Miks ne on Liigassa jos ne ei pärjää

Hpk mestari 06

Mitä ne tekee Liigassa ku ne ei pärjää? Ja jos joku tietää millon ne on päässy alkusarjast jatkoon voi kertoo sen mun mielest Pelicans Mestikseen ja Kalpa tilalle.

16

1680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes vastata.

SM-liigassa on ensi kaudella parillinen määrä joukkueita. Joten ensi kaudella tulet näkemään liigassa, sekä Pelicans:n, että Kalpan. Tällä tavalla pystytään pikkuisen tasoittamaan tätä hyvin typerältä vaikuttavaa välisarjaa.

Lisäksi tiedoksi sinulle. Tuskinpa HPK:ta tullaan ensi kaudellakaan näkemään pronssipelejä korkeamalla. Tuntuu olevan maximi-saavutus liigan ainoalle ei osakeyhtiölle (mitä liiga on jo useamman kauden ajan edellyttänyt siellä pelaavilta joukkueilta).

Eipä vaan tunnu MAALAIS-kaupungista (Hämeenlinnasta), pisnes-mailmasta kiinostuneita
      ihmisiä löytyvän.

• Ahma

...,kun et tiedä jääkiekosta mitään.

• Minkäs sille voi

Minkäs sille mahtaa mutta Pelicans on huono.

• S.A.V.O.

Hiljaa, urpo!

Pelicans sai armoa ja mielestäni turhaan.

Pelikaanipellet olisi pitänyt pudottaa kakkoseen ja konkurssi päälle.

Ei tuollaisilla loksunokilla tee hevonv**tua.

PS: Ryyppäsitkö taas kaikki Kelan rahat, Lasoljuoppo?

• Ahma
        S.A.V.O. kirjoitti:

Hiljaa, urpo!

Onpahan älykästä kommenttia, polje vielä vähän jalalla lattiaan niin pikkuipana vaikutelma on valmis! =D
        Kalpa taisi saada armoa ja turhaan. Säälistä liigaan 06. ;)

P.S. En Kelan rahat on vielä hyvässä tallessa ryyppään ehkä myöhemmin. =D

• Savonmies
        Ahma kirjoitti:

Onpahan älykästä kommenttia, polje vielä vähän jalalla lattiaan niin pikkuipana vaikutelma on valmis! =D
        Kalpa taisi saada armoa ja turhaan. Säälistä liigaan 06. ;)

P.S. En Kelan rahat on vielä hyvässä tallessa ryyppään ehkä myöhemmin. =D

Olet siis juoppo?

• Ahma
        Savonmies kirjoitti:

Olet siis juoppo?

Sanoinko niin? ;)

• Savonmies
        Ahma kirjoitti:

Sanoinko niin? ;)

Hienoa, että osaat ottaa huumorilla juttuni aneemisesta Pelikaaniloksuttajista.

Eipähän sitä tiedä, vaikkei ne putoakaan ensi vuonna kun vasta sitä seuraavana ;-)

• Ahma
        Savonmies kirjoitti:

Hienoa, että osaat ottaa huumorilla juttuni aneemisesta Pelikaaniloksuttajista.

Eipähän sitä tiedä, vaikkei ne putoakaan ensi vuonna kun vasta sitä seuraavana ;-)

Mie oon niin hyväntuulinen heppu. ;)

Saa nähdä, jos vaikka huhut budjetista pitää paikkansa niin voi pojilla mennä hyvinkin ensi kaudella.

• Savonmies
        Ahma kirjoitti:

Mie oon niin hyväntuulinen heppu. ;)

Saa nähdä, jos vaikka huhut budjetista pitää paikkansa niin voi pojilla mennä hyvinkin ensi kaudella.

Taidat olla S.A.V.O.n suunnasta kotoisin ;-)

• Ahma
        Savonmies kirjoitti:

Taidat olla S.A.V.O.n suunnasta kotoisin ;-)

Eikös tuo mie ole jotain kymenlaakson slangia...=)

• Just.
        S.A.V.O. kirjoitti:

Hiljaa, urpo!

No tosta sun viestistäs ei ny ota Erkkikään selvää....

• Savonmies
        Ahma kirjoitti:

Eikös tuo mie ole jotain kymenlaakson slangia...=)

Mikkelissä ainakin puhuvat mie ja sie, en sitten tiedä.

• toke

Pelicans oli 2001-2002 5. Ja pelasi tasasen sarjan TPS kanssa. Ja 2000-2001 7. Ja pelas tuolloinkin TPS vastaan.

• MINÄ

Kiva tietää.

• Lumikki76

Kyllä sitä myös itse viime keväänä ihmetteli, että millä ihmeen perusteilla Pelicansin oikein annettiin jatkaa liigassa? Ovat aivan varmasti jälleen ensi keväänä viimeisten joukossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe