Vaalivilppiä Amerikan tyyliin

Anonyymi

https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/episodi?episode=22995

Kuuntele Juha Ahvion mielenkiintoinen puhe kyseisestä aiheesta.

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että kaikki mahdolliset kepulikonstit on olleet käytössä!

      • Anonyymi

        Ahvio kuuluu näiden kepulikonstien levittäjiin. Trumpistit ovat levittäneet vaalijärjestelmään liittyviä valheita systemaattisesti vuodesta 2016 lähtien. Todistajan uhkailuun syyllistynyt Roger Stone, jonka Trump jokin aika sitten armahti, perusti jo silloin Stop the Steal-liikkeen, jonka tarkoituksena oli demokratian ja vaalijärjestelmän kyseenalaistaminen.

        Osavaltioita on esim. syytetty siitä, että ne noudattavat omaa vaalilakiaan. Korkein oikeus on heittänyt nämä syytteet tietenkin ulos. Todisteita merkittävästä vaalivilpistä ei ole edelleenkään pystytty esittämään. Vaaleissa voi toki tapahtua virheitä, jotka järjestelmä itse korjaa. Ne eivät ole vaalivilppiä. Vilppiä ei ole sekään, että postiääniä vastaanotetaan vaalipäivän jälkeen. Sehän on tietyissä osavaltioissa laillista 3- 13 päivään saakka vaalien jälkeen. Vaalilait pitää tuntea, ennen kuin voi kyseenalaistaa.



      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kuulostaahan se siltä, jos kuuntelee valehtelijoita ja tietämättömiä. Kyllähän sitä voi väittää vaikka mitä, väitteen todistaminen on ihan toinen juttu.


    • Anonyymi

      Vuoden 2020 presidentin ja kongressin jäsenten vaalien kompastuskiveksi näyttää muodostuneen postiäänestyksen hyväksyminen, minkä johdosta satoja tuhansia ääniä jouduttaneen hylkäämään.

      Asianajaja Sidney Powell, joka paljasti Obaman hallituksen väärät syytökset kenraaliluutnantti Michael Flynniä vastaan, sanoo, että ”todisteita on tonneittain, joiden perusteella satoja tuhansia äänestyslippuja joudutaan hylkäämään, mikä tulee vaikuttamaan presidentin 2020 vaaleihin”.

      ”Todisteen mukaan saman numeroisia äänestyslippuja tai ääniä on syötetty sekä Wisconsin järjestelmään että Michiganin järjestelmään kolme eri kertaa” Powell sanoi keskiviikkona Fox Business Network haastattelussa.

      ”Sen lisäksi – todisteittemme mukaan – useat osavaltiot eivät noudattaneet vaalilakeja, jotka niiden omat lainsäätäjät ovat laatineet ja hyväksyneet”.

      ”On tonneittain todisteita, että satoja tuhansia äänestyslippuja joudutaan hylkäämään, ja ne kaikki on annettu Bidenille” Powell sanoi.
      https://www.wnd.com/2020/11/hundreds-thousands-ballots-going-discarded/,

      • Miksi noita todisteita ei ole annettu poliisille ja medialle? Tuleva presidentti ei ole minkäänlainen virallinen toimija ennen tammikuuta, eikä hän silloinkaan ole oikeusviranomainen.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Miksi noita todisteita ei ole annettu poliisille ja medialle? Tuleva presidentti ei ole minkäänlainen virallinen toimija ennen tammikuuta, eikä hän silloinkaan ole oikeusviranomainen.

        Kaikki aikanaan. Hyvin pian eteemme läväytetään vastaansanomattomat totisteet globalistien saastaisista juonista koko maapallon väestön orjuuttamiseksi. Trumpin toinen kausi tulee olemaan jätisyttävän tyrmäävä seteliselkärankaisille. Häkki heilahtaa ja eliitti itkee kaltereiden takana, mutta kansa juhlii oikeudenmukaisuuden vihdoinkin ottaessa suuren voitonriemun/riemuvoiton!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki aikanaan. Hyvin pian eteemme läväytetään vastaansanomattomat totisteet globalistien saastaisista juonista koko maapallon väestön orjuuttamiseksi. Trumpin toinen kausi tulee olemaan jätisyttävän tyrmäävä seteliselkärankaisille. Häkki heilahtaa ja eliitti itkee kaltereiden takana, mutta kansa juhlii oikeudenmukaisuuden vihdoinkin ottaessa suuren voitonriemun/riemuvoiton!

        Heh, huumorin kukka se on maailman kaanehin kukka. 😅🌺


      • Anonyymi

        USA:ssa on aina käytetty postiäänestystä. Kaikissa osavaltioissa. Joissakin osavaltioissa suurin osa äänistä on annettu aina postitse. Nyt mahdollisuutta vain käytettiin enemmän koronan vuoksi. Miksi postiäänestys on näissä vaaleissa epäluotettavampi menetelmä kuin lukemattomissa aiemmissa vaaleissa??

        Siis aikuisen oikeasti. Järjestelmä ei muka hälytä, jos siihen syötetään sama äänestyslippu useampaan kertaan? Tiedän faktana, että se hälyttää jo samanlaisen nimen perusteella. Kavereilleni on ensin kerrottu, että olet jo äänestänyt, kunnes tietoja on tutkailtu tarkemmin. Keksikää pikkuisen parempia satuja.

        Inhimillisiä virheitä sattuu kaikkialla, myös Suomessa. Todellisuus on joka tapauksessa se, että vaikka kymmeniä tuhansia ääniä hylättäisiin, niin USA:n vaalien tulos ei muutu.




        Michael Flynn oli omasta mielestään syyllinen. Hän nimittäin tunnusti. Asianajajat pystyvät toki USA:ssa vääntämään mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi, jos vain päämiehellä on tarpeeksi rahaa. Ja jos se ei onnistu, niin presidentti voi armahtaa kaverinsa.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Miksi noita todisteita ei ole annettu poliisille ja medialle? Tuleva presidentti ei ole minkäänlainen virallinen toimija ennen tammikuuta, eikä hän silloinkaan ole oikeusviranomainen.

        Sidney Powell on menettänyt kauan sitten objektiivisuutensa. Hän on trumpistien "politrukki".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:ssa on aina käytetty postiäänestystä. Kaikissa osavaltioissa. Joissakin osavaltioissa suurin osa äänistä on annettu aina postitse. Nyt mahdollisuutta vain käytettiin enemmän koronan vuoksi. Miksi postiäänestys on näissä vaaleissa epäluotettavampi menetelmä kuin lukemattomissa aiemmissa vaaleissa??

        Siis aikuisen oikeasti. Järjestelmä ei muka hälytä, jos siihen syötetään sama äänestyslippu useampaan kertaan? Tiedän faktana, että se hälyttää jo samanlaisen nimen perusteella. Kavereilleni on ensin kerrottu, että olet jo äänestänyt, kunnes tietoja on tutkailtu tarkemmin. Keksikää pikkuisen parempia satuja.

        Inhimillisiä virheitä sattuu kaikkialla, myös Suomessa. Todellisuus on joka tapauksessa se, että vaikka kymmeniä tuhansia ääniä hylättäisiin, niin USA:n vaalien tulos ei muutu.




        Michael Flynn oli omasta mielestään syyllinen. Hän nimittäin tunnusti. Asianajajat pystyvät toki USA:ssa vääntämään mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi, jos vain päämiehellä on tarpeeksi rahaa. Ja jos se ei onnistu, niin presidentti voi armahtaa kaverinsa.

        Jos kymmeniätuhansia äänestyslipukkeita hylätään, niin kyllä muuttuu. Bidenin johto tärkeimmissä osavaltioissa ole kuin kymmeniätuhansia. Tiedossa on sekin, että kun esim Pennsylvaniassa ääntenlaskenta keskeytettiin Trumpin voiton alkaessa näyttää selvältä yöllä, tuotiin kuljetuskoneella lasti feikkiääniä Bidenille, ja kas kummaa; pian Biden olikin kerännyt tarvittavan etumatkan.


      • Trump myönsi vaalitappionsa, joten spekuloinnit hänen jatkokaudesta voidaan pikkuhiljaa lopetella tähän.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Trump myönsi vaalitappionsa, joten spekuloinnit hänen jatkokaudesta voidaan pikkuhiljaa lopetella tähän.

        Se mitään myöntänyt. Valemedian valeuutisia.


      • Anonyymi

        Powell joutuu oikeuteen. Dominion vaatii vahingonkorvausta 1,3 mrd $.
        Luultavasti menettää asianajajan oikeutensa myös.

