään ilman että joku oli valojen herra ja hallitsija ja sammutti valot ja käski olla hiljaa. Telkkarista ei ollu toivookaan saada kattoo myöhäisillan rikossarjaa tai jännärii koska ei saanu pitää enää meteliä.

      Ja aamut.. minä olen vessan herra nyt. Varaan sitä meikkiin ja suihkuun niin kauan kuin huvittaa eikä kukaan tuu häätään mua vessasta istumalla pöntölle tietäen että mä kaikkoon jos hajuvaara on lähellä. Eikä kukaan valita hiustenkuivaajan mölyävän kun haluu nukkua tai siitä että hälärini torkuttaa ja soi 5 minsan välein!

      Ja viimeisin mut ei vähäisin. Kun tekee mieli herkutella ei tartte hillitä himojaan miettien miten kohta on vatta pömpöllään liian täytenä niin ettei kävellä pysty eikä seksikkäältä näytä

      Näin ne hommat etenee

      • Anonyymi

        Toi sinkkuna olo kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sinkkuna olo kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta!!

        Älä! Sinkkuudessa on puolensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sinkkuna olo kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta!!

        Ja olen myös jääkaapin ja rahojen herra ja ensimmäinen asia mitä iloitsin sinkkuna että enää ei tartte raahata 4 purkkia maitoa ja 10 litraa mehua ja helvetisti limpparii kaupasta koska itse join vaan vettä janojuomana. Entinen asunnon herra veti noita muita juomia


    • Anonyymi

      Sinkkuna saa nukkua miten sattuu sängyssä.
      Voi hiippaloida puolialasti
      Ei tarvii olla aina niin siisti ja voi olla vaikka hiukset sekaisin ja olla vaikka minkälaisissa vaatteissa.
      Ei tarvitse aina hävetä itteä koska sellainen olen kommellan kokoajan missä vain ja kotona myös
      Katson hömppä sarjoja niin ei tarvii niitä toisen sietää.
      Onhan noita mut ei tuu nyt kaikkia mieleen.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole enää unikaveria, niin hän, nainen, voi nyt tulla vaimoksi ja unikaveriksi.

    • Anonyymi

      ON😃

      • Anonyymi

        Loppu peleissä kuitenkaan mikään ei ole uutta auringon alla.


    • Anonyymi

      Mullakin toi alasti oleilu. Ja vessassa voi käydä ovi sepposenselällään. Nukkumaan pääsee myös vaikka kl18 jos haluaa eikä kukaan häiritse kun kömpii viereen.

    • Anonyymi

      Askeettinen syöminen, alasti nukkuminen, huolittelematon olemus, yleinen laiskuus nyt ainakin. Yksin eläessä tahtoo karsiutua kaikki ylimääräinen pois, elää enemmän itselleen, peiliinkään ei aina tuu katottuu koko päivänä. Toinen varmaan skarppiuttas hyvässä mielessä, mutta ehkä tois myös aika turhaakin säätöä elämään.

      • Anonyymi

        Varmaan enempi miesten juttu. Mulla sinkkuna kun aikaa enempi itselle ja haku päällä tulee enemmän huolehdittua ulkonäöstä ja fyysisestä kunnosta.


      • Anonyymi

        Just toi, että ei sitä jaksa aina huolehtia itsestään. Tulee oleskelua räjähtäneissä muutaman päivän vanhoissa vaatteissa, kun ei sitä pyykkiä jaksa kokoaikaa olla pesemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan enempi miesten juttu. Mulla sinkkuna kun aikaa enempi itselle ja haku päällä tulee enemmän huolehdittua ulkonäöstä ja fyysisestä kunnosta.

        Toi oli kyllä naiselta


    • Anonyymi

      Tommoset vessasessiot voi alkuunsa jännittää, jos on kauhee paska/ripuli hätä ja kuuluu äänet sieltä vessasta toisen korviin. Yksi on myös kaasuvaivat, että uskaltaako sitä päräyttää, kun alkaa ilmaa muodostumaan.

      • Anonyymi

        Laittaa telkkarin päälle tai radion ja koventaa vielä vähän ennen vessaan menoa.
        Vinkki sivusta. Tottakai kaasut pitää päästää ulos.


      • Anonyymi

        Ensimmäinen pörähdys kun kuuluu niin sehän on siinä, jännitys lauennut.. Mitä monet tekee unissaan kyllä jos joutuu pidättelemään niitä ilmoja 😂


    • Anonyymi

      Eipä ole. Varmaan alussa olisi normia nätimmin mutta tilanne tasaantuisi pian.

    • Anonyymi

      En usko että mitään sen kummempia, mitä nyt kaikki yksinasuvat tekevät. Hänen seurassaan kyllä voisin varmasti olla oma itseni joten tuskin elämäni ainakaan huonompaan suuntaan muuttuisi jos hänen kanssaan joskus hynttyyt yhteen löisin.

    • Anonyymi

      Joo, vihaan tasapuolisesti kaikkea mikä liikkuu ja hengittää, en saa omastakaan elämästä kiinni ja tuhoan irtaimistoa myöten kaiken ympärillä. Ellen ole vahvassa jurrissa. Jatkuvaa katkeruutta, passiivisagressiivisuutta sekä tosi pahaa vihanhallintaongelmaa lukuunottamatta oon tosi hyvä tyyppi

    • Anonyymi

      Raavin persettäni ruokaa laittaessa.

    • Anonyymi

      Parempi elää yksin jos ei sopeudu toisen ihmisen läsnäoloon ja ota huomioon kumppaniaan. Rakkaus karkaa jos parisuhteessa on liikaa toisen läsnäolevan ihmisen sietämistä. Kun on kauan erakko tai sinkku kasvaa helposti itsekkääksi.

    • Anonyymi

      Mun ei tarvi miettiä moisia. Mä tulen olemaan sinkku elämäni loppuun asti, kun en ole liian kauniilla ulkonäöllä pilattu😂😂

    • Anonyymi

      Asua yksin?

    • Anonyymi

      Narskutan raakoja porkkanoita jokaikinen päivä klo 20:54-23:34

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe