Ota kaivattuusi yhteyttä NYT HETI!

Anonyymi

Minä itken teidän puolestanne! Annatte parhaat vuotenne luisua silmienne ohitse ilman että uskallatte ottaa yhteyttä. Te tunnette toisenne, ainakin tunsitte joskus aikanaan, pelkäsitkö silloinkin laittaa viestiä hänelle? ET!

Hän on se sama ihminen sisimmältään kuin silloin aikanaan, jos luulet että kaivattusi voi satuttaa sinua... NIIN MIKSI KAIPAAT SELLAISTA IHMISTÄ!? Se pelko sisälläsi on turha. Laitat rohkeasti viestiä kaivatullesi. Jos te olette olleet suhteessa, tai teillä on ollut tunteita toisianne kohtaan, voit olla varma että se tunne mitä tunnet on molemminpuolinen.

Jos kaivattusi ei vastaa viestiin, niin soita ja varmista että se puhelinnumero on vielä käytössä. Koska ei kukaan vastaa viestiin jota ei ole koskaan saanut.

Pahin asia mitä kaivattusi voi sanoa sinulle on että hän on toisen kanssa, joka tarkoittaa sitä että sinun on aika jatkaa eteenpäin.

Jos kaivattusi on ihastuksen kohteesi jolle et ole koskaan puhunut, niin nyt on aika murtaa se jää. 9/10:stä miehestä innostuu naisen kiinnostuksesta ja naiset taas tykkäävät huomiosta, etenkin jos se huomio on heidän ihastuksen kohteelta. Jos olet mies ja laitat viestiä naiselle jolta tulee keskustelun sulkeva viesti, se on suhteellisen vahva merkki siitä ettei nainen ole kiinnostunut sinusta. Jos olet nainen ja ehdotat vaikka miehelle kahville käyntiä, jos hän kieltäytyy siitä niin se on suhteellisen varma merkki ettei ole kiinnostunut.

Miksi tulin avautumaan tänne? Koska minä odotin 5 pitkää vuotta ennen kuin uskalsin ottaa yhteyttä kaivatulleni, kävi ilmi että hän odotti minulta yhteydenottoa ensimmäiset 2-vuotta mutta jatkoi sen jälkeen elämäänsä eteenpäin. Joten jos te oikeasti tunnette jotain sitä tiettyä ihmistä kohtaan, TEHKÄÄ ASIALLE JOTAIN ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat itse ottaa yhteyttä tai ehdottaa minä en ota.

      • Anonyymi

        Samat sanat multakin.


    • Anonyymi

      Ei kaipaa minua.

      • Anonyymi

        En tiedä kuka aloittaja on mutta minä kaipailen Pekkaa.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä viesti. Mut mun kaivattu on varattu ja onnellisesti onkin. Ottanut oon yhteyttä ja vastausta ei tullut. Ja yrittänyt oon jatkaa elämää mutta niin.. palsta vaan jäänyt. Aika hiton säälittävää, tiedän. Pitäis löytää joku uus joka sytyttäis, ei kai siinä. 🙂

    • Anonyymi

      Niin. Mun alkuperäinen kaivattu KUOLI ja silti jäin jumiin omaan typeryyteeni pariks vuodeks toisella kerralla.

      Vaati aika paljon herättelyä iteltä tehdä ees jotain, ponnistelua sanoa ees yks lause pottuilematta ja samaan aikaan huutomerkit maalautu seiniin kuin sanoakseen että meitä odotellaan mullan alla.

      • Anonyymi

        Miksi et vaan Kaisa nai sitä Jussia? Turhaa teeskennellä toista ihmistä ja mustamaalata pelkän kullin takia. Ei kukaan ole este aviorikokselles. Voit ilman kieroilua tehdä sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vaan Kaisa nai sitä Jussia? Turhaa teeskennellä toista ihmistä ja mustamaalata pelkän kullin takia. Ei kukaan ole este aviorikokselles. Voit ilman kieroilua tehdä sen

        Ohi meni.


