Miksi S ei rakasta mua?

Anonyymi

Itken yötä päivää...

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastan sinua aina ja ikuisesti 💘❣️🦋

    • Anonyymi

      En tiedä ketä S naista tarkotat mut tunteita ei voi pakottaa..

      • Anonyymi

        Missä puhutaan naisesta? ootko vähän narsisti sinä s häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä puhutaan naisesta? ootko vähän narsisti sinä s häh?

        Taas harhoissaan kirjoittaa itselleen, ottakaapa selvää ja ohjatkaa hoitoon. Eristää, vainoaa, tekee väkivaltaa, seuraa, soittelee, yrittää sekoittaa uhrinsa asiat, ei ole suomalainen, ei tiedos onko hän mies vai nainen. On saanut paljon mukaan muitakin, ehkä facen kautta.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas harhoissaan kirjoittaa itselleen, ottakaapa selvää ja ohjatkaa hoitoon. Eristää, vainoaa, tekee väkivaltaa, seuraa, soittelee, yrittää sekoittaa uhrinsa asiat, ei ole suomalainen, ei tiedos onko hän mies vai nainen. On saanut paljon mukaan muitakin, ehkä facen kautta.......

        Luultavasti joku Sannaa kaipaava palsta hörhö🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta ihmettelen vain


    • Anonyymi

      koska olet vanha

      • Anonyymi

        mutta entäs jos S on ihan yhtä vanha. Olet vähän yksinkertainen. Sivusta.


    • Anonyymi

      Älä oo pahoillas. Ei ole sun arvoinen kapistus.

      • Anonyymi

        Omit jyväskylä taas väärin. Kapistus sanaa käyttänyt palstalainen ei ole sun ikäväsi kohde eikä kirjoittanut sulle.

        Omi vaan silti ja jatka mielikuvitus fantasiaaas jolla petät ittees


    • Anonyymi

      Nii ku ässä unelmoi vaa ännästä.

    • Anonyymi

      S😘🥰❤️S

      • Anonyymi

        👍🤗🤭


    • Anonyymi

      Kuka s-nainen?

      • Anonyymi

        Miksi te sairaat s-naiset päätätte itse että aloittaja kirjoittaa naiselle?


    • Anonyymi

      Älä itke. Etsi uusi kohde.

      • Anonyymi

        Olet kylmä kuin jääkaappi tai pahempikin.
        Jos tuo aloittaja oikeasti itkee jonku perään, niin ei hän todellakaan etsi.
        Miksi teitä järjenjättiläisiä on täällä noin paljon? Onko tämä vajakkien vakipaikka?


    • Anonyymi

      Voin antaa monta syytä, mutta voin myös kysyä että oletkohan väärinymmärtänyt?

      1. Vaikka mies ei antaisi huomiota, se ei välttämättä tarkoita etteikö hänellä olisi tunteita sinua kohtaan. Minä ainakin piilottelen tunteeni kaivatulle ja käyttäydyn niinkuin mitään ei olisi.

      2. On miehiä jotka ovat vain seksin perässä ja eivätkä suhteen. Naiset jotka ovat hyvin takertuvia ja haluavat olla koko ajan tekemisissä tälläisen miehen kanssa saa ne karkaamaan.

      3. Sitten on miehiä jotka eivät halua olla enää missään tekemisissä naisen kanssa jos hän on pettänyt miehen luottamuksen jollain tasolla. Esim. Jos etsivät elämänkumppania ja tämä nainen on suhteen aikana käyttäytynyt tavalla mitä ei kykene antamaan anteeksi. <---- Jos sulla on mies joka ei kykene antamaan anteeksi sinulle, niin et voi tehdä asialle yhtään mitään, jatka elämää eteenpäin ja ota opiksi virheistä.

      4. Toista ei voi koskaan pakottaa rakastamaan toista. Päinvastoin, pakottaminen sammuttaa jopa ne vähäisetkin tunteet. Perätön mustasukkaisuus, kyttääminen, riitely, uhkailut ovat ainekset täydelliseen kurjuuteen.

      • Anonyymi

        Älä hyvä ihmine jaksa ja keskellä yötä


    • Anonyymi

      Niin. Ei yksi Seppokaan musta tykkää. Minä tykkään silti hänestä kuitenkin.

      • Anonyymi

        on vain yksi Seppo vain yksi ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on vain yksi Seppo vain yksi ...

        No, minä nyt tykkään yhdestä Seposta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minä nyt tykkään yhdestä Seposta.

        Seppo Sepon Seppo zSeppo


    • Anonyymi

      Tuntematonta ei voi rakastaa.

    • Anonyymi

      S tuskin rakastaa kun sehän on vain kirjain :-)

      • Anonyymi

        Ässiä on palsta pullollaan. Siitä vaan valitsee horoimman tai siveimmän ässin.


    • Anonyymi

      Mulla on ässä puntiss....eiku hihassa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe