Tupa oli jo niin täynnä, että laitan uuden torpan pystyyn jos joku tahtoo tarinoida. Edelleen on sana vappaa ja ne päätä kiristävät voipi jättää narikkaan jos semmosia oli 😉
Tarinatorppa
69
80
Vastaukset
Niin on hilijasta torpassa, jotta pistetään musat täysille 🎵
https://youtu.be/K_C6teLPtyg- Anonyymi
Vai että syntiä? Mikäs mielestäsi on syntiä? :)
Anonyymi kirjoitti:
Vai että syntiä? Mikäs mielestäsi on syntiä? :)
Tää biisi valikoitui kun on mun mielestä yks parhaista biiseistä kautta aikojen ja Aholasta tykkään kans. Ei ollu sen isompaa tarkotusta tällä.
Oli näköjään tekoälli taas vetässy jonku anonyymin kommentin veke, ei tykkää enkusta.- Anonyymi
Onko tarkoitus ilmaista, että olemme syntisiä kaikki vai mitä haet tällä surullisella kappaleella?
Anonyymi kirjoitti:
Onko tarkoitus ilmaista, että olemme syntisiä kaikki vai mitä haet tällä surullisella kappaleella?
Jotkut sannoo, jotta ei ole kukaan synnitön.
🎵 "Mitä lujempaa menee sitä enemmän kokee
Mitä hitaampaa menee sitä enemmän ehtii tuntee" 🎶Jumankekka, mie oon alkanu nähhä näkyjä 😳
- Anonyymi
Mitäs näkyjä sie näät? 😀
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Vilahti Helmiketju silmissä.
Niinkö, niin minunkin. Mutta minne katosi? Luin kyllä, viimeisintä viestiä ihmettelen.. Olisi pitänyt kuva ottaa kun katosi kerta😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö, niin minunkin. Mutta minne katosi? Luin kyllä, viimeisintä viestiä ihmettelen.. Olisi pitänyt kuva ottaa kun katosi kerta😞
Mikä ihmeen helmiketju?
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä että joku muukin näki 😅 ja löytypä tuo itseasiassa sivuhistoriastakin. Mie en tuossa viimesessä näe mitään erikoista, vaan sammaa Ihanan naisen pusuttelua 😀 Liekö siinä oli sitten joku semmonen, että älli viskas koko ketjun veke.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen helmiketju?
Tuo oli tai on semmonen hehtopitkä rakkausketju (Ihanalle Naiselle)😅
- Anonyymi
Katos sinunkin kaapistatulo tarina löytyi, eihän siinä kestänyt kuin 20 vuotta.
https://www.mtv.fi/sarja/uutisklipit-33001002004/hannele-eli-yli-20-vuotta-avioliitossa-miehen-kanssa-nyt-han-kertoo-milta-tuntui-tulla-ulos-kaapista-1039177 Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtv.fi/sarja/uutisklipit-33001002004/hannele-eli-yli-20-vuotta-avioliitossa-miehen-kanssa-nyt-han-kertoo-milta-tuntui-tulla-ulos-kaapista-1039177No mie olen kyllä kaapissa vielä, enkä naimisiin oo koskaan ehtiny, mutta kiitos klipistä (en jaksanu kattoa 😅)
- Anonyymi
No mie olen kyllä kaapissa vielä, enkä naimisiin oo koskaan ehtiny, mutta kiitos klipistä (en jaksanu kattoa 😅)
Kato nyt loppuun asti, ei ole kuin pari minuuttia pitkä.
Anonyymi kirjoitti:
Kato nyt loppuun asti, ei ole kuin pari minuuttia pitkä.
Liian pitkä mulle, ei jaksa keskittyä.
- Anonyymi
No mie olen kyllä kaapissa vielä, enkä naimisiin oo koskaan ehtiny, mutta kiitos klipistä (en jaksanu kattoa 😅)
Vain onko tää sit WauhtiWiuhti?
Anonyymi kirjoitti:
Vain onko tää sit WauhtiWiuhti?
Taijat olla ite ja hakkee ilimasta mainosta 😂😜
- Anonyymi
Taijat olla ite ja hakkee ilimasta mainosta 😂😜
Taijan olla vähintäänkin puolta nourempi kuin tuo mummo ja koskaan ei ole tarvetta ollu kaappiin edes mennä. Ei sitä 20 vuotta elämästään viiti miesten kanssa tuhlata, kun parempaakin on tarjolla.
Anonyymi kirjoitti:
Taijan olla vähintäänkin puolta nourempi kuin tuo mummo ja koskaan ei ole tarvetta ollu kaappiin edes mennä. Ei sitä 20 vuotta elämästään viiti miesten kanssa tuhlata, kun parempaakin on tarjolla.
