Ooks duunis vai himas?

Anonyymi

Millane päiväs ollu?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perinteinen päivä ollut. Entä sinulla mies?

      • Anonyymi

        Olen naispuoleinen. T: Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen naispuoleinen. T: Aloittaja

        Eks sää vois mennä vastaamasta muiden puolesta?

        Mää oon aloittaja! Sää taas toivoisit meitsin olevan Tarjas! Niin oot toivu siit asti ku tääl alotin vuonna 2014


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eks sää vois mennä vastaamasta muiden puolesta?

        Mää oon aloittaja! Sää taas toivoisit meitsin olevan Tarjas! Niin oot toivu siit asti ku tääl alotin vuonna 2014

        sä Urho taidat asustaa palstalla,paljo vuokra / kk?


    • Anonyymi

      Mitä mä duunis, viihdyn ihan hyvin himassa

    • Anonyymi

      Oon duunis himas. t. nainen

    • Anonyymi

      Kotona ilta. Katselen rantabaarin kolmatta kautta.

      Töissä olin päivällä ja nauratti et mua ei oo koskaan kosittu niin tiuhaa tahtia ja sinnikkäästi ku nyt tulee. Jessus! Jännittää jo mennä töihin huomenna et taasko mua kositaan! Läppäähän se tai jotain omia naisten pokausmetodeja kun huomannu et mä jäätyilen ja meen puihin noista.

      Tossa mietin kotiin tullessa yleisesti pelkoja kun mulla oli tieto että uusia jaksoja olis nähtävissä Rantabaari sarjasta C-morelta mutta eilen illalla telkkarini pimeni yhtäkkiä sitä kääntäessäni ja pelästyin et sähkövika. Vedin piuhat irti ja kun tulin kotiin tänään harmitti kun halusin
      Nähdä uudet jaksot mutta mutta.. uskallanko laittaa virrat päälle telkkariini?

      Tein hetken painia pelon kanssa miettien kuolema vai elämä? Räjähdys vai ikuinen pelko ja arvuuttelu että onko se nyt rikki vai säikyinkö nyt vaan turhasta.

      Mietiskelin et sormenjälkeni näkyy telkkarin reunassa sammutus-nappulan päälle painautuneena. En muista että oisin tolta puolen kääntäny telkkariini koskien eilen, mutta en aika havainnoi automaattisia tekojani niin tarkkaan. Onko tuo sormeni jälki eiliseltä vai joltain muulta päivältä? Ehkä sammutin sen itse vahingossa virtanappiin osuen eikä telkkari ookaan hajonnut?

      Siinä mä arvoin hetken kunnes pinnani alkoi kiristyyn ja itsekseni tuskastuneena puuskahdin että ”noh, kerran täällä vaan eletään. Jos toi räjähtää kun laitan pistorasiaan takas telkkarin johdon niin mulla oli kiva elämä. Tähän on hyvä lopettaa. Jos taas jään henkiin niin säästän henkisiä stressin ja epätietoisuuden tunteita ja paineita sekä muutaman satasen rahaa kun en lähe ostaan uutta telkkaria turhaan. Toisekseen saan nähde ne jaksot enkä hajoa siihen etten voi kattoo niitä ”

      Hyvin toimi että kannatti. Pelko voi estää monia juttuja mut jostain syystä oon aina ollut uhmakas ja utelias ja sähköiskun uhallakin..

      • Anonyymi

        liian pitkä
        opettele tiivistämään sanomaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liian pitkä
        opettele tiivistämään sanomaasi

        Liian lyhyt ja tyly. Opettele ilmaiseen itseäsi ystävällisesti, järkevästi ja asiallisesti, perustellen näkemyksesi ja ongelman pointin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liian pitkä
        opettele tiivistämään sanomaasi

        Tai mee suhteeseen Riston kanssa

        ”Kahvia”
        Nyt kaljaa
        Tissit
        Panettaa

        Ugh apinamiesten yksisanainen homolanguage


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mee suhteeseen Riston kanssa

        ”Kahvia”
        Nyt kaljaa
        Tissit
        Panettaa

        Ugh apinamiesten yksisanainen homolanguage

        Ukot jotka haluu eukon, joka kirjoittaa kuin ukot on saletisti kaappihomo! Emmää haluis jätkämäisesti käyttäytyvää eukkoo itelleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukot jotka haluu eukon, joka kirjoittaa kuin ukot on saletisti kaappihomo! Emmää haluis jätkämäisesti käyttäytyvää eukkoo itelleni

        Makunsa kullakin. On miehiä jotka tuntee vetoo maskuliinisiin naisiin. Naisellinen ei iske. Ylempi kommentoija haluu miehekkään naisen. Housut jalassa haarat levällään istuen röyhtäilee ja piereskelee pöydässä kaljatuoppi kädessä ja kirjottaa yhden sanan viestin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukot jotka haluu eukon, joka kirjoittaa kuin ukot on saletisti kaappihomo! Emmää haluis jätkämäisesti käyttäytyvää eukkoo itelleni

        Tosin joidenkin tutkimusten mukaan miehekkäämmistä
        Naisista mieltyvät miehet omaa vähemmän testosteronia ja ovat itse naisellisempia miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin joidenkin tutkimusten mukaan miehekkäämmistä
        Naisista mieltyvät miehet omaa vähemmän testosteronia ja ovat itse naisellisempia miehiä

        Mää saan kyl ihan vaan homovibat tost


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian lyhyt ja tyly. Opettele ilmaiseen itseäsi ystävällisesti, järkevästi ja asiallisesti, perustellen näkemyksesi ja ongelman pointin.

        Yritin vaan auttaa kun ei sinua kukaan lue kun kirjoitat jotain novelleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vaan auttaa kun ei sinua kukaan lue kun kirjoitat jotain novelleja.

        Ei ketään kiinnosta apinakielesi.

        Jos satut noteeraan niin oot tylsä kun et puhu vaan nikotat hikan tapaan sana ja tunti hiljaa ja sana ja tunti hiljaa

        Puuduttavaa etkä puhu sillonkaan mitään järkevää

        Turhaa höttöä kuin puhuisit vain puhumisen
        Ilosta!

        Miksi sanot edes yhden sanan jos sekin on turhaa höttöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vaan auttaa kun ei sinua kukaan lue kun kirjoitat jotain novelleja.

        Ketä esim kiinnostaa tietää et sua panettaa?

        Mitä tämä tieto antaa yhteiskunnalle? Muille ihmisille tai lukijalle?

        Mitä asiaa se vie eteenpäin?

        Omaa kivaas?

        Jos yks turha sana on sekin turha eikä vie mitään mihkään suuntaan eikä
        Siinä ole älykästä pointtia ja jotain korkeempaa ajatusta miksi se on hyödyllistä sanoa miksi
        Se pitää sanoa ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä esim kiinnostaa tietää et sua panettaa?

        Mitä tämä tieto antaa yhteiskunnalle? Muille ihmisille tai lukijalle?

        Mitä asiaa se vie eteenpäin?

        Omaa kivaas?

        Jos yks turha sana on sekin turha eikä vie mitään mihkään suuntaan eikä
        Siinä ole älykästä pointtia ja jotain korkeempaa ajatusta miksi se on hyödyllistä sanoa miksi
        Se pitää sanoa ollenkaan?

        Sää veit jätkää kuus nolla! 😂

        Mites duunis tänään? Onks mul mahiksii viel
        vai tuliks susta jonku kihlattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää veit jätkää kuus nolla! 😂

        Mites duunis tänään? Onks mul mahiksii viel
        vai tuliks susta jonku kihlattu?

        Fiksu veto olikin hiljentyä, nimittäin jääräpäille on aika virhe alkaa veettuileen ja haastaan. Tuleekin sitten piiiiitkä kädenvääntö. Itsellä on vähän sellanen tapa että niin kauan kun uskon olevani oikealla asialla niin en luovuta. Tässä tapauksessa musta oli tökeröö tulla keskustelupalstalle vittuileen että mitä se idiootti keskustelet asioista täällä keskustelupalstoilla.

        Noi pikaviestipalvelimet on lyhyeen viestintään. Keskustelupalstoilla ei yhdestä sanasta muodostu keskustelua.

        Esim. tää risto tiedottaa että "kahvia nyt"

        Mitäs siihen muut? Noh.. itse ainakin ajattelen että se juo seuraavaksi kahvia, mutta ei mulla herää asiaan mitään kommentoitavaa. Se on selvä asia. Se juo kahvia. Mitäpä siitä pitäis keskustella kun sen kahvi hetki jonka päättänyt. Muille yhden tekevää ja tyhjentävää se. Ei lisättävää, ei keskustelu jatku. Pysähtyy siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu veto olikin hiljentyä, nimittäin jääräpäille on aika virhe alkaa veettuileen ja haastaan. Tuleekin sitten piiiiitkä kädenvääntö. Itsellä on vähän sellanen tapa että niin kauan kun uskon olevani oikealla asialla niin en luovuta. Tässä tapauksessa musta oli tökeröö tulla keskustelupalstalle vittuileen että mitä se idiootti keskustelet asioista täällä keskustelupalstoilla.

        Noi pikaviestipalvelimet on lyhyeen viestintään. Keskustelupalstoilla ei yhdestä sanasta muodostu keskustelua.

        Esim. tää risto tiedottaa että "kahvia nyt"

        Mitäs siihen muut? Noh.. itse ainakin ajattelen että se juo seuraavaksi kahvia, mutta ei mulla herää asiaan mitään kommentoitavaa. Se on selvä asia. Se juo kahvia. Mitäpä siitä pitäis keskustella kun sen kahvi hetki jonka päättänyt. Muille yhden tekevää ja tyhjentävää se. Ei lisättävää, ei keskustelu jatku. Pysähtyy siihen.

        Mää tiiän. Oon määki sun kaa vääntäny. Sää kyl oot iisi jääris sillee et jos sut vaa saa uskoon et oot vääräs, ni et sää jatka vääntöö enää. Sää myönnät ollees vääräs ja pahoittelet.
        Mitäs muute likka tänää tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää tiiän. Oon määki sun kaa vääntäny. Sää kyl oot iisi jääris sillee et jos sut vaa saa uskoon et oot vääräs, ni et sää jatka vääntöö enää. Sää myönnät ollees vääräs ja pahoittelet.
        Mitäs muute likka tänää tietää?

        Mulla oli aamulla työmatkalla taas valaiseva hetki kun vajosin ajatuksiini bussimatkani aikana.

        Bussi oli aikas täynnä ja yksi jäi seisomaan bussiin tullessaan. Itse aloin huvittaan itseäni testaamalla loogista päättelykykyäni. Aloin ennustaan itsekseni että miten tuo kuvio etenee. Mietin että miten mä toimisin jos olisin tuo seisova ihminen bussissa.

        Mä mietin että tarkkailisin tilannetta. Odottaisin että joku painaa stoppia ja jää pois ja sitten menisin sen paikalle istuun.


        Noh, sitten joku painoi stoppia ja ajattelin että seuraavaksi aivan varmasti tapahtuu niin että tuo seisova ihminen ottaa tuon lähtevän paikan, mutta se odottaa että entinen paikan omistaja on poistunut bussista ja veikkaan että tekee myös sen peliliikkeen ettei hyökkää heti kun bussin ovet sulkeutuu sinne paikalle istuun vaan odottaa että bussi on liikkeellä jo ja lähtiä ei enää näe mitä bussis tapahtuu.

        Näin mä toimisin. Sitten jäin odottaan osuuko mun looginen päättelyni joka tehty ns. tunneälyllä oikeaan. Bussista lähtiä lähti ovista. Seisova seisoi paikallaan. Ei liikahtanutkaan. Auto lähti liikkeelle. Ei vieläkään elettäkään. Auto oli taas täydessä vauhdissa. Seisova lähti ja otti vapautuneen istuin kaksikon haltuunsa. Jes! Tunneälyni on pettämätön!

        osaan ennustaa ennalta miten joku ihminen tulee käyttäytymään, kun vertaan siihen miten itse toimisin.

        Tässäkin on muuten pointti ja taka-ajatus miksi tuon tän tähän palstalle. Kaikella mitä kirjoitan on syvempi sanoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli aamulla työmatkalla taas valaiseva hetki kun vajosin ajatuksiini bussimatkani aikana.

        Bussi oli aikas täynnä ja yksi jäi seisomaan bussiin tullessaan. Itse aloin huvittaan itseäni testaamalla loogista päättelykykyäni. Aloin ennustaan itsekseni että miten tuo kuvio etenee. Mietin että miten mä toimisin jos olisin tuo seisova ihminen bussissa.

