Mikä on suosikkilelusi jonka kaivat aina esille kun haluat vähän ekstraa?
Itselläni on monta suosikkia ja tässä niistä muutama. Siveysvälinettä en laske itselleni leluksi sillä se on enemmän elämäntapa 😂
-Juuttiköydet
-Lukittat lepositeet mallia USA vankeinhoito
-Darby tyyliset käsiraudat
-Ketjut ja lukot
-Latex asusteet
Listaa suosikki lelusi
7
140
Vastaukset
Korsetit
PVC lakanat
Sexyt alusvaatteet 🤭Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Bastion kirjoitti:
Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Luna_Moon92 kirjoitti:
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Öljyt... niistä onkin aikaa... muistelen vain kauhulla sitä pyykin määrää öljyjen jälkeen... 😂 No ehkä joskus taas jos mun ei tarvitse jynssätä saippualla öljyä pois lakanasta 🙈 Mutta peukku öljyille
- Anonyymi
☺pvc lakanoissa ei o tullut pyörittyy😊vois pistää vaiks pukin pussiin 😍mut joo käsiraudat latex asut ja tulossa sexkeinu pikkujouluihin😊
- Anonyymi
Naapurin Leena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1752207- 1211941
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791492- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1791405- 521248
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591178
- 1201088