Ostin tuossa vuoden 2015 Volvo V70 auton ja jostain syystä parkkitutka ei suostu Pelittämään. Yhdessä "anturissa"oli kuin kiveniskemä, voisiko moinen vika pimentää koko systeemin? Olisko kellään kokemusta mitä vikoja noissa voisi olla ja miten arvokasta korjaus voisi olla?
Parkkitutka v70 ei toimi
Anonyymi
4
1888
Vastaukset
- Anonyymi
Vikakoodit lukuun aluksi.
- Anonyymi
Lukemalla vikakoodit selviää, missä päin vika luuraa. Anturin hinta on alle satasen, yleensä 40-80€, riippuen ostopaikasta. Anturin kyljessä on osanumero, jolla voit hakea vastaava netistä. Vika voi olla myös kaapeloinnissa tai ohjauaboksissa, vaikkakin harvemmin.
- Anonyymi
Anturia on kolhittu jotenkin ja sitten se ei toimi
- Anonyymi
Mikähän mulla on vikana käytin auton V70 -15 pikapesussa takatutka toimii nyt silloin tällöin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778