    • Anonyymi

      Hyvä ehdotus muuten, mutta hieman vaikeaa ilman yhteystietoja. Yritetty niitäkin selvittää, mutta kun ei löydy.

    • Anonyymi

      Näin minullekin on varmaan käynyt, jos hän on ikinä kaivannutkaan kai vain leikkinyt ja minä kaivannut vuosia..

      • Anonyymi

        Et taida osata kommunikoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida osata kommunikoida.

        Minä osaan hän ei..


    • Anonyymi

      Ei mulla oo sitä kohtaan ollunnä pitkeen aikoon mitään tunteita.

      Se ei puhunu mulle eikä meillä ollut kuin satunnainen yhteys.

      Enkä edes pidä hänestä ennee,hän on ollut naimisissa varmaankin viistoistavuotta, ja heillä on kolme lasta.

      En pidä hänestä.

      Mun elämä on muuttunut melkoisesti viimeisen viidentoista vuoden aikana,enkä edes halua nähdä häntä enää. ####!

      • Anonyymi

        Puhuitko sinä hänelle?


      • Anonyymi

        Sehän on hyvä että olet päässyt eroon häneen kohdistuneista tunteista.


    • Anonyymi

      Yritetty ja erehdytty on. Ei pitänyt kun varatulle tunteeni jaoin. Enää en jaa kellekään ikinä. Jakakoon mulle välillä jos ketään edes kiinnostaa, ilmeisesti ei kun sinkkuna jo lähes vuosikymmen.

    • Anonyymi

      Minä ottaisin hetikin. Mutta en halua pelotella naista, eikä siksi onneksi ole yhtetstietoja. Olen kummajainen. Ei ole edes ystäviä. Kaipaan häntä salaa itsekseni.

    • Anonyymi

      Minä en etes tiejä millainen hän sisimmältään on.

      Minusta hän ol todella ärsyttävä pojanketale kun tuli sellainen ilmi.

      Olisin halunnut ellää toisenlaista elämöö.

      Oikeastaan hän oli jatkuvasti minua härkkimässä.

      Hän myös puhui minun suuni puhtaaksi, tai sillälailla siinä vaiheessa ,,...olin tympääntynyt pojan jatkuvaan poissaoloon .

      Olin todella äkäinen tiettyinä vaiheina kuussa ,eikä se helpottanut .

      Olin myös masentunut koska minullä ei ollut kavereita.

      Minun hormoonit on aina olleet epätasapainossa.

      Olen kiusannut monia osin jopa tietämättäni.

      En vain pysty pitämään suutani kiinni.

      Kieroon oonnä kasvanu jo kymmenen vuotiaasta lähtien.

      Pidin sitä normaalina äitinä .

      Puhun kieroon ,en aina näe tai kuule ympärilleni.

      Ymmärrän vain niitä joilla on oma persoona ,joilla on oma elämänsä tiedossa .

      Juureni ovat maassa ja pohjois savokarjalassa.

      Myö sanon minä mutta poika ei puhu mitään.

      Ei hänellä ole ollut ainakaan omaa minuutta ,tai se on viäränlainen minulle.

      Mun elämäni pyörii omana itsenäni ,se on lähes aina sitä ollutkin, tuli kyllä luonnonoikku yhteen väliin,jouduin mänemään pois elämästäni,

      Sitä satoa on männyt monijä vuosijä.

      Enkä ennee pysty puhumaan lapsista tai äidistäni.

      Vuorokaudenajatkin jopa muistuttoo minua menetyksestä , olin vain lopensa väsynyt siihen ettei häiriköinnistäni tullut loppua.

      Mun mielestä kukaan ei ollut yhtä kypsä kuin minä ,lapsen puhein kyllä puhuin mutta olin valtavan vihastunut.

      Omana olinna kymmenen ja kaksikymmentävuotiaana.

      Viittävaille valmis .

      Jokin sotki minut pahanpäiväisesti, en olisi halunnut sanoa mitään ,,,,


      Heräsin kuitenkin kotiini,paleli varpaita,

      Jotain kai sönkötin kun piti lähteä toiseen kotiin.

      Olin siis ollut poissa viimeisenä viikkoina .

      Kuuloni ol huono .

      Kuulin ja tunsin vain veren kohinan piässäni ja suonissani

    • En sano, että olisit mitenkään väärässä, pikemminkin päinvastoin, mutta yhtäkaikki tuo on vain sinun kokemuksesi ja muunkinlaisia kokemuksia on.

      Yksi selkeä aspekti tuossa on aika, nyt kun tarinassa kyse on erosta ja mahdollisesta yhteenpaluusta, niin sitäkin enemmän. Kas kun ne eroon johtaneet negatiiviset tunteet eivät ihan hetkessä muuksi muutu, niin pitäisi olla melkoinen ajatustenlukija, jotta tietää milloin aikaisintaan kannattaa yhteyttä ottaa. Yleisesti ottaen ekat 6kk ei juuri kannata, sen jälkeen se onkin jo sitten tapauskohtaista ja aivan lottoa.

      *

      "Hän on se sama ihminen sisimmältään kuin silloin aikanaan, jos luulet että kaivattusi voi satuttaa sinua... NIIN MIKSI KAIPAAT SELLAISTA IHMISTÄ!? Se pelko sisälläsi on turha. Laitat rohkeasti viestiä kaivatullesi. Jos te olette olleet suhteessa, tai teillä on ollut tunteita toisianne kohtaan, voit olla varma että se tunne mitä tunnet on molemminpuolinen."

      Sanonpa tähän vaan sen, että kun erossa näkee toisen ihmisen pahimmat puolet, niin siinä on syytä pelkoon sen osalta, että se ihminen todellakin on juuri sellainen ja on sitä edelleenkin. Ja se muuten on juuri sellainen, kuin mitä pahimmillaan sait selville, ellei se ihminen ota opikseen ja ajan kuluessa muuta itseään. Siihen ei riitä 6kk, ei edes 12kk.

      Itse kaipaan parhaita puolia toisessa, mutta se mitä koin eron yhteydessä, on jotain mitään en voi kaivata ikinä. Joten toisen pitäisi muuttua ja TODELLA paljon, jotta kannattaisi edes harkita uudelleen tutustumista. Näillä tiedoin mikään alle 24kk on vitsi sen muutoksen osalta. Joten ei todellakaan ole kiire yhteydenottojen osalta, katsellaan sitten 60kk jälkeen missä mennään, jos kumpikaan edes muistaa enää toista.

      *

      "Jos te olette olleet suhteessa, tai teillä on ollut tunteita toisianne kohtaan, voit olla varma että se tunne mitä tunnet on molemminpuolinen."

      Epäilen vahvasti, vaikka myönnän, että mahdollista se on. Toinen on sen verran rajoittunut tunneosoitustensa kanssa, että mikä vaan on mahdollista. Mutta yhtälailla, jos niitä tunteita on, niin ovi aukeaa molempiin suuntiin, siitä vaan ottamaan yhteyttä ja kertomaan niistä. Minä olen aikanaan eron yhteydessä omistani kertonut enkä koe tarpeen niistä enää erikseen tiedottaa, sen verran on itsekunnioitusta kuitenkin.

      Jos sadan vuoden päästä jostain syystä ollaan yhteydessä ja siinä vaiheessa oletettavasti neutraalissa tunnemaailmassa toistemme suhteen, niin tilanne on eri ja voin mainita, että ikävöin xKK, xxKKctai vaikka xxxKK, mutta se on sitten, nyt sille ei ole sijaa elämässäni, avaimet ovat toisen käsissä enkä juokse niiden perässä, muitakin ovia on.

    • Anonyymi

      Vaikka oletkin oikeassa niin silti tuo menee täällä kuuroille korville. Useimmat tajuavat vasta sitten kun mitään ei enää ole ja toinen on jatkanut matkaansa tai kiinnostus lopahtaa toivottomuuteen, jos silloinkaan koska haaveisiin ja unelmiin on helppo uppoutua vaikka tietäisikin totuuden, ikävä kyllä noinkin voi olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe