Jos joku luulee sun olevan siihen ihastunut.. Kiusallista kummallekin.
T. Yks nainen mä vaan.
On muuten ahdistavaa
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No torju hänet lujan lempeästi.
- Anonyymi
Teinien kauhuja nuo. Ei aikuiset ihmiset tuollaisilla stressaa kuten aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinien kauhuja nuo. Ei aikuiset ihmiset tuollaisilla stressaa kuten aloittaja.
Olet täysin väärässä! Elä, hei, vähän ja opi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin väärässä! Elä, hei, vähän ja opi.
hah hah. Elä itse sen verran, että opit kommunikoimaan kuten aikuiset. Ei ikäsi mitään kerro, voit olla jälkeenjäänyt ja käyttäytyä kuin teinit. Taidat olla vähän jälkeenjäänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah hah. Elä itse sen verran, että opit kommunikoimaan kuten aikuiset. Ei ikäsi mitään kerro, voit olla jälkeenjäänyt ja käyttäytyä kuin teinit. Taidat olla vähän jälkeenjäänyt.
Käyttäydyt itse kuten kirjoitit ja olen varma, että myös olet kaikkiin väitteisiisi juuri sellainen kuin kuvailit.
Suomeksi, että ymmärrät. Hanki elämä.
- Anonyymi
se on gauheeta
- Anonyymi
Tai kun kolme eri naista yhden kevään aikkana on kiinni mussa ja itse vain yhtä kohtaan heistä. Mietin liikaa miten niihin kahteen muuhun sattuu. Paskaa.
T. yks mies vaan- Anonyymi
Sitten sanot vaan nätisti kahdelle muulle että ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sanot vaan nätisti kahdelle muulle että ei kiitos.
Jotkut nauttii huomiosta, saipa sen huomion keneltä tahansa. Sellaisia ihmistyyppejä on, jotka elää vain siitä huomiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut nauttii huomiosta, saipa sen huomion keneltä tahansa. Sellaisia ihmistyyppejä on, jotka elää vain siitä huomiosta.
Sitten on tietysti erikseen ihmiset, jotka kirjoittelee palstalla mitä sattuu, mitä ei edes tapahdu oikeassa elämässä. Oikeassa elämässä voi olla täysin naiseton omegamies mutta palstalla kertoilla naisten kuvitteellisesta huomiosta, mikä tapahtuu palstan ulkopuolella, mitä ei oikeasti kuitenkaan tapahdu.
Jos elämä on tappavan tylsää, mielikuvitus ja mielikuvitusmaailma voi "pelastaa" tai olla selviytymiskeino joillekin. Jotkut asiat on liian vaikeita joidenkin hyväksyä ja käsitellä. Ei se totuus palstatarinoilla kuitenkaan muutu. Elämä on elettävä palstan ulkopuolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en pidä huomiosta mutta yhden huomio sai päiväni paremmaksi. Ei sitä enään ole. Olen tässä tapauksessa 2/3.. 5/6.. 8/9.. en tiedä mutta siinä huonommassa kansiossa.
- Anonyymi
Mulle olis ainakin aika sama mitä joku luulee. Musta on joskus kiva vähän heittää bensaa liekkeihinkin luulijoille.
- Anonyymi
Kuulostat empatiakyvyttömältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistit on tuollaisia, ei kannata välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä, empatiakyvyttömältä eli jos joku asiaan kuulumaton kuvittelee mun olevan ihastunut johonkin ja levittelee juoruja, mietippä kuule vastaustasi.Mä oon kyllä hellämielinen oikeesti ihastuneille.
- Anonyymi
Kyllähän nyt täytyy itse jotain merkkejä antaa että olisi ihastunut. Harva terve ihminen nyt ihan puskista päähänsä muuten saa että joku olisi ihastunut.
- Anonyymi
Onko aloittajanainen ihastunut johonkin mieheen, johon on joku muukin ihastunut ja kokee sen tilanteen tai toisen naisen uhkana?
- Anonyymi
Epäilen että mies ei ole tarpeeksi tasokas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että mies ei ole tarpeeksi tasokas.
Sinulle vai jollekin muulle? Miksi?
- Anonyymi
Ja joskus kaksi ihmistä ovat niin ihastuneita toisiinsa, että kaikki näkevät sähkön heidän välillään.
- Anonyymi
S.M eukon mielikuvitus suhde sähköineen
- Anonyymi
Tuo on kyllä kiusallista.
- Anonyymi
Vielä kiusallisempaa on kun nainen huomaa tämän ja käyttää tilanteen omaksi edukseen.
-nainen sivusta- Anonyymi
Silloin kysymys on siitä, että nainen kokee toisen naisen uhkaksi. Nainen saa myös jotain kiksejä siitä, että kuvittelee olevansa parempi kuin se nainen, joka ei jostain syystä jollekin miehelle kelpaa. Nainen saa myös jotain kiksejä siitä, että puuttuu toisten asioihin ja kirjoittelee niistä julkisella palstalla. Tuollaiset yksilöt kiertäisin kaukaa.
- Anonyymi
Tämä on trollausta ystävät hyvät. Nainen näki miehensä sivuhistoriassa nämä sivut ja sotkee pakkaa. Tämä perustuu tietoon.
- Anonyymi
Aikuiset ihmiset ei ahdistu ihastumisista enää. Odota vaan aloittaja, kun täytät sen 30v, niin et ahdistu enää moisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808