Laadukas, mukava, luotettava, varmatoiminen, Citroen. Osta sinäkin oma Citroenisi jo tänään. Ei stressiä eikä huolia eikä ylimääräisiä korjaamoreissuja,
Onnea on ikioma Citroen
Anonyymi
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on.
- Anonyymi
Citroen on kyllä laadukas auto.
- Anonyymi
Ja se katsastusvarmuus. 15v vanha ja ykkösellä läpi ilman korjauskehotuksia.
- Anonyymi
Minulla oli kolme "hyde sitikkaa" peräjälkeen, joilla ajelin liki 20 vuotta. Hyvät muistot niistä jäi. Nyt ajan vaihteeksi bemarilla, ja jäin kaipaamaan tasaisia teitä ja auton meluttomuutta. Bemarissa on toki tarkempi ohjaus ja jämpti ajettavuus, kun taas Sitikalle riitti, kun ohjasti vähän sinnepäin, ja auto vei kotiin. Minä tykkäsin.
- Anonyymi
Cxää ja dssää diggaan. Toinen favoni on Renault 19 ja 30 mallit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832