Mikä on suosikkilelusi jonka kaivat aina esille kun haluat vähän ekstraa?
Itselläni on monta suosikkia ja tässä niistä muutama. Siveysvälinettä en laske itselleni leluksi sillä se on enemmän elämäntapa 😂
-Juuttiköydet
-Lukittat lepositeet mallia USA vankeinhoito
-Darby tyyliset käsiraudat
-Ketjut ja lukot
-Latex asusteet
Listaa suosikki lelusi
7
170
Vastaukset
Korsetit
PVC lakanat
Sexyt alusvaatteet 🤭Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Bastion kirjoitti:
Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Luna_Moon92 kirjoitti:
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Öljyt... niistä onkin aikaa... muistelen vain kauhulla sitä pyykin määrää öljyjen jälkeen... 😂 No ehkä joskus taas jos mun ei tarvitse jynssätä saippualla öljyä pois lakanasta 🙈 Mutta peukku öljyille
- Anonyymi
☺pvc lakanoissa ei o tullut pyörittyy😊vois pistää vaiks pukin pussiin 😍mut joo käsiraudat latex asut ja tulossa sexkeinu pikkujouluihin😊
- Anonyymi
Naapurin Leena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201