Mikä on suosikkilelusi jonka kaivat aina esille kun haluat vähän ekstraa?
Itselläni on monta suosikkia ja tässä niistä muutama. Siveysvälinettä en laske itselleni leluksi sillä se on enemmän elämäntapa 😂
-Juuttiköydet
-Lukittat lepositeet mallia USA vankeinhoito
-Darby tyyliset käsiraudat
-Ketjut ja lukot
-Latex asusteet
Listaa suosikki lelusi
7
250
Vastaukset
Korsetit
PVC lakanat
Sexyt alusvaatteet 🤭Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Bastion kirjoitti:
Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Luna_Moon92 kirjoitti:
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Öljyt... niistä onkin aikaa... muistelen vain kauhulla sitä pyykin määrää öljyjen jälkeen... 😂 No ehkä joskus taas jos mun ei tarvitse jynssätä saippualla öljyä pois lakanasta 🙈 Mutta peukku öljyille
- Anonyymi
☺pvc lakanoissa ei o tullut pyörittyy😊vois pistää vaiks pukin pussiin 😍mut joo käsiraudat latex asut ja tulossa sexkeinu pikkujouluihin😊
- Anonyymi
Naapurin Leena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560