        Mä mietin että tarkkailisin tilannetta. Odottaisin että joku painaa stoppia ja jää pois ja sitten menisin sen paikalle istuun.


        Noh, sitten joku painoi stoppia ja ajattelin että seuraavaksi aivan varmasti tapahtuu niin että tuo seisova ihminen ottaa tuon lähtevän paikan, mutta se odottaa että entinen paikan omistaja on poistunut bussista ja veikkaan että tekee myös sen peliliikkeen ettei hyökkää heti kun bussin ovet sulkeutuu sinne paikalle istuun vaan odottaa että bussi on liikkeellä jo ja lähtiä ei enää näe mitä bussis tapahtuu.

        Näin mä toimisin. Sitten jäin odottaan osuuko mun looginen päättelyni joka tehty ns. tunneälyllä oikeaan. Bussista lähtiä lähti ovista. Seisova seisoi paikallaan. Ei liikahtanutkaan. Auto lähti liikkeelle. Ei vieläkään elettäkään. Auto oli taas täydessä vauhdissa. Seisova lähti ja otti vapautuneen istuin kaksikon haltuunsa. Jes! Tunneälyni on pettämätön!

        osaan ennustaa ennalta miten joku ihminen tulee käyttäytymään, kun vertaan siihen miten itse toimisin.

        Tässäkin on muuten pointti ja taka-ajatus miksi tuon tän tähän palstalle. Kaikella mitä kirjoitan on syvempi sanoma.

        Tajusinks mää pointtis jos mää sanon et haluut kertoo lukijoille et mieti ite miten ite toimisit tai ajattelisit ja siin vastaus johki ihmiseen liittyvään pulmaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusinks mää pointtis jos mää sanon et haluut kertoo lukijoille et mieti ite miten ite toimisit tai ajattelisit ja siin vastaus johki ihmiseen liittyvään pulmaan?

        Sinnepäin joo.

        Pointti oli kiertotietä esimerkkini kautta kertoa että me ihmiset muistutetaan käytökseltämme hyvin paljon toinen toistamme.

        Kun ymmärtää itseään ja tuntee itsensä, pystyy
        aika hyvin ymmärtään muitakin ihmisiä.

        Silloin kun muista ymmärtää, ymmärtää mitä joku mahdollisesti nyt tuntee, mitä tarpeita hänellä ehkä on ja miten hän mahdollisesti
        tulee niiden pohjalta toimiin.

        Ihmisillä on kuitenkin aikas samat tarpeet, toiveet ja käytös myös hyvin samoja peruskaavoja noudattava eri tunteissa ja tarpeissa mitä herää.

        Esim. Itse tuntisin bussissa seistessä epämukavaa oloa. Tarpeeni olisi päästä lepuuttaan jalkoja ja istuun varsinkin jos pidempi matka bussilla. Seisova henkilö oli kasvoina tuttu joka aamuinen matkustaja joten tiesin että kulkee päättärille bussilla niin kuin mäkin eli hänellä olisi 35 minuuttia seisomista edessä. Siitä päättelin että hän tuntee epämukavuutta ja hänen ensisijainen tarve on löytää istumapaikka

        Käytöskoodisto taas määrittää sen ettei kehtaa olla kärkyllä heti kun toinen persiin penkistä on nostanu. Se luo tunteen että hävettää. Joten seisova ei siksi lähtenyt heti kohti vapaita penkkejä.

        Helppoa kun ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinnepäin joo.

        Pointti oli kiertotietä esimerkkini kautta kertoa että me ihmiset muistutetaan käytökseltämme hyvin paljon toinen toistamme.

        Kun ymmärtää itseään ja tuntee itsensä, pystyy
        aika hyvin ymmärtään muitakin ihmisiä.

        Silloin kun muista ymmärtää, ymmärtää mitä joku mahdollisesti nyt tuntee, mitä tarpeita hänellä ehkä on ja miten hän mahdollisesti
        tulee niiden pohjalta toimiin.

        Ihmisillä on kuitenkin aikas samat tarpeet, toiveet ja käytös myös hyvin samoja peruskaavoja noudattava eri tunteissa ja tarpeissa mitä herää.

        Esim. Itse tuntisin bussissa seistessä epämukavaa oloa. Tarpeeni olisi päästä lepuuttaan jalkoja ja istuun varsinkin jos pidempi matka bussilla. Seisova henkilö oli kasvoina tuttu joka aamuinen matkustaja joten tiesin että kulkee päättärille bussilla niin kuin mäkin eli hänellä olisi 35 minuuttia seisomista edessä. Siitä päättelin että hän tuntee epämukavuutta ja hänen ensisijainen tarve on löytää istumapaikka

        Käytöskoodisto taas määrittää sen ettei kehtaa olla kärkyllä heti kun toinen persiin penkistä on nostanu. Se luo tunteen että hävettää. Joten seisova ei siksi lähtenyt heti kohti vapaita penkkejä.

        Helppoa kun ymmärtää

        Mää tajuun sua! Meil synkkaa! Huomaaks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää tajuun sua! Meil synkkaa! Huomaaks?

        Kaikki ei tajua. Monelta yksinkertaisemmalta menee ohi kokonaan se motiivi, miksi jostain asiasta kirjoitan.

        Tuohon sun kysymyksees työpäivästäni.
        Ei mua varsinaisesti kosittu tänään, mulle jo ilmoitettiin et olen vaimonsa muutaman viikon päästä.

        Huvitti kun muutaman viikon kosinta sarjan jälkeen tänään vasta alkoi kiertoteitä kysely et olenko varattu.

        Menee ihan väärinpäin. Ensin kositaan ja sit vasta kysellään et onkos sulla muuten jo joku mies!

        Onneks ei oo. Mikäli miesmakuni noudattais samaa sarjaa kun tähän asti niin työhöni kuuluva tällainen sivujuttu saada paljon iskuyrityksiä ja flirttiä osakseen muodostuisi ongelmaksi. Jopa ikuisuus riidaksi jossa lopulta lyötäs työs tai minä asetelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei tajua. Monelta yksinkertaisemmalta menee ohi kokonaan se motiivi, miksi jostain asiasta kirjoitan.

        Tuohon sun kysymyksees työpäivästäni.
        Ei mua varsinaisesti kosittu tänään, mulle jo ilmoitettiin et olen vaimonsa muutaman viikon päästä.

        Huvitti kun muutaman viikon kosinta sarjan jälkeen tänään vasta alkoi kiertoteitä kysely et olenko varattu.

        Menee ihan väärinpäin. Ensin kositaan ja sit vasta kysellään et onkos sulla muuten jo joku mies!

        Onneks ei oo. Mikäli miesmakuni noudattais samaa sarjaa kun tähän asti niin työhöni kuuluva tällainen sivujuttu saada paljon iskuyrityksiä ja flirttiä osakseen muodostuisi ongelmaksi. Jopa ikuisuus riidaksi jossa lopulta lyötäs työs tai minä asetelma.

        Ekkai sää sanonu sil et vapaa oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekkai sää sanonu sil et vapaa oot?

        En suoraan, mutta rivienvälistä varmasti tulkitsi
        että näin asia on. Oletti niin varmaan koska uskoi et varattu ois topakammin tyrmännyt noi kosinta jutut ja ilmaissut että varattu jo. Mä taas hymyilin ja pysyin vaiti. En kommentoinu asiaa suuntaan tai toiseen. Pidin yksityiselämäni kokonaan salaisuutena hänelle. Tota varaustilaa se yritti jo eilen kalastella. Mä esitin etten tajunnu
        Vihjailevaa kysymystä. En jotenkin halua liikaa avata elämääni työajan ulkopuolelta vieraille ihmisille.


    • Anonyymi

      Mulla ollut hyvä ja rentokin päivä. Taas tänään tyytyväisyydentunne itseäni kohtaan kasvoi kun tajusin, miten järkevästi olen hoitanut omat asiani.
      En olisi päässyt tavoitteeseeni numero kaksi, jollen olisi toiminut näin päämäärätietoisesti kun olen tehnyt. :) Dopamiiniryöppyni on sen takia ollut viime päivinä aika runsas. ;)
      Alkaa tuntua siltä, että olenkin syntynyt onnellisten tähtien alla. :))

      • Anonyymi

        Kuulostaa hienolta. Olisipa itselläni samanlaista draivia ja pitkäjänteisyyttä 😃
        Sivusta vaan kommentoin


    • Anonyymi

      Normipäivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe