Raakas hyvää yötä

Anonyymi

raakkauteni. Anteeksi että yhteytemme on niin vahva, että houkuttelin sut tänne pöpilään ja sä mut. Hyvää yötä mies raakkain. Raakastan sua ja odotan vaan, että saisin tietää raakastatko sä myös. Näen sen susta kun nähdään. Toivon niin. Nukut jo tiedän, enkä ymmärrä miksi mä en nuku. Nyt nukun.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin raskasta sua nainen. Sinä olet elämäni raakkaus. Saat anteeksi. Voisimmeko poistua täältä raakkas.

      • Anonyymi

        Voisimme mutta meidän pitää löytää ensin reitti toistemme kainaloon jotenkin tuolla ulkona. Mulla on kompassi jos sitä tarvitaan. Öitä nyt, nukahdan.


    • Anonyymi

      Miksi joudut odottaa?

      • Anonyymi

        Koska en tiedä minne hän katosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en tiedä minne hän katosi.

        Siinä saattaa sitten varmaan tovi mennä kunnes törmää uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä saattaa sitten varmaan tovi mennä kunnes törmää uudelleen.

        Ei sitä voi tietää. Jää nähtäväksi. Musta tuntuu, että hän liikkuu vain autolla eikä siksi ole koskaan missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi tietää. Jää nähtäväksi. Musta tuntuu, että hän liikkuu vain autolla eikä siksi ole koskaan missään.

        Oskari olematon, nollakatu nolla. Ajelee autolla ikuista ympyrää olematta koskaan missään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oskari olematon, nollakatu nolla. Ajelee autolla ikuista ympyrää olematta koskaan missään :D

        Kuulostaa häneltä tuo osku :)


      • Anonyymi

        Ketä kiinnosta. Mua ja tuota joka kommentin kirjoitti, ei ketään muuta. Ei pitäisi kiinnostaa sua mitenkään. Olet tyhmä kun et vieläkään tajua, että näitä ei kirjoiteta kaikille vaan yhdelle. paskan väliä mitä muut luulee.


    • Anonyymi

      Varmasti näkisit. Lukisit kuin avointa kirjaa. Kohtaamisiin siis!

      • Anonyymi

        Riemukkaita lukuhetkiä sulle ja aloittajalle ))


      • Anonyymi

        Niin luenkin. ja sä varmasti mua myös. Kohtaamisiin toivottavasti pian.


    • Anonyymi

      Kyllä yksi nainen minulta kysyi, mutta tämä ei ole se keskustelu foorumi, johon hän minut houkutteli.
      Silti täällä olen hänen kanssaan kirjoitellut, tai sitten on vasta puolella ollut haamukirjoittaja.

      • Anonyymi

        En mä nyt suoraan ole häntä houkutellut, että tulepa tuonne suomi24:lle, en oo niin rohkea. Houkuttelin sillä vahvalla yhteydellä, sellasta tarkotin.


    • Anonyymi

      Parempi vahva yhteys kuin ei yhteyttä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Niin ja parempi vahva yhteys kun heikko yhteys.


    • Anonyymi

      Mitä anteeksipyytämistä siinä on.?

      • Anonyymi

        Ei kai mitään, mutta onhan täällä aika sekaisin osa jengiä.


    • Anonyymi

      Jaa raappahousu.

      • Anonyymi

        Mikä raappahousu? :)


    • Anonyymi

      Olispa yhteys johonkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe