Olisin niin toivonut että olisit ollut minun

Anonyymi

Olisin toivonut, että sinusta ja minusta olisi tullut jotain. Jotain mikä olisi kestänyt elämämme loppuun saakka. Välillä, kun muistelen sinua minut valtaa niin suunnaton ikävä. Et sitä ymmärrä. Et ikinä ymmärtänyt.

Tuntuu pahalta tiedostaa se, että en merkinnyt yhtään mitään. Se tuntuu siltä, kuin en olisi yhtään mitään.

-N

37

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minullakin oli joitakin toiveita erästä miestä kohtaan mutta ne haihtuivat,
      hän ei ollut niistä kiinnostunut eikä minusta.
      Muut, kiinnostavammat, veivät hänet mennessään.

      • Anonyymi

        Olemme samassa veneessä. Toivottavasti aika meitä auttaa.


      • Anonyymi

        Sinä se käsität asiat tahallaan väärin. Haluatkin, ettei mitään olis.


    • Anonyymi

      Toiveet ei aina kohtaa ei myöskään ymmärrys ja välittäminen. Empaattisuuskin voi olla kateissa.

      • Anonyymi

        Olen elämässäni sen huomannut, että harvemmin tunteet kohtaavat - eivät juuri milloinkaan. Ehkä olen jo vähän kyynistynyt. Meni niin kauan aikaa ihan hukkaan. Niin paljon tunteita hukkaan. Ehkä se tästä vielä jonain päivänä...


    • Anonyymi

      Ei pidä aina uskoa sitä pahinta tytöt hyvät.

      • Anonyymi

        Onkin kyse kokemuksesta, ei uskosta.
        Ainakin ensimmäisellä vastaajalla.


    • Anonyymi

      Elämä on välillä epäreilua. Huonoja asioita ja kokemuksia tämä maallinen matka täynnä. Minul ainakin.

    • Anonyymi

      Minne kirjoitat viestisi? Tai kenelle?

      • Anonyymi

        Aloittaja on varmaankin nainen.


    • Anonyymi

      Olisin ollut. Hänelle kuka on sydämeni vienyt..anna se takaisin, kun et sitä halua ja tarvitse..

    • Anonyymi

      kirjoitettu on. sitten minä näin, miten toinen peto nousi maan uumenista, pedolla oli samanlaiset sarvet, mitä karitsalla
      Herran Jeesuksen Kristuksen armo, olkoon kaikkien kanssa
      https://www.youtube.com/watch?v=EtyVdC7E6Wo

    • Anonyymi

      Olet kaikkeni. Meistä tulee kyllä kaikki vielä elämämme loppuun asti.

    • Anonyymi

      Ihmettelen vielä mitä mies oikein haluaa minusta. Hän on niin outo, ihmeellinen ja erilainen kuin muut. Todella mieleenpainuva. Hänellä on niin oudot tavat haluta tutustua minuun ja haluta huomioni. Olen todella hämmentynyt ja hieman ihastunut hänen olemukseen.

      • Anonyymi

        Haluan sinusta vähintään tosi hyvän ystävän. Jos mahdollista, niin ehkä enemmänkin.
        Mutta ei kiirehditä ihana.
        Haluan tutustua sinuun. Sisältä ja ulkoa.
        Terveisin se nen-päätteinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sinusta vähintään tosi hyvän ystävän. Jos mahdollista, niin ehkä enemmänkin.
        Mutta ei kiirehditä ihana.
        Haluan tutustua sinuun. Sisältä ja ulkoa.
        Terveisin se nen-päätteinen.

        Ja me ei (vielä) tunneta ja ei tiedetä toisiamme? Varmistan vain. Ihmeellisillä tunnisteilla omit tekstin. Tietysti kirjotin ihan niin miten itse tuon koen. :)


    • Anonyymi

      Niilo?

    • Anonyymi

      Miksi lähdit suhteesta?

      • Anonyymi

        Teuvo


    • Anonyymi

      Mitä on kokemus omasta itsestä ilman toista peilinä tai ilman roolia ? Onko se tosiaan ei-mitään, tyhjyyden tunne? Objektisuhteiden kautta elävä ihminen ei ole eriytynyt omaksi itsekseen. Eriytynyt ihminen on itsensä kanssa, näkee itse itsensä, omat tunteet, tarpeet, kehokokemukset, ajatukset. Peili antaa palautetta, ei ole itsetarkoitus, eikä aina kerro totuutta, kertoo enemmän palautteen antajasta. Luotettava omaan kokemukseen, säilytettävä yhteys sisäiseen, omilla jaloillaan seisova oppii virheistään.

    • Anonyymi

      Kyllä mä ymmärsin ja sitten samalla en ymmärtänyt. Ensimmäistä kertaa kun aavistin niin olin hieman äimän käkenä. Harmittaa omat väärinkäsitykset aika paljon.

      • Anonyymi

        Mitä käsitit väärin? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä käsitit väärin? -sivusta

        Hän tietää. Sivusta seuraaville ei kerrota.
        Kun kerran omit vastauksen niin kerro jotain. Et kai muuten olisi ominut jos et jollain tapaa tunnistaisi itsellesi tarkoitetuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä käsitit väärin? -sivusta

        Käsitin hänellä olevan joku muu mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitin hänellä olevan joku muu mielessä.

        Tarinan käänne, ei ollut koskaan muita mielessä. Ihmisiä jotka yritti sekoittaa pakkaa kyllä senkin edestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää. Sivusta seuraaville ei kerrota.
        Kun kerran omit vastauksen niin kerro jotain. Et kai muuten olisi ominut jos et jollain tapaa tunnistaisi itsellesi tarkoitetuksi?

        Sinä aloitit koko homman ja minä lämpenin hitaasti. Väärinkäsityksiä oli puolin ja toisin ja nyt olet vaan kylmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan käänne, ei ollut koskaan muita mielessä. Ihmisiä jotka yritti sekoittaa pakkaa kyllä senkin edestä..

        Olet väärä henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä aloitit koko homman ja minä lämpenin hitaasti. Väärinkäsityksiä oli puolin ja toisin ja nyt olet vaan kylmä.

        Sinäkin olet väärä henkilö.


    • Anonyymi

      No et vissiin

    • Anonyymi

      Olisin ollut N naisen oma, mut setämies ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Aina ei toiveet toteudu :|

    • Anonyymi

      Mäki olisin toivonu. Ehkä ymmärrän ehkä en... välillä kuitenkin muistelen sua samalla tavalla.

      • Anonyymi

        Samoin minä muistelen häntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä muistelen häntä...

        Harmittaa kun tämä kääntyi muisteluksi. Olisin mielelläni ennemmin hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa kun tämä kääntyi muisteluksi. Olisin mielelläni ennemmin hänen kanssaan.

        No ketä sinä kaipaat??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ketä sinä kaipaat??

        No siiNäpä vasta kysymys.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe