Mikä on suosikkilelusi jonka kaivat aina esille kun haluat vähän ekstraa?
Itselläni on monta suosikkia ja tässä niistä muutama. Siveysvälinettä en laske itselleni leluksi sillä se on enemmän elämäntapa 😂
-Juuttiköydet
-Lukittat lepositeet mallia USA vankeinhoito
-Darby tyyliset käsiraudat
-Ketjut ja lukot
-Latex asusteet
Listaa suosikki lelusi
7
252
Vastaukset 7
Korsetit
PVC lakanat
Sexyt alusvaatteet 🤭Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Bastion kirjoitti:
Miltä PVC lakanat tuntuu iholla? Meillä oli joskus kumilakana joka oli niin sähköinen että hiukset nousi pystyyn 😂😂😂
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Luna_Moon92 kirjoitti:
Nää mun tuntuu viileiltä ja ei ole sähköiset ja ne sopii jos öljyjen kanssa läträä☺️
Öljyt... niistä onkin aikaa... muistelen vain kauhulla sitä pyykin määrää öljyjen jälkeen... 😂 No ehkä joskus taas jos mun ei tarvitse jynssätä saippualla öljyä pois lakanasta 🙈 Mutta peukku öljyille
- Anonyymi
☺pvc lakanoissa ei o tullut pyörittyy😊vois pistää vaiks pukin pussiin 😍mut joo käsiraudat latex asut ja tulossa sexkeinu pikkujouluihin😊
- Anonyymi
Naapurin Leena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451