Ostin tuossa vuoden 2015 Volvo V70 auton ja jostain syystä parkkitutka ei suostu Pelittämään. Yhdessä "anturissa"oli kuin kiveniskemä, voisiko moinen vika pimentää koko systeemin? Olisko kellään kokemusta mitä vikoja noissa voisi olla ja miten arvokasta korjaus voisi olla?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Vikakoodit lukuun aluksi.
- Anonyymi
Lukemalla vikakoodit selviää, missä päin vika luuraa. Anturin hinta on alle satasen, yleensä 40-80€, riippuen ostopaikasta. Anturin kyljessä on osanumero, jolla voit hakea vastaava netistä. Vika voi olla myös kaapeloinnissa tai ohjauaboksissa, vaikkakin harvemmin.
- Anonyymi
Anturia on kolhittu jotenkin ja sitten se ei toimi
- Anonyymi
Mikähän mulla on vikana käytin auton V70 -15 pikapesussa takatutka toimii nyt silloin tällöin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l289986Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57789- 67681
- 62678
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39638- 56601
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 42531
- 48487
- 40485