Mikä on suosikkilelusi jonka kaivat aina esille kun haluat vähän ekstraa?
Itselläni on monta suosikkia ja tässä niistä muutama. Siveysvälinettä en laske itselleni leluksi sillä se on enemmän elämäntapa 😂
-Juuttiköydet
-Lukittat lepositeet mallia USA vankeinhoito
-Darby tyyliset käsiraudat
-Ketjut ja lukot
-Latex asusteet
Listaa suosikki lelusi
7
180
Vastaukset
Korsetit
PVC lakanat
Sexyt alusvaatteet 🤭Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Bastion kirjoitti:
Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Luna_Moon92 kirjoitti:
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Öljyt... niistä onkin aikaa... muistelen vain kauhulla sitä pyykin määrää öljyjen jälkeen... 😂 No ehkä joskus taas jos mun ei tarvitse jynssätä saippualla öljyä pois lakanasta 🙈 Mutta peukku öljyille
- Anonyymi
☺pvc lakanoissa ei o tullut pyörittyy😊vois pistää vaiks pukin pussiin 😍mut joo käsiraudat latex asut ja tulossa sexkeinu pikkujouluihin😊
- Anonyymi
Naapurin Leena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014