Eipä tuota tuhlaukseksi voi kuitenkaan sanoa ja kyllä mie oon tainnu tarjonnan mukkaan mennä 😂
- Anonyymi
Se oli ihana ketju, oli kiva lukea 😍. Minä aloin kokemaan noihin aikoihin lisääntyvää tyytymättömyyttä elämääni.. Kukas se höpsööntynyt on? Sinäkö EoEt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtv.fi/sarja/uutisklipit-33001002004/hannele-eli-yli-20-vuotta-avioliitossa-miehen-kanssa-nyt-han-kertoo-milta-tuntui-tulla-ulos-kaapista-1039177Hyvä klippi😀 Ihanaa kuulla jonkun kertovan kaapista tulosta ääneen 😊
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ihana ketju, oli kiva lukea 😍. Minä aloin kokemaan noihin aikoihin lisääntyvää tyytymättömyyttä elämääni.. Kukas se höpsööntynyt on? Sinäkö EoEt?
No tuota joskus joku eppäili, jotta oltaisiin sama tyyppi, mutta ei olla 😉
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä klippi😀 Ihanaa kuulla jonkun kertovan kaapista tulosta ääneen 😊
No ehkä mäkin sitten jossain vaiheessa jaksan tuon pari minuuttisen keskittyä jos kerran niin hyvä oli 😃
- Anonyymi
Oliko se joku vanhakin ketju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtv.fi/sarja/uutisklipit-33001002004/hannele-eli-yli-20-vuotta-avioliitossa-miehen-kanssa-nyt-han-kertoo-milta-tuntui-tulla-ulos-kaapista-1039177Ihana video! Helpotus ☺️ Kiitos kun jaoit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana video! Helpotus ☺️ Kiitos kun jaoit!
Kiitos täältäkin yöstä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos täältäkin yöstä
Kiitos sinullekin .. Nukahdin tänään ajoissa.. Kauniita pitkiän unia sinulle☺
- Anonyymi
No tuota joskus joku eppäili, jotta oltaisiin sama tyyppi, mutta ei olla 😉
Tapaus on sinulle tuttu kuitenkin.. Satutko tietämään mistä synttäreistä ja vauvan nimistä oli kyse? En ehtinyt avata sitä linkkiä kun se ketju katosi..
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtv.fi/sarja/uutisklipit-33001002004/hannele-eli-yli-20-vuotta-avioliitossa-miehen-kanssa-nyt-han-kertoo-milta-tuntui-tulla-ulos-kaapista-1039177Klippi katottu 😀👍
- Anonyymi
Klippi katottu 😀👍
Sinne päädyit sitten kuitenkin heittämään sen pari minsaa elämästäsi.
Houkutus oli kuitenkin vissiin liian suuri...
Mitäs tykkäsit, kun toinen oli viihtynyt kaapissa noinkin pitkään? Eikös ollutkin vapautuneen oloinen, kun oli sieltä vihdoinkin astellut ulos? Anonyymi kirjoitti:
Sinne päädyit sitten kuitenkin heittämään sen pari minsaa elämästäsi.
Houkutus oli kuitenkin vissiin liian suuri...
Mitäs tykkäsit, kun toinen oli viihtynyt kaapissa noinkin pitkään? Eikös ollutkin vapautuneen oloinen, kun oli sieltä vihdoinkin astellut ulos?Houkutuksia tullee ja mennee. Tämän kohalla se kävi liian suureksi 😅 On niitä minuutteja tullu huonompaankin käytettyä.
Onkos tää palsta nyt ihan kupsahtanu?
"Ei tää parane parane parane oottamalla..."🎵🎶
https://youtu.be/ZJlN-d4WXXM- Anonyymi
Samat fiilikset täällä, ei jaksa odottaa hänen viereensä pääsyä. Siitä haluan aloittaa, tunnen häntä jo muuten ihan tarpeeksi ❤
Anonyymi kirjoitti:
Samat fiilikset täällä, ei jaksa odottaa hänen viereensä pääsyä. Siitä haluan aloittaa, tunnen häntä jo muuten ihan tarpeeksi ❤
Toivottavasti pääset ja mahdollisimman pian 😉 Täällä on ollu ilmassa nyt turhautuneisuutta, joka meinaa muuttua jo pieneksi kiukuksi. Oloa ei ainakaan paranna se kun tuntee, kuinka "veri kiertää" ja lämmöt nousee... 🔥🔥😳
Toivottavasti pääset ja mahdollisimman pian 😉 Täällä on ollu ilmassa nyt turhautuneisuutta, joka meinaa muuttua jo pieneksi kiukuksi. Oloa ei ainakaan paranna se kun tuntee, kuinka "veri kiertää" ja lämmöt nousee... 🔥🔥😳
Tuliskohan sieltä töllöstä jotaki 😅 Illemmalla tullee tietysti Vain elämää, mutta siinä on taas se "Marsu", nii en tiiä uskaltaako kattoa ☺️😅
- Anonyymi
Eikö tilanteelle ole mitään tehtävissä? T: toinen turhautunut
- Anonyymi
Tuliskohan sieltä töllöstä jotaki 😅 Illemmalla tullee tietysti Vain elämää, mutta siinä on taas se "Marsu", nii en tiiä uskaltaako kattoa ☺️😅
En ole marsuilua seurannut.. Täällä tv:n edusta on lasten käytössä ja omat harrastukset koronan vuoksi peruttu.. Sulkeudun makkariin..
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tilanteelle ole mitään tehtävissä? T: toinen turhautunut
Ei ole, ainakaan tällä hetkellä. Lämmöt onneks tasaantu kun sammuin toviksi. Miksi sie oot turhautunut?
Anonyymi kirjoitti:
En ole marsuilua seurannut.. Täällä tv:n edusta on lasten käytössä ja omat harrastukset koronan vuoksi peruttu.. Sulkeudun makkariin..
Mua alko aivan kauheesti hymyilyttämään tuo sun viesti, ei pahalla ja sori 😉 Mie vaan kahtelin tätä ommaa perjantain viettoani ja totesin, että aika samanlaiselta näyttää kuin sielläkin. Mieki sulkeudun monesti jossain vaiheessa iltaa makkariin itekseni. Avvaan läppärin ja vejän kuulokkeet korville. Nytkin ite asiassa teen just niin. Makkailen sängyllä, kuuntelen mekastusta muista huoneista ja juon Muumimamman voimajuomaa. Tästä on monesti mun perjantait tehty 😂 Mitä sie siellä sun makkarissa teet?
- Anonyymi
Mua alko aivan kauheesti hymyilyttämään tuo sun viesti, ei pahalla ja sori 😉 Mie vaan kahtelin tätä ommaa perjantain viettoani ja totesin, että aika samanlaiselta näyttää kuin sielläkin. Mieki sulkeudun monesti jossain vaiheessa iltaa makkariin itekseni. Avvaan läppärin ja vejän kuulokkeet korville. Nytkin ite asiassa teen just niin. Makkailen sängyllä, kuuntelen mekastusta muista huoneista ja juon Muumimamman voimajuomaa. Tästä on monesti mun perjantait tehty 😂 Mitä sie siellä sun makkarissa teet?
Ou jee, täällä taas. En yleensä torku iltaisin, hyvä jos koko yönä, mut juuri heräsin iltatorkuilta.. Viime aikoina läppis ja kuulokkeet ovat olleet täälläkin enemmän käytössä. Tee maistuu myös, ihan jotain lidlin brändiä on tullut iltaisin venytettyä useampaan lämmittävään kuppiin ☺.
Anonyymi kirjoitti:
Ou jee, täällä taas. En yleensä torku iltaisin, hyvä jos koko yönä, mut juuri heräsin iltatorkuilta.. Viime aikoina läppis ja kuulokkeet ovat olleet täälläkin enemmän käytössä. Tee maistuu myös, ihan jotain lidlin brändiä on tullut iltaisin venytettyä useampaan lämmittävään kuppiin ☺.
Mie vasta äsken vetäsin kuulokkeet korville, kun oli välissä iltapuuhat ja nyt alkaa talo hiljenemmään. Ite en uskalla montaa kuppia ottaa mittään missä on kofeiinia tai valvon koko yön. No jos olis eräs tyyppi nyt vieressä niin voisinkin, siis hyvin valvoa vaikka koko yön, mutta läppärin viskaisin kyllä nurkkaan ja kuulokkeet perässä 😅 Saatkohan sä nukuttua ollenkaan yöllä kun tuolleen torkuit iltamyöhään. Vai onko sulla hyvät unenlahjat?
- Anonyymi
Mie vasta äsken vetäsin kuulokkeet korville, kun oli välissä iltapuuhat ja nyt alkaa talo hiljenemmään. Ite en uskalla montaa kuppia ottaa mittään missä on kofeiinia tai valvon koko yön. No jos olis eräs tyyppi nyt vieressä niin voisinkin, siis hyvin valvoa vaikka koko yön, mutta läppärin viskaisin kyllä nurkkaan ja kuulokkeet perässä 😅 Saatkohan sä nukuttua ollenkaan yöllä kun tuolleen torkuit iltamyöhään. Vai onko sulla hyvät unenlahjat?
Hmm, muutaman päivän olen ollut todella väsynyt vaikka olen nukkunut paremmin.. Univelkaa varmaan😴 Mitä Muumimamman juomassa mahtaa olla?
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, muutaman päivän olen ollut todella väsynyt vaikka olen nukkunut paremmin.. Univelkaa varmaan😴 Mitä Muumimamman juomassa mahtaa olla?
Velat pittää nukkua pois. Olispa muuten kiva kun lähtis muutki velat nukkumalla ja aamulla herräis niin jotta olis velaton 😅
Mulla on välillä päiviä jolloin tuntuu jotta voisin vaan nukkua ja sitten on päiviä ja erityisesti öitä millon ei nukuttas ollenkaan. Joskus lähtee ihan itekseen niin kovat kierrokset päälle, että ihan turha ees kuvitella nukkuvasa 😅 Nyt on vähän semmonen välimuoto ollu tänään. Tunnetta on menny laidasta laitaan, ilosta, apeeta, kuumottavvaa ja hetkittäin pientä suuttumustakin tämän hetkisen (elämän)tilanteen takia... Jos tosta voimajuomasta kysyit niin se on ihan normi mustaa lehtee mansikan ja raparperin aromeilla. Yks mun lemppareista.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Velat pittää nukkua pois. Olispa muuten kiva kun lähtis muutki velat nukkumalla ja aamulla herräis niin jotta olis velaton 😅
Mulla on välillä päiviä jolloin tuntuu jotta voisin vaan nukkua ja sitten on päiviä ja erityisesti öitä millon ei nukuttas ollenkaan. Joskus lähtee ihan itekseen niin kovat kierrokset päälle, että ihan turha ees kuvitella nukkuvasa 😅 Nyt on vähän semmonen välimuoto ollu tänään. Tunnetta on menny laidasta laitaan, ilosta, apeeta, kuumottavvaa ja hetkittäin pientä suuttumustakin tämän hetkisen (elämän)tilanteen takia... Jos tosta voimajuomasta kysyit niin se on ihan normi mustaa lehtee mansikan ja raparperin aromeilla. Yks mun lemppareista.Nyt mie kyllä mietin, jotta olikohan siinä seassa jottain muutaki 😅 No herukkamehulla jatketaan.
- Anonyymi
Mulla on välillä päiviä jolloin tuntuu jotta voisin vaan nukkua ja sitten on päiviä ja erityisesti öitä millon ei nukuttas ollenkaan. Joskus lähtee ihan itekseen niin kovat kierrokset päälle, että ihan turha ees kuvitella nukkuvasa 😅 Nyt on vähän semmonen välimuoto ollu tänään. Tunnetta on menny laidasta laitaan, ilosta, apeeta, kuumottavvaa ja hetkittäin pientä suuttumustakin tämän hetkisen (elämän)tilanteen takia... Jos tosta voimajuomasta kysyit niin se on ihan normi mustaa lehtee mansikan ja raparperin aromeilla. Yks mun lemppareista.Mulla on useamman kuukauden unettomuusjakso taas takana.. Jospa tuo aivotoiminta tästä vähän palailisi unten kanssa. Mites se tosiaan oli pankkiin rahan laitto jos nukkuu, täytyy testata jos vaikka toimisi😀
Voisin sanoa samat sanat päivän muista fiiliksistä.. Elämäntilanne turhauttaa erityisesti, on niin vaikea ollut tehdä ratkaisuja joilla on vaikutusta mahdollisesti pitkälle tulevaisuuteen.. Raparperimansikka kuulostaa hyvältä, voisin testata.. Mä juon joskus sellaista bedtime-teetä nukahtaakseni.. Mieluummin valvoisin kyllä erään kainalossa 😉
X-Men tulee kolmoselta 😀 Anonyymi kirjoitti:
Mulla on useamman kuukauden unettomuusjakso taas takana.. Jospa tuo aivotoiminta tästä vähän palailisi unten kanssa. Mites se tosiaan oli pankkiin rahan laitto jos nukkuu, täytyy testata jos vaikka toimisi😀
Voisin sanoa samat sanat päivän muista fiiliksistä.. Elämäntilanne turhauttaa erityisesti, on niin vaikea ollut tehdä ratkaisuja joilla on vaikutusta mahdollisesti pitkälle tulevaisuuteen.. Raparperimansikka kuulostaa hyvältä, voisin testata.. Mä juon joskus sellaista bedtime-teetä nukahtaakseni.. Mieluummin valvoisin kyllä erään kainalossa 😉
X-Men tulee kolmoselta 😀Siepä tuon sanoit ja niinhän se meni, jotta nukkuminen on kuin laittas rahhaa pankkiin. Kuulemma kannattais myös nukkua yön yli ennenku tekkee isompia päätöksiä. Mie oon nukkunu vaikka kuinka monen yön yli, mutta jotkut päätökset on silti tekemättä.
Aamusin oon yleensä aina nii pökkeryksis, että ei kannata mittään kovin isoja päätöksiä tehä suuntaan eikä toiseen, ei ainakaan ennen aamukaffetta ☺️ Vai x-meniä kahtelet. Ootko kattonu koko sarjasuoran?
Mie meinasin kattoa ruudusta tän Vain elämään loppuun ja sitte lähen laittamaan rahhaa sinne pankkiin ☺️
Toivottavasti saat nukuttua tänä yönä hyvin. Kauniita unikuvia 😘- Anonyymi
Siepä tuon sanoit ja niinhän se meni, jotta nukkuminen on kuin laittas rahhaa pankkiin. Kuulemma kannattais myös nukkua yön yli ennenku tekkee isompia päätöksiä. Mie oon nukkunu vaikka kuinka monen yön yli, mutta jotkut päätökset on silti tekemättä.
Aamusin oon yleensä aina nii pökkeryksis, että ei kannata mittään kovin isoja päätöksiä tehä suuntaan eikä toiseen, ei ainakaan ennen aamukaffetta ☺️ Vai x-meniä kahtelet. Ootko kattonu koko sarjasuoran?
Mie meinasin kattoa ruudusta tän Vain elämään loppuun ja sitte lähen laittamaan rahhaa sinne pankkiin ☺️
Toivottavasti saat nukuttua tänä yönä hyvin. Kauniita unikuvia 😘Eipä tullut uni tosiaan heti simmuun😆 X-men sarjaa jokunen tullut katsottua epäjärjestyksessä kylläkin😏 Vähän kuin mun elämä😅 Aloitin tämänkin osan, niin kuin monesti muutkin leffat keskeltä kattoo ja ihmettelin, että mitähän tässä nyt oikein tapahtuu😂 Alustahan olisi liian yksinkertaista aloittaa mitään.. Omituinen tapa, eikö, kun ilmeisesti pihalla on hauska olla kuin Liisa Ihmemaassa (et häh, kuka toi on, ketä nää on, mitä tapahtui, missä mennään, mitä sitten tapahtuu?) tarinan suhteen 😳😵😂 On jotenkin paljon palkitsevampaa pohtia itse kuin luottaa tirehtöörin asetelmaan.. Monesti toki jos ei näe alkua jää jotain todella olennaista, kuten juoni ymmärtämättä. No nykyään oma tarina alkaa olla jäsentynyt sentään😊
Nukahdin kesken viestinlaiton 😂 Anonyymi kirjoitti:
Eipä tullut uni tosiaan heti simmuun😆 X-men sarjaa jokunen tullut katsottua epäjärjestyksessä kylläkin😏 Vähän kuin mun elämä😅 Aloitin tämänkin osan, niin kuin monesti muutkin leffat keskeltä kattoo ja ihmettelin, että mitähän tässä nyt oikein tapahtuu😂 Alustahan olisi liian yksinkertaista aloittaa mitään.. Omituinen tapa, eikö, kun ilmeisesti pihalla on hauska olla kuin Liisa Ihmemaassa (et häh, kuka toi on, ketä nää on, mitä tapahtui, missä mennään, mitä sitten tapahtuu?) tarinan suhteen 😳😵😂 On jotenkin paljon palkitsevampaa pohtia itse kuin luottaa tirehtöörin asetelmaan.. Monesti toki jos ei näe alkua jää jotain todella olennaista, kuten juoni ymmärtämättä. No nykyään oma tarina alkaa olla jäsentynyt sentään😊
Nukahdin kesken viestinlaiton 😂Mikäs se sua valvotti, joitko vääränlaista teetä? 😁 Se on piäasia ja etenkin se, jotta joskus ees nukkuu ja vaikka sitten pätkissä. Mie sammuin aika noppee tuon Vain elämään jälkeen. Olipa muuten aika hyvä jakso. Etenkin Veskusta ja Stigistä tykkäsin.
Ei sillä aina ole niin kauheesti väliä missä järjestyksessä asioita tekkee. Tietysti sillon jos on tarkka ohje, vaikkapa leipomisessa, niin kannattaa kyllä ohjetta kuunnella. Mä oon ite joskus menny semmosenkin kanssa vähän sinnepäin ja lopputulos onki sitte ollu hyvin vähän sinnepäin 😅 Kirjat mie luen kanssa yleensä alusta loppuun. Joskus jää kesken ja muutaman kerran oon käyny kurkistamassa loppusanat ennen alkua.- Anonyymi
Mikäs se sua valvotti, joitko vääränlaista teetä? 😁 Se on piäasia ja etenkin se, jotta joskus ees nukkuu ja vaikka sitten pätkissä. Mie sammuin aika noppee tuon Vain elämään jälkeen. Olipa muuten aika hyvä jakso. Etenkin Veskusta ja Stigistä tykkäsin.
Ei sillä aina ole niin kauheesti väliä missä järjestyksessä asioita tekkee. Tietysti sillon jos on tarkka ohje, vaikkapa leipomisessa, niin kannattaa kyllä ohjetta kuunnella. Mä oon ite joskus menny semmosenkin kanssa vähän sinnepäin ja lopputulos onki sitte ollu hyvin vähän sinnepäin 😅 Kirjat mie luen kanssa yleensä alusta loppuun. Joskus jää kesken ja muutaman kerran oon käyny kurkistamassa loppusanat ennen alkua.Taisi olla ne illan torkut ja muu innostus syynä valvomiseen 😉 X-menistä katsottu tukeva pätkä keskeltä, oli liian pitkä kerralla katsottavaksi.. Sit katsoin Westworldiä puoli jaksoa.. Tällaista tää on keskittymiskyvyn kanssa.. Leivonnaisohjeet menee kyllä ihan järjestyksessä alusta loppuun jos vain ainekset on kaikki kasassa.. Jos ei, niin sit sävelletään vaikka muilla aineksilla luovasti.. Ei oo kyllä jääneet syömättä koskaan 😀😉 Kirjat menee yleensä alusta loppuun ihan maltilla.. Toki on olemassa monenlaista lukutekniikkaa, joita niitäkin sovellan tilanteen ja tarpeen mukaan 😉
Mulle on tällä hetkellä tunnepuolella raskasta tunteellisia ohjelmia katsella, joten Vain elämää saattaisi olla tippa linssissä tilanteessa ihan liikaa😭😭😭 Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla ne illan torkut ja muu innostus syynä valvomiseen 😉 X-menistä katsottu tukeva pätkä keskeltä, oli liian pitkä kerralla katsottavaksi.. Sit katsoin Westworldiä puoli jaksoa.. Tällaista tää on keskittymiskyvyn kanssa.. Leivonnaisohjeet menee kyllä ihan järjestyksessä alusta loppuun jos vain ainekset on kaikki kasassa.. Jos ei, niin sit sävelletään vaikka muilla aineksilla luovasti.. Ei oo kyllä jääneet syömättä koskaan 😀😉 Kirjat menee yleensä alusta loppuun ihan maltilla.. Toki on olemassa monenlaista lukutekniikkaa, joita niitäkin sovellan tilanteen ja tarpeen mukaan 😉
Mulle on tällä hetkellä tunnepuolella raskasta tunteellisia ohjelmia katsella, joten Vain elämää saattaisi olla tippa linssissä tilanteessa ihan liikaa😭😭😭No hyvä jotta oli tukeva pätkä eikä jääny aivan huteraksi 😅 Mä kattelen nykyään aika harvoin leffoja. Mulla(kaan) ei oikein taho riittää keskittymiskyky, niin katon enemmän semmosia lyhyempiä juttuja, musaohjelmia, sarjoja ja dokumentteja. Muutama kuukausi siten katoin kyllä leffojakin kun töllöstä tuli semmonen ku Taken. Piti sitten kirjastosta lainata myös pari em. jatkoleffaa ☺️ Leffateatterissa tykkään kyllä käyvä, mutta nyt korona-aikana ei oo tullu sielläkään käytyä.
Ikävä kuulla, jotta sulla on ollu raskasta tunnepuolella 😔 Haluatko jutella siitä enemmän? Mie en nää itkemisessä mittään pahhaa vaan päinvastoin ja monesti tullee kyyneleitä valutettua, eilenkin sitä Elämää kahtoessa. Tännään on ollu taas vaihteeksi semmonen apea olo, joka paikotellen mennee myös kiukun puolelle. Läheisillä ihmisillä on vaivaa ja murheita, niin niitä asioita olen ajatellut. Kaipaisin nyt läheisyyttä, toista vierelle ja kun se ei ole mahollista, niin mieli mennee helposti matalaks siitäkin... 😔
Lähetän sulle virtuaalisen halauksen 💕- Anonyymi
No hyvä jotta oli tukeva pätkä eikä jääny aivan huteraksi 😅 Mä kattelen nykyään aika harvoin leffoja. Mulla(kaan) ei oikein taho riittää keskittymiskyky, niin katon enemmän semmosia lyhyempiä juttuja, musaohjelmia, sarjoja ja dokumentteja. Muutama kuukausi siten katoin kyllä leffojakin kun töllöstä tuli semmonen ku Taken. Piti sitten kirjastosta lainata myös pari em. jatkoleffaa ☺️ Leffateatterissa tykkään kyllä käyvä, mutta nyt korona-aikana ei oo tullu sielläkään käytyä.
Ikävä kuulla, jotta sulla on ollu raskasta tunnepuolella 😔 Haluatko jutella siitä enemmän? Mie en nää itkemisessä mittään pahhaa vaan päinvastoin ja monesti tullee kyyneleitä valutettua, eilenkin sitä Elämää kahtoessa. Tännään on ollu taas vaihteeksi semmonen apea olo, joka paikotellen mennee myös kiukun puolelle. Läheisillä ihmisillä on vaivaa ja murheita, niin niitä asioita olen ajatellut. Kaipaisin nyt läheisyyttä, toista vierelle ja kun se ei ole mahollista, niin mieli mennee helposti matalaks siitäkin... 😔
Lähetän sulle virtuaalisen halauksen 💕Kiitos haleista, lämpöinen halaus sinullekin :) Harmi kuulla että läheisilläsi on vaikeaa. Sitä kun elää läheistensä askelissa..
Omat tunteeni ovat lähinnä pettymystä omaan ymmärtämättömyyteeni, ja turhautumista sen seurauksiin, tai toisin päin.. Kiukkua, pettymystä, surua. Voimaton olo toki, sillä menneitä ei voi muuttaa, vaikka kuinka toivoisi toisin toimineensa.. Ja tietysti se, mielettömän suuri ihastus, tunne kehossa. Ihme. Halu uskoa sen voimaan.
Oliko Cisun "Polte" biisi coveri? Ensimmäistä kertaa kesällä vuodattivat laulujen sanat kyyneleitä silmistäni. Aivan kuin olisin juuri tuon biisin jossain laivassa yksin istuessani itkeskellyt alusta loppuun ja naapuripöydän karaokehirmuilta empatiaa osakseni saaden.. Onneksi vedenkestävät ripsivärit on keksitty :) Ei sitten useasti voinut ihmisten ilmoille musiikkia kuuntelemaan lähteä..
Halauksia ja silityksiä ohimolta kaulalle :) Anonyymi kirjoitti:
Kiitos haleista, lämpöinen halaus sinullekin :) Harmi kuulla että läheisilläsi on vaikeaa. Sitä kun elää läheistensä askelissa..
Omat tunteeni ovat lähinnä pettymystä omaan ymmärtämättömyyteeni, ja turhautumista sen seurauksiin, tai toisin päin.. Kiukkua, pettymystä, surua. Voimaton olo toki, sillä menneitä ei voi muuttaa, vaikka kuinka toivoisi toisin toimineensa.. Ja tietysti se, mielettömän suuri ihastus, tunne kehossa. Ihme. Halu uskoa sen voimaan.
Oliko Cisun "Polte" biisi coveri? Ensimmäistä kertaa kesällä vuodattivat laulujen sanat kyyneleitä silmistäni. Aivan kuin olisin juuri tuon biisin jossain laivassa yksin istuessani itkeskellyt alusta loppuun ja naapuripöydän karaokehirmuilta empatiaa osakseni saaden.. Onneksi vedenkestävät ripsivärit on keksitty :) Ei sitten useasti voinut ihmisten ilmoille musiikkia kuuntelemaan lähteä..
Halauksia ja silityksiä ohimolta kaulalle :)Kiitän haleista ja silityksistä 😊 tulivattenkin tarpeeseen.
Tää on taas niitä öitä, kun mua ei nukuta oikeestaan ollenkaan. Sänkyyn en kehtaa mennä, kun tiiän ettei uni taatusti tule. Oottelen siis rauhassa, jotta luomet lähtee menemään pualitankoon ja vasta sitten könyän peiton alle.
Mie en usko, että kukaan on niin haka, jotta sais aina kaikki päätökset tai tekemiset kohilleen. Virheitä tullee kaikille. Mennyttä ei voi tosiaan muuttaa. Jos vois, niin saattasinpa itekin jonku polun kumittaa ja piirtää tilalle toisenlaisia.
Mulla on kans nuo ihastustunteet jo monen monituista vuotta sotkenu päätä ja vähän elämääkin. Kohde on tosin vaihtunu jo usseemman kerran. Nyttenkin semmosta tunnetta on, mutta päässä on myös mietintämyssy. Tai sanotaanko, jotta meillä molemmilla on, mulla ja hänellä.
Onko tuo ihastus sun kohdallasi molemminpuolista tai tietääkö tämä "kohteesi" ylipäätään sun tunteistasi?
Polte oli coveri. Tähkän biisihän tuo alunperin on. Tykkään originaalista, mutta myös tästä Chisun versiosta. Mie oon itkeny tosi monta kertaa biisejä kuunnellessa, kuin myös monia muita asioita tehdessä. Itken paljon, mutta nauran myös. Nuorempana tuli enemmän peiteltyä kyyneleitä, nykyään ei niinkään.