        Toinen trumpisti asianajaja Lin Wood myös käräjille mitä luultavimmin, lupa menossa siltäkin.

        Giulianilla sama homma.


    • Anonyymi

      1Kun.22:27 Ja sano: Näin sanoo kuningas: Pankaa tämä vankilaan ja elättäkää häntä vaivaisella vedellä ja leivällä, kunnes minä palaan voittajana takaisin. 2Aikak.18:26-27 Ja sanokaa: Näin sanoo kuningas: Pankaa tämä vankilaan ja elättäkää häntä vaivaisella vedellä ja leivällä, kunnes minä palaan voittajana takaisin. Miika vastasi: Jos sinä palaat voittajana takaisin, niin ei Herra ole puhunut minun kauttani. Ja hän sanoi vielä: Kuulkaa tämä kaikki kansat. Miik.1:2

    • Anonyymi

      Satuin kuuntelemaan autossa radio-Paatosta.
      Aivan uskomatonta vainoharhaista paskaa sitä suolletaankin ilmoille, tällä kertaa EUsta. Riskinä on että joku yksinkertainen herkkäuskoinen vielä ottaa todesta

      • Anonyymi

        Pelkäätkö sijoitukstesi puolesta? Sinä rahanahne paskiainen.


    • Anonyymi

      Jer.23:5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. Jer.33:15 Niinä päivinä ja siihen aikaan minä kasvatan Daavidille vanhurskauden vesan, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. Sak.3:8. 6:11-12

    • Anonyymi

      Jes.55:3-4 Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin sielunne saa elää. Minä teen teidän kansanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.

    • Anonyymi

      Ap.t.13:22-23 Mutta hän pani hänet viralta ja herätti heille kuninkaaksi Daavidin, josta hän myös todisti ja sanoi: Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, sydämeni mukaisen miehen, joka on tekevä kaikessa minun tahtoni. Tämän jälkeläisistä on Jumala lupauksensa mukaan antanut tulla Jeesuksen Israelille Vapahtajaksi. Room.15:12 Ja myös Esaias sanoo: On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita, häneen pakanat panevat toivonsa.

    • Anonyymi

      Ahvio vetää vertoja Trumpille valehtelussa. Läpeensä epärehellinen ihminen.

    • Anonyymi

      Juha Ahvio on järjen ja totuuden ääni tämän valehtelevan, täynnä valheellista propagandaa olevan, maan keskellä. Kuulkaa häntä!

    • Anonyymi

      Ap.t.13:35-37 Sentähden hän toisessa paikassa sanoo: Sillä et salli Pyhäsi katoavaisuutta. Sillä kun Daavid oli aikansa Jumalan tahtoa palvellut, nukkui hän ja tuli otetuksi isiensä tykö ja näki katoavaisuuden. Mutta hän, jonka Jumala herätti ei nähnyt katoavaisuutta. Ap.t.2:27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta. Ps.16:10. Ap.t.2:31 niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemisesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hylätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.

    • Anonyymi

      Patmos blogi, Leo Meller 23.11.2018 Voitto antaa saamatta? "Sain vastauksen, rahaa oli kuusikertaisesti se, minkä olin antanut Ruutille tyhjentäessäni lompakkoni! Menestysteologiaako? Ei vain yksinkertaisesti samaisten Jumalan luomien lakien toimintaa, joiden varassa koko luotu maailman kaikkeus pysyy ja toimii. Antaessaan saa." Patmos on nyt, poistanut tämän blogin sivultaan.

    • Anonyymi

      Trump myönsi Bidenin voittaneen vaalit. Trumpin mukaan syynä Bidenin voittoon oli, että vaalitulos oli peukaloitu. ILTALEHTI.

      • Anonyymi

        Ei myöntänyt


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi kuunnella Ahvion puhe, kun ei Ahvio lopputulokseen mitenkään vaikuta?

    • Anonyymi

      USA vaali "voitto" pyrkii Jumalaa ja hänen valtakuntansa, vanhurskautta vastaan ja joka yrittää lisätä laittomuutta, vauvojen uhrausta molokille, neutraalia avioliittoa sekä ilmastonmuutoksen hömppää jne..

      • Anonyymi

        Jos se valo, mitä sinussa on, onkin pimeyttä, niin kuika suuri onkaan silloin pimeys.
        Harvoin olen edes tällä palstalla nähnyt noin pimeetä kommenttia.


      • Anonyymi

        Mutta Herra paljastaa pimeyden teot ja vie oikeuden voittoon, aemen.


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan tulee aika, kun uskovia otetaan hengiltä urakalla ja ihmiset luulevat tekevänsä palveluksen Jumalalle niin tehdessään. Kyllä siis jossain vaiheessa tarvitaan se oikeasti pimeä vaalitulos ja sen kautta valtaan nouseva pimeyden ruhtinas, ennen kuin sellainen asia voi toteutua. Sillä tavallinen ateisti ei kyllä keneltäkään kristityltä ala sentään henkeä ottamaan, vaikka kuinka eri mieltä olisi uskonasioista.

    • Anonyymi

      Näin Trumpin tviitit muuttuivat lyhyessä ajassa - tviittasi Biden voitaneen, mutta ei myönnä tappiota.

    • Anonyymi

      Trump vedättää kannattajiaan. Keräää rahaa muka "vaalivilppi"oikeudenkäynteihin.
      Lopussa pikkuruisilla kirjaimilla kerrotaan, että 60 % rahoista menee Trumpin kampanjavelkojen maksuun, 40 republikaani puolueelle, jos kampanja velat saadaan katetuksi niin vasta sen jälkeen menee rahaa oikeusjuttuihin.

      Monet asianajotoimistot luopuneet Trumpin edustamisesta noissa vilppivalituksissa, koska todisteita ei ole, oikeudessa ei uskalla valehdella, koska se on rikos ja uskottavuus menee. Trump luopui Arizonassa oikeusjutusta kun tuomarit heittivät Trumpin edustajat ulos kun heillä oli vain väitteitä esittää, mutta ei todisteita.

      Sekin oli hupaisaa kun Trumpin lakimiehet väittivät oikeudessa, että republikaanitarkkailijoita ei muka oltu päästettu tarkkailemaan ääntenlaskua. Tuomari kusyi oliko siellä republikaanitarkailijoita. Vastaus: Siellä oli "non-zero" republikaanitarkkailijaa. Eli tarkkailijoiden lukumäärä oli muuta kuin nolla.
      Tuomari ei ollut oikein tyytyväinen tuollaiseen pelleilyyn, kapulakieleen ja kysyi uudestaan: Oliko siellä siis republikaanitarkkailijoita. Vastaus: Oli.

      Tulihan se sieltä ihan selkokielellä kun oikein puristettiin. Ja tuomari totesi lopuksi että mitä sitten oikein täällä teette ja valitatte. Painukaa hiiteen tuhlaamasta aikaani.

      Koittakaa nyt sentään äärikristityt trumpistit vähitellen herätä ja palata kuplastanne reaalimaailmaan. Toki se on uskovaisille vaikeaa kun olette uskonne mielikuvitusmaalmassa tottuneet elämään.

    • Anonyymi

      On väitetty, että Trump tulee eroamaan, jolloin varapressa Pencestä tulee presidentti, joka sitten armahtaa Trumpin, joka siten välttää monet oikeudenkäynnit, jotka häntä muuten odottavat.

      Saa nähdä. Se olisi tietenkin täysin moraalitonta armahdusvallan väärinkäyttöä, käytännössä itsensä armahtamista. Se on varma että armahdusoiketta ei ole tarkoitettu käytettäväksi noin, mutta en tiedä onko laissa kuitenkin porsaanreikä, jotta niin voi tehdä.

    • Anonyymi

      Millä selität sen että republikaani-vaaliviranomaiset, Senaatin johtavat Republikaanit (McConnel, Graham yms) sekä Trumpin nimittämä valtion ylin oikeusviranomainen Barr totesi ettei vaaleissa ollut merkittäviä väärinkäytöksiä?

      Nämä miehet valehtelevat?

      Ja postiäänestys turvatonta?

      Trump äänesti itse postiäänellä Floridaan. Miksi hän tekisi näin jos se on turvatonta?

      Armeija on aina käyttänyt Amerikoissa postiääniä, ja käyttää jatkossa. Miksi näin tekisivät jos se olisi turvatonta?

      Älkää uskoko kaasuvalotusta; Trump ei ole se minä hän itseään myi. Mies käy useammin huorissa kuin kirkossa, kyseessä ei ole mikään uskovainen ihminen.

