Minä käyn joka viikko terapiassa koska vihaan persuja niin paljon! En saa nukuttua enkä voi käydä töissä kun ajattelen vaan kokoajan persuja ja sitä miten he tulevat pilaamaan tämän kauniin kommunistisen utopian. Minä rakastan Lenin-setää ja jos kaikki tottelisivat Lenin-setää niin maailmassa ei olisi kurjutta. Yrittäminen pitäisi kieltää suomessa koska se ei ole reilua että muilla on enemmän rahaa kuin toisilla. Persut pilaa kaiken tämän ja siksi minä vihaan Persuja tosi tosi paljon.
Minä olen kiimainen Persuvihaaja! Räyh!
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Emme me ole persuvihaajia vaan me olemme persukriittisiä.
- Anonyymi
Hullu. Varo että et loukkaa itsees tässä eksteme lajissa.
- Anonyymi
Se on tärkeä tehtävä. Sillä poistat kaiken säälini vihollista kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tärkeä tehtävä. Sillä poistat kaiken säälini vihollista kohtaan.
Äijä on päättänyt rakentaa Suomelle yhteisen tulevaisuuden omasta punkkerista. Toivotan onnea ja tätä onnea tulet tarvitsemaan ja paljon menestyäksesi. Kommentti ei sisältänyt sitten yhtään vaikeaa huumoria.
- Anonyymi
Persu taas yrittää rajoittaa sananvapautta uhriutumalla.
- Anonyymi
Niin, katsos uhrituminen tehoaa vain teihin. Hahah
- Anonyymi
On vain perurruomalaisen sana joka pitää nostaa jalustalle. Jo raamatun alkuajoista näin on tehty. Pakanat ei tule tätä kumoamaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vain perurruomalaisen sana joka pitää nostaa jalustalle. Jo raamatun alkuajoista näin on tehty. Pakanat ei tule tätä kumoamaan!!
Mutta psykiatri, Valium ja lepositeet kumoavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta psykiatri, Valium ja lepositeet kumoavat.
Jaa, sekö toimii sinulle? Suosittelet siis kokemuksen syvällä rintaäänellä?
- Anonyymi
Ei kukaan vihaa persuja. Sehän olisi sama kuin vihaisi lumen alta paljastuvaa homeista koirankakkaa. Enemmänkin inhottaa.
- Anonyymi
No jopas vasupelle heittäytyi taas trumppisen katkeraksi.
Kyllä minäkin inhoaisin lumen alta paljastuvaa vasuria..... - Anonyymi
Sä inhoot vaan itseäs ja omaa isääs, mutta olet niin epäkypsä että sun täytyy etsiä vihalles joku kohde. Persut ovat niin selkeitä voittajia joten sä et sääli persuja lainkaan. Mekään ei säälitä sua, joten tasoissa ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas vasupelle heittäytyi taas trumppisen katkeraksi.
Kyllä minäkin inhoaisin lumen alta paljastuvaa vasuria.....Ai sitä, jonka olisit kaasuttanut tai ampunut hengiltä ennen talventuloa?
- Anonyymi
Kahta asiaa ei jaksa sääliä, vasureita ja kärpäsiä.....
- Anonyymi
vasurien taktiikka on näissä keskusteluissa aina tuhriutua....
- Anonyymi
Vasuri uhrituu ja pettyy kun uhrituminen ei tehoa yhtään persuun. Sitten vasuri alkaa itse räyhääjäks ja vihapuhujaks ja hämmentyy täysin kun persu uhrituu. Uhriutuminen tehoaa vasuriin..
- Anonyymi
vasuri ensin uhriutuu ja sitten tuhriutuu....
Tämä on pelkkä TROLLI
- Anonyymi
Äläs nyt. Ei kai?
- Anonyymi
Trollit on hyviksii
- Anonyymi
Aloitus taas kuvastaa persujen matalaa älykkyyttä, matalaa koulutusta ja matalaa sivistystasoa.
- Anonyymi
Sinähän vihaat sitten persuja yhtä kiivaasti kuin persut vihaavat vihervasureita.
- Anonyymi
Kyllä meidän vihervasurikommareiden viha on paljon suurempi! Näin saamme kommunismin uuteen nousuun. Hail Biden uusi johtajamme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meidän vihervasurikommareiden viha on paljon suurempi! Näin saamme kommunismin uuteen nousuun. Hail Biden uusi johtajamme!
Hail Biden kaappasi Heil Trumpilta vallan. Pienempi paha korvaa isomman pahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usassa kaikki hyvin, suomessa kuitenkin vielä öyhöttää Trumpin opetuslapset.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usassa kaikki hyvin, suomessa kuitenkin vielä öyhöttää Trumpin opetuslapset.....
Joo, nythän kaikki kymmenet miljoonat oikeistolaiset Trumpin kannattajat vain katoavat USA:sta kun Biden voitti. Kyllä sä oot sekasin japihalla maailman menosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllä Biden on nyt uusi diktaattori ja kenelläkään mulla ei ole mitään valtaa. Näinhän se menee. Heil Biden Suomen diktaattori
- Anonyymi
Se olis kaikista paras talousjärjestelmä et mentäis pari miljoonaa vuotta taakkepäin sit kaikki olis semmonen karvasia apinoita, jotka seikkailee ympäriinsä ja syö kirppuja toistensa turkeista, sekä marjoja.
- Anonyymi
Siihen aikaan kunnon panomiesten kelpasi elellä.
- Anonyymi
Persut nyt vain ovat niin ihania puppeleita. Varsinkin tuolla Oulun suunnalla. Kukapa ei söpöläisiä rakastaisi?
- Anonyymi
Milloinkahan menee taas yli PS:n peräänkuuluttama sananvapaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkahan menee taas yli PS:n peräänkuuluttama sananvapaus?
Kyllä se on sun oma asia tietää. Älä kysele kokoajan tyhmiä
- Anonyymi
miksi?
eikö rasistit ja rikolliset nappaa sinun ajatusmaailmaasi
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797