Toivottavasti oot jo kattelemassa kauniita unia, mutta jos oot vielä valveilla, niin mie lähetän sulle nyt *hyvän yön hellät rutistukset" 😉
- Anonyymi
Kirjoittelin tuossa pitkän tekstin kun juuri ennen enteriä akku loppui puhelimesta 😂😅
Mulla ei ole vielä akku kertaakaan tuommosessa tilanteessa loppunu, mutta kaikenlaista muuta häikkää on kyllä tapahtunu just sillon kun on kommenttiaan lähettämässä. Ja kyllähän se ketuttaa, varsinkin sillon jos teksti oli vähän pitempi.
Tulleekohan töllöstä mittään?
- Anonyymi
Tuleehan sieltä nyyhkyleffojen klassikko, itse kolmatta kertaa nyt pätkiä katselen.. Menitkin kyselemään.. Kyynel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleehan sieltä nyyhkyleffojen klassikko, itse kolmatta kertaa nyt pätkiä katselen.. Menitkin kyselemään.. Kyynel.
Oikeesti mulla on illan ja yön tuosta leffasta huolimatta soinut päässä sellainen kuin "Kellä kulta, sillä onni"... Chisun coveri on liveversio 😊😍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti mulla on illan ja yön tuosta leffasta huolimatta soinut päässä sellainen kuin "Kellä kulta, sillä onni"... Chisun coveri on liveversio 😊😍😘
Onko sulla kulta ja onni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kulta ja onni?
Ei onnea vielä, mutta kultaa olen löytänyt..
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tuota olis kyselemmään menny, jos oisin tienny, jotta semmosta mennee ja tuommoset seuraukset. Liekö on tuon kysymyksen lisäksi tämä vastauskin kenkunlainen...
Toivottavasti siun kasvoillasi on kuitenkin tällä hetkellä kyyneleiden sijasta hymy.- Anonyymi
Enpä tuota olis kyselemmään menny, jos oisin tienny, jotta semmosta mennee ja tuommoset seuraukset. Liekö on tuon kysymyksen lisäksi tämä vastauskin kenkunlainen...
Toivottavasti siun kasvoillasi on kuitenkin tällä hetkellä kyyneleiden sijasta hymy.Älä huoli, itsehän tv:n aukaisin ja jäin katsomaan. Kyyneleitä on tullut vuodatettua muutenkin, sillä tämä korona-aika sotki omat suunnitelmani vuorovaikutuksesta hänen kanssaan.. Olen ollut siitä niin vihainen..
Olen pohtinut itsenäisyyttä ja leikillisyyttä tänään. Polttopallo on ollut aina lempipelini isommissa ryhmissä.. Tykkään myös susi ja lammas- leikin strategiaopista.. Hulluttelua haluan arkeeni😍 Kiitos jaoistasi jossain muussa ketjussa 😊 Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, itsehän tv:n aukaisin ja jäin katsomaan. Kyyneleitä on tullut vuodatettua muutenkin, sillä tämä korona-aika sotki omat suunnitelmani vuorovaikutuksesta hänen kanssaan.. Olen ollut siitä niin vihainen..
Olen pohtinut itsenäisyyttä ja leikillisyyttä tänään. Polttopallo on ollut aina lempipelini isommissa ryhmissä.. Tykkään myös susi ja lammas- leikin strategiaopista.. Hulluttelua haluan arkeeni😍 Kiitos jaoistasi jossain muussa ketjussa 😊Kyllä muakin on nyppiny ja ketuttanu tämä himputin Korona 😒 Vielä ei ole ihan lähelle iskenyt, mutta pari sairastunutta tiiän 😔
Justiinsa lähtee vissiin viimeinenki harraste, mutta onneks voi sentään polulla käyvä jos tahtoo...- Anonyymi
Kyllä muakin on nyppiny ja ketuttanu tämä himputin Korona 😒 Vielä ei ole ihan lähelle iskenyt, mutta pari sairastunutta tiiän 😔
Justiinsa lähtee vissiin viimeinenki harraste, mutta onneks voi sentään polulla käyvä jos tahtoo...Mun heräämisen vuodesta tuli sen seurauksena nähtävästi eristäytymisen ja vuosikymmenetvanhojen juttujen menetyksen vuosi. Minä en tiedä yhtään koronaa sairastanutta henkilökohtaisesti, mutta ihmissuhdepuolen kustannukset tunnen liiankin suureksi 😔
Anonyymi kirjoitti:
Mun heräämisen vuodesta tuli sen seurauksena nähtävästi eristäytymisen ja vuosikymmenetvanhojen juttujen menetyksen vuosi. Minä en tiedä yhtään koronaa sairastanutta henkilökohtaisesti, mutta ihmissuhdepuolen kustannukset tunnen liiankin suureksi 😔
No toivotaan, jotta ens vuos sitten parempi 😉 Nyt mie lähen 🌳🌲 🚶♀️ kun eivät sitä ole vielä kieltäneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822