      Oli Jumalattoman markkinamiehen temppu vähän yhden käden sormilla siunata Israelia, samalla voi pitää keskitysleiriä turvapaikan hakijoille, erotella perheitä ja harrastaa muutakin toimintaa joka on täysin vastoin Kristillisiä lähimmäisen rakkauden osoituksen arvoja/käsitteitä; sekä pilkata mielin määrin. Noilla leireillä on lukuisia lapsia joita ei ole saatu palautettua omille vanhemmilleen.

      Sen jonka te teette yhdelle näistä vähimmistä sen te teette minulle.

      Eikä tässä ole kyse että olen kuunnellut "mediaa", kuuntelen ja luen miehen omia Jumalattomia sanoja. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

      Republikaanit ei pidä postiäänestyksestä koska se sallii helpomman äänestyksen värilliselle osalle kansaa; ja tästähän valkoinen mies ei pidä. Tuo tässä on taustalla muun demokratian lokaan polkemisen ohella.

      • Anonyymi

        Taisi tuo kysymys valehtelevatko nämä miehet olla liian vaikea kun vastaajia ei ole. Uskovainen kun ei saa valehdella vastatessaan, niin jättää sitten vastaamatta.

        Vaalivilpistä vielä se että Dominion, joka ei muuten suinkaan ole ainut vaalikoneita valmistava firma, vaaleissa oli käytössä muidenkin yritysten laitteita toisissa osavaltioissa (kannattaa tutustua asiaan, löytyy mielenkiintoisia asioita), on onneksi sen verran suoraselkäinen firma että ovat antaneet Sidneylle mahdollisuuden tuoda kaikki todisteet vilpistä esiin, tai maksaa 1.3 miljardia valehtelusta.

        Tähän mennessä kun kukaan ei ole TUOMIOISTUIMEN edessä tuonut eriin yhtäkään todistetta. Puheet todisteista on pelkkää sanahelinää ilman todisteita.

        Mutta onneksi Dominion haluaa asian tuoda esille.


    • Anonyymi

      Vieläkö vaalit ovat varastetut?
      Vieläkö Trump on pyhimys ja jumalasta seuraava?
      Nyt rukousta kehiin Trumpin puolesta.

    • Anonyymi

      Jer.9:8 Tappava nuoli on heidän kielensä, vilpiä se puhuu; suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa, mutta sydämessään he juoniansa punovat. Ps.12:2-5

    • Anonyymi

      Jes.29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä. Matt.15:7-9 Te ulkokullatut, oikei teistä Esaias ennusti, sanoen: Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä. Mark.7:6-8 Mutta hän sanoi heille: Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä. Te hylkäätte Jumalan käskyn ja noudatatte ihmisten perinnäissääntöjä.

    • Anonyymi

      Kol.2:21-22 Älä tartu, älä maista, älä koske! - sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan? Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitäään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi. Tiit.1:13-14 Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveeksi eivätkä kiinittäisi huomiotansa juutalaisiin taruihin eikä totuudesta pois kääntyvien ihmisten käskyihin. 1Tim.1:4. 4:6-7

    • Anonyymi

      Ylläoleva tiivistää asian hyvin.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-11740694

      Yhdysvaltain tuleva presidentti Joe Biden kertoi koronastrategiastaan – tavoitteena 100 miljoonaa rokotepiikkiä 100 ensimmäisen päivän aikana
      Yhdysvalloissa vasta yli kymmenen miljoonaa ihmistä on saanut rokotteen.

      Yhdysvallat

      16.1. 04:04Päivitetty 16.1. 07:55

      Yhdysvalloissa keskiviikkona virkaansa astuva presidentti Joe Biden pyrkii taltuttamaan maassa riehuvaa koronaviruspandemiaa muun muassa perustamalla tuhansia paikallisia rokotuskeskuksia sekä liikkuvia klinikoita.

      Biden kertoi suunnitelmistaan myöhään perjantaina Suomen aikaa. Biden aikoo myös pyytää kongressilta rahoitusta sadantuhannen terveydenhuollon työntekijän saamiseksi viruksentorjuntatehtäviin, kertoo muun muassa uutiskanava CNN(siirryt toiseen palveluun).

      Työntekijöitä palkattaisiin esimerkiksi rokottamaan kansalaisia sekä jäljittämään tartuntoja.

      Satatuhatta uutta työntekijää lähes kolminkertaistaisi kyseisissä tehtävissä toimivien työntekijöiden määrän. Noin 330 miljoonan asukkaan Yhdysvalloissa on tähän mennessä annettu yli 12 miljoonaa rokoteannosta. Rokotettuja ihmisiä on noin 10,6 miljoonaa, ja tarvittavat kaksi rokoteannosta on saanut yli 1,6 miljoonaa ihmistä, maan tautikeskus CDC kertoi perjantaina.

      Biden on sanonut haluavansa, että Yhdysvalloissa pistetään sata miljoonaa annosta koronarokotetta hänen kautensa sadan ensimmäisen päivän aikana. Tämä nopeuttaisi nykyistä rokotustahtia huomattavasti.

      – Tämä tulee olemaan yksi haastavammista operatiivisista pyrkimyksistä, joita maamme on koskaan toteuttanut, Biden sanoi perjantaina.

    • Anonyymi

      Mitään erityistä vaalivilppiä ei ole ollut USA:n vaaleissa. Gallupit ennustivat koko ajan voittoa Bidenille ja vaaleissa niin kävi.

      Patmosta ja Ahviota ei pidä uskoa ollenkaan. Helsingin Sanomien lehdessä 10.1. oli artikkeli "Kyllä sanon ei", joka sivusi salaliittoteorioita ja Patmosta. Juha Ahvion kerrottiin olevan avoimen poliittinen ja trumpilainen, joka kirjoittelee myös rokotesalaliitoista. Leo Meller lähti myös puolustamaan Trumpia uusimmassa blogikirjoituksessa.

      Antti Partanen kirjoitti Patmoksen blogissa:

      - On murheellista, että Patmos näyttää ottaneen osaksi tehtäväänsä sellaisen ”epäluottamuksen kylvämisen”, josta Ristin Voiton ex-päätoimittaja Leevi Launonen varoitti kristittyjä Seurakuntalaisen blogissa 29.11.

      Leevi Launonen, Kristityt epäluottamuksen kylväjinä, 29.11.2020:

      - Vaikka Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) edustaa huipputason lääketieteellistä asiantuntemusta, monet kristityt uskovat mieluummin salaliittoteorioihin ja levittävät pelkoa koronarokotteeseen kätketystä mikrosirusta. Vaikka Yhdysvalloissa Donald Trumpin hallinnon omat vaaliasiantuntijat ja viralliset vaalitarkkailijat yhdessä vakuuttavat, että presidentinvaalit olivat turvalliset, eikä näyttöä lopputulokseen vaikuttaneesta vilpistä ole esitetty, moni kristitty luottaa enemmän kaverinsa Facebook-sivujen päinvastaiseen väitteeseen. Vaikka lisääntyneet myrskyt ja muut epätavalliset luonnonilmiöt kertovat selvää kieltä ilmastonmuutoksesta, osa kristityistä epäilee sen olevan vain punavihreän poliittisen liikkeen keksimä valhe, jolla pyritään hallitsemaan ilmastoahdistuksesta kärsivää ihmiskuntaa. Vaikka Yleisradio sanoo olevansa journalismin periaatteita ja etiikkaa kunnioittava media, monet kristityt pitävät sitä ideologisena propagandakoneistona ja kieltäytyvät luottamasta muihinkaan valtamedian uutisiin.

      Ymmärrän hyvin, että Raamattunsa vakavasti ottavat kristityt kantavat huolta antikristuksen ilmestymisestä ja sen globaalista maailmanvallasta. Herramme itse kehotti meitä olemaan selvillä ajan merkeistä ja huolehtimaan hengellisestä valvomisesta (Luuk. 21:7–36).

      Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.

      • Anonyymi

        Kun nyt mainitsit sen Antikristuksen.

        Trumpia palvotaan sen verran rajusti että hän sopisi kyseiseen rooliin.

        Itse koen hänen puheäänensä hengessä ahdistavaksi, johtuisiko tuosta?

        Ja vaimona miehellä on tällä hetkellä vielä oikea portto.


    • Anonyymi

      Ukrainassa on korruptio korruptio vastaa samaten on Amerikassa ja kumpi on juonikkaapi se on johdossa.
      Trump rakentaa rasisti aitaa, se on hyvä oma diili Trumpin firmalle, samoin mustien mellakoiden korjaukset.
      Biden purkaa aidat ja Trump nostaa keskeytys korjaukset. Ja tekee purkamis sopimuksen aidasta. Bisnes on bisnes. - vaikeneminen niistä on kultaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe