Rakas kerro mulle

Anonyymi

koska mä saan suudella sun huulia, koskettaa sua, hyväillä sun silmiä omillani. Rakas kerro mulle milloin. mieheltä kysyn, en naisilta

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan koska vain, kunhan ollaan varmasti kahden.

      • Anonyymi

        Niin, mutta milloin ollaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta milloin ollaan :(

        No onhan niitä lyhyitä hetkiä aina välillä. Aina voi kävellä alakertaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan niitä lyhyitä hetkiä aina välillä. Aina voi kävellä alakertaan :)

        Ei ole enää ollut. Oot väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan niitä lyhyitä hetkiä aina välillä. Aina voi kävellä alakertaan :)

        Tai yläkertaan 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai yläkertaan 😊

        Hän voi tulla myös hissillä.


    • Anonyymi

      Et kyllä silmämuniani nuole muniani toki 😄

      • Anonyymi

        silmiä hyväilenkin vaan katseella.


    • Anonyymi

      Mua saa vain yksi nainen koskettaa ja vasta sitten kun ollaan naimisissa. Katsoin tänään elokuvaa ja se oli väkivaltainen. En aio katsoa väkivaltaisia elokuvia enää. Miksi pitää kuvitella väkivaltaa? Eikö sitä ole ihan tarpeeksi maailmassa muutenkin?

      • Anonyymi

        En tykkää väkivaltaisista elokuvista mäkään. Ne tekee lähinnä pahaa. Mutta voihan hän nainen sun silmiä hyväillä omilla silmillään. Ei se ole kosketusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää väkivaltaisista elokuvista mäkään. Ne tekee lähinnä pahaa. Mutta voihan hän nainen sun silmiä hyväillä omilla silmillään. Ei se ole kosketusta.

        Mä en voi katsella pitkään häntä silmiin. Ei voida. Miehen ja naisen katselut kyllä tiedetään. Täytyy vältellä sitä että jää kahden jonnekin, ennenkuin on mies ja vaimo. Muuten voi tapahtua jotain mikä ei ole toivottavaa ennen avioliittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voi katsella pitkään häntä silmiin. Ei voida. Miehen ja naisen katselut kyllä tiedetään. Täytyy vältellä sitä että jää kahden jonnekin, ennenkuin on mies ja vaimo. Muuten voi tapahtua jotain mikä ei ole toivottavaa ennen avioliittoa.

        Jos silmiin katselu siihen johtaa, niin onhan sen annettava tapahtua. Tää on mun mielipide :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos silmiin katselu siihen johtaa, niin onhan sen annettava tapahtua. Tää on mun mielipide :)

        Jäätte paljosta paitsi kun tuhlaatte rakkautta sellaiseen joka välttämättä ei tule aina kanssanne olemaan, ja vieläpä kannatte sisällämme ne vanhat koetut suhteet uuteen parisuhteeseen, hyi teitä. Ihmisillä ei leikitä, ei edes itsellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätte paljosta paitsi kun tuhlaatte rakkautta sellaiseen joka välttämättä ei tule aina kanssanne olemaan, ja vieläpä kannatte sisällämme ne vanhat koetut suhteet uuteen parisuhteeseen, hyi teitä. Ihmisillä ei leikitä, ei edes itsellä.

        En yhtään ymmärrä sun kommenttia mihin liittyy ja mitä tarkoitat. Taidat vaan ymmärtää jotakin väärin nyt. Hyi sua kun alat haukkua toisia omien väärinymmärrysten perustella. hyi hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos silmiin katselu siihen johtaa, niin onhan sen annettava tapahtua. Tää on mun mielipide :)

        Mä en usko että esiaviollisenseksin on annettava tapahtua. Rakkaus on tärkeintä. Siksi on ensin luvattava olla loppuelämä toisen kanssa, ennen mitään muuta. En halua vaihtaa naista enkä että mut vaihdetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voi katsella pitkään häntä silmiin. Ei voida. Miehen ja naisen katselut kyllä tiedetään. Täytyy vältellä sitä että jää kahden jonnekin, ennenkuin on mies ja vaimo. Muuten voi tapahtua jotain mikä ei ole toivottavaa ennen avioliittoa.

        Ollaan hiljaa vain, kun puhe turhaa on. Ollaan hiljaa vain, on tunne sanaton...Rakastuneet kun tuntevat sen...Se kieli yhteinen...Kieli on kahden "vanhan" sydämen.


    • Anonyymi

      Hartioillani kannan sinut väkisin paikkaan, jossa kaikki tuntevat ehdotonta rakkautta ja kaikki kipu on kiellettyä.
      Sillä Olenhan aina ollut sinun ja tulen aina olemaan.

      • Anonyymi

        Ei tarttisi väkisin kantaa mihinkään, jos tuo rakas olisit. Oonhan hänen jo nyt ja aina.


    • Anonyymi

      Mä silmät lyön yli maiseman ja yhteen jos toiseenkin jne.

      • Anonyymi

        Onko tuo joku laulu? Heräsitkö aikaisin vai valvoitko myöhään?


    • Anonyymi

      Jos nainen on tämän aloituksen takana, niin vastaisin niin että jos me teemme molemmat ratkaisuja jotka saattaisivat meidät vääjätyömästi yhteen.
      Ja vastaus ei ole aloittajalle vaan minun kaivatulle naiselle.
      Koska en usko että alottaja on naiseni.

      • Anonyymi

        Sopii etten ole hän. en halua väkisin kenenkään naiseksi tunkea.


      • Anonyymi

        Teidätkö tein jo kertaalleen todella suuuren toiminnon vuoksesi, mutta sitähän sinä et tiedä.
        Olet kyllä voinut kuulla, mutta tuskimpa tiedät että oli sinun vuoksesi. Nyt jatkan matkaa, mutta jos halaut olet osa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidätkö tein jo kertaalleen todella suuuren toiminnon vuoksesi, mutta sitähän sinä et tiedä.
        Olet kyllä voinut kuulla, mutta tuskimpa tiedät että oli sinun vuoksesi. Nyt jatkan matkaa, mutta jos halaut olet osa sitä.

        tämä sivusta, ei aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidätkö tein jo kertaalleen todella suuuren toiminnon vuoksesi, mutta sitähän sinä et tiedä.
        Olet kyllä voinut kuulla, mutta tuskimpa tiedät että oli sinun vuoksesi. Nyt jatkan matkaa, mutta jos halaut olet osa sitä.

        Miksi kysyt että tiedätkö ja vastaat itse perään ettei hän voi tietää?


    • Anonyymi

      Valitettavasti minulla on herkät silmät ja kuivat, rohtuneet huulet.

      • Anonyymi

        Onneksi mulla on sulle huulirasvaa. Ei hätää. Eikä sun silmät rakastuneen katseista kulu.


    • Anonyymi

      Kaipaan kans sannaa

      • Anonyymi

        No mä en sannaa vaan miestä.


    • Anonyymi

      Yksi suudelma nainen ja se on siinä. Nimittäin yksinäisyytemme.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että yksinäisyytemme päättyy siihen? noin itse haluan ajatella. En ole koskaan ajatellut, haaveillut ja kuvitellut kenenkään suudelmaa kuten hänen. Mä todella haluan kiinni häneen.


    • Anonyymi

      En vastaile näihin ketjuihin. -tiedoksi

      • Anonyymi

        Turha kommentti. Mitä väliä kun en erota sua noista jotka vastasi.
        Hän on muuten vastaillut joskus kenelle tuo aloitus on. Hän osaa käyttää tunnisteita siten, että kukaan ei tajua mitään. Sellainen on mun rakas.


    • Anonyymi

      Kysy puu ukolta

      • Anonyymi

        puu-ukko on yhdyssana. Kysyn häneltä enkä sulta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe