Teit maailmastani niin paljon paremman

Anonyymi

vaikka mulla on ikävä ja itkenkin joskus näin vahvoja tunteita. Teit maailmastani kauniimman. Kiitos miehelle. Voisit tehdä siitä vielä paremman olemalla osa elämääni. Olet mulle jotain mitä en osaa sanoilla selittää.

53

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juhis?

      • Anonyymi

        Ei kun yksi pahis.


      • Anonyymi

        Se eräs Juhis on ilmiselvästi pahis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se eräs Juhis on ilmiselvästi pahis.

        Kuka on Juhis ja miksi hänestä jauhette täällä, äo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Juhis ja miksi hänestä jauhette täällä, äo?

        Ei liitu aloitukseen kukaan Juhis ja sä voit keskittyä kehittämään omaa äo:tas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liitu aloitukseen kukaan Juhis ja sä voit keskittyä kehittämään omaa äo:tas.

        *liity


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se eräs Juhis on ilmiselvästi pahis.

        Voit huonosti .mene terapiaan.mustamaalaat muita täällä .


    • Anonyymi

      Miksei mies voisi olla elämässäsi?

      • Anonyymi

        Voisi olla ja sitä toivonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla ja sitä toivonkin.

        Älä luovuta jos saat mieheen yhteyden. Kun et sanoilla hänen merkitystään pysty selittään, tavatkaa, tee kaikkesi. Jos sen jälkeenkään suhteenne ei onnistu, olet tehnyt parhaasi ja on helpompaa mennä elämässäsi eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta jos saat mieheen yhteyden. Kun et sanoilla hänen merkitystään pysty selittään, tavatkaa, tee kaikkesi. Jos sen jälkeenkään suhteenne ei onnistu, olet tehnyt parhaasi ja on helpompaa mennä elämässäsi eteenpäin.

        Enhän mä aiokaan luovuttaa. Mä olen sekaisin rakkaudesta joten pakko jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta jos saat mieheen yhteyden. Kun et sanoilla hänen merkitystään pysty selittään, tavatkaa, tee kaikkesi. Jos sen jälkeenkään suhteenne ei onnistu, olet tehnyt parhaasi ja on helpompaa mennä elämässäsi eteenpäin.

        Juu,nolaa vaan ittes 👍


    • Anonyymi

      Noin paljonko sitä tunnetta onkin? Olen yllättynyt, yllätät aina yhä uudelleen. Voisin sanoa sinustakin kauniita asioita. Olet tehnyt minusta kokonaisemman, jopa onnellisen, vaikka vielä on matkaa läheisyyteen.

      • Anonyymi

        On sitä ja paljon enemmän kuin osaa sanoiksi rakentaa. En tosin tiedä onko sulle mutta hänelle.


      • Anonyymi

        Hienoa että olet tavannut aloittajan tapaisen hyvän ja hienon ihmisen.
        Hyvää tiistaipäivää sulle.


      • Anonyymi

        Todellisuudentaju karannut . . . ??


      • Anonyymi

        En vastaillut itselleni, en ole tuohon kommentoinut aamulla.
        Olen se joka EI KÄY TÄÄLLÄ AAMUISIN. Prlk teitä hulluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaillut itselleni, en ole tuohon kommentoinut aamulla.
        Olen se joka EI KÄY TÄÄLLÄ AAMUISIN. Prlk teitä hulluja.

        tai siis prkl, pitkä päivä takana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet tavannut aloittajan tapaisen hyvän ja hienon ihmisen.
        Hyvää tiistaipäivää sulle.

        Eikö vaan olekin hienoa, että hyviä ja hienoja ihmisiä on vielä olemassa, eikä vaan mustasukkaisia palstalahnoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaillut itselleni, en ole tuohon kommentoinut aamulla.
        Olen se joka EI KÄY TÄÄLLÄ AAMUISIN. Prlk teitä hulluja.

        No mitä täällä tapahtuu aamuisin ja mistä tiedät, kun et käy?


      • Anonyymi

        Vatun pelle kun mä en vastaile itselleni kun mä kirjoitan näitä miehelle ja toivon hänen näitä lukevan. Menkää te jo helvetiin kertomasta mitä täysin ventovieras nainen tekee ja miten, Hulluja stana. Mistä noita katkeroituneita pikkurouvia riittää, vai samako lahna siellä aukoo päätään joka väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä täällä tapahtuu aamuisin ja mistä tiedät, kun et käy?

        Noissa on kelloaika, sokeako sä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatun pelle kun mä en vastaile itselleni kun mä kirjoitan näitä miehelle ja toivon hänen näitä lukevan. Menkää te jo helvetiin kertomasta mitä täysin ventovieras nainen tekee ja miten, Hulluja stana. Mistä noita katkeroituneita pikkurouvia riittää, vai samako lahna siellä aukoo päätään joka väliin.

        Olet mies, joka kirjoittelee itselleen ja piste. Tuo lahnamaalituksesi ei suinkaan paranna suoritustasi. Monikin kommentoi sinulle tätä samaa, itse olen ehkä se kovasanaisin, sillä et luo hyvää kuvaa naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies, joka kirjoittelee itselleen ja piste. Tuo lahnamaalituksesi ei suinkaan paranna suoritustasi. Monikin kommentoi sinulle tätä samaa, itse olen ehkä se kovasanaisin, sillä et luo hyvää kuvaa naisista.

        Voi sua pientä reppanaa. Ihan sama mitä mieltä oot. Toivot mun olevan joku mies, joka luuhaa täällä sun vuoksesi ja oonkin vaan nainen, joka luuhaa tällä kivan miehen takia.
        Mutta pidä hei pikku kultsi toi, oot sen ansainnut, pidä sä kuvitelmas jos se on tärkeetä sulle :) Kyllä mä sen tiedän, että kun tänne kirjoittaa niin jokainen kuvittelee sen omiin tarpeisiinsa. Mun sanat on vaan yhdelle miehelle, mutta toki saatte muutkin omia ja tehdä niillä mitä haluutte. Täällä joka sana on vapaata riistaa ja se on ihan ok niin. Ole siis hyvä, kuvittele mitä tahdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua pientä reppanaa. Ihan sama mitä mieltä oot. Toivot mun olevan joku mies, joka luuhaa täällä sun vuoksesi ja oonkin vaan nainen, joka luuhaa tällä kivan miehen takia.
        Mutta pidä hei pikku kultsi toi, oot sen ansainnut, pidä sä kuvitelmas jos se on tärkeetä sulle :) Kyllä mä sen tiedän, että kun tänne kirjoittaa niin jokainen kuvittelee sen omiin tarpeisiinsa. Mun sanat on vaan yhdelle miehelle, mutta toki saatte muutkin omia ja tehdä niillä mitä haluutte. Täällä joka sana on vapaata riistaa ja se on ihan ok niin. Ole siis hyvä, kuvittele mitä tahdot.

        Miksi ainoa syy kommentoida näitä on se, että olisi itse vailla jotakin ja mitä saisin siitä, että kukaan luuhaisi täällä vuokseni? Eikö maailmassasi ole muuta kuin tämä palsta ja täälläkö ihmisten arvo kaipaamisineen eli maalituksineen mitataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatun pelle kun mä en vastaile itselleni kun mä kirjoitan näitä miehelle ja toivon hänen näitä lukevan. Menkää te jo helvetiin kertomasta mitä täysin ventovieras nainen tekee ja miten, Hulluja stana. Mistä noita katkeroituneita pikkurouvia riittää, vai samako lahna siellä aukoo päätään joka väliin.

        Pikku rouva on sentään jotain, sinä et. Katkera ihminen kiukkuaa niin kyllä on ruman kuuloista.
        T.mies


    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitettu aloittaja. Osa elämääsi.

      • Anonyymi

        Sitä toivon, että hän siihen jo liittyisi.


    • Anonyymi

      Sivuroolimiehet jatkavat vaihtumistaan. Milloinkahan tajuat itse missä vika ja ymmärrät antaa jollekin pääroolin?

      • Anonyymi

        Kerroppa lisää tästä multipersoonasta vai oletko se sinä itse? Ketään naista ei kyllä tarttis maalitella näihin paskatarinoihin ja mitä niihin haaremeihin tulee, niin itse kullakin on niitä varmaan tuolla irl, jos on ollakseen. Voi hyvää hometiistaita taas...


      • Anonyymi

        Yksi mies, jota olen täällä koskaan kaivannut. En vaan tajua teitä ääliöitä kun pitää arpoa päin vi-tua päivät pitkät. Tee jotain hyödyllistä vaikka perheellesi äläkä kyttää ventovieraitten naisten tunteita netissä pitkin päivää. Ugh, olen puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi mies, jota olen täällä koskaan kaivannut. En vaan tajua teitä ääliöitä kun pitää arpoa päin vi-tua päivät pitkät. Tee jotain hyödyllistä vaikka perheellesi äläkä kyttää ventovieraitten naisten tunteita netissä pitkin päivää. Ugh, olen puhunut.

        Eli olet se, joka aina pillastuu tästä samasta aiheesta joka ketjussaan... no, täytyypä sanoa, että jos et ole tuo sama kuin 10.18 niin olet löytänyt arvoisesi juttukaverin... siis voi hele. Trolli kertaa kaksi😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet se, joka aina pillastuu tästä samasta aiheesta joka ketjussaan... no, täytyypä sanoa, että jos et ole tuo sama kuin 10.18 niin olet löytänyt arvoisesi juttukaverin... siis voi hele. Trolli kertaa kaksi😅

        En mä pillastu kuin silloin tällöin. Sanoisin että harvoin. Yleensä en välitä. Mutta en yleensä tule tähän aikaan kun väsyttää. Virhe multa tulla tänne tähän aikaan. En oikeasti ymmärrä noita käniseviä akkoja. Musta ne mustamaalaa ja alentaa meitä naisia enemmän kuin mä. Pitääkö sitä olla henkisesti niin vitun tylsä vaikka on nainen. Mä en suostu teidän muottiin.

        Nyt jo lepyin ja rakastan teitä kaikkia. Ootte niin ihania ja hassuja kun välitätte musta ja mun sanoista. Rakastan teitä kaikkia. Toki sitä miestä vaan intohimolla, teitä naisia rakastan kuin siskoa tai ystävää. Ootte hei ihania vaikka mun makuun vähän tylsiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet se, joka aina pillastuu tästä samasta aiheesta joka ketjussaan... no, täytyypä sanoa, että jos et ole tuo sama kuin 10.18 niin olet löytänyt arvoisesi juttukaverin... siis voi hele. Trolli kertaa kaksi😅

        En ole kukaan 10:18, en oikeasti käy täällä arkisin aamulla tai päivällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä pillastu kuin silloin tällöin. Sanoisin että harvoin. Yleensä en välitä. Mutta en yleensä tule tähän aikaan kun väsyttää. Virhe multa tulla tänne tähän aikaan. En oikeasti ymmärrä noita käniseviä akkoja. Musta ne mustamaalaa ja alentaa meitä naisia enemmän kuin mä. Pitääkö sitä olla henkisesti niin vitun tylsä vaikka on nainen. Mä en suostu teidän muottiin.

        Nyt jo lepyin ja rakastan teitä kaikkia. Ootte niin ihania ja hassuja kun välitätte musta ja mun sanoista. Rakastan teitä kaikkia. Toki sitä miestä vaan intohimolla, teitä naisia rakastan kuin siskoa tai ystävää. Ootte hei ihania vaikka mun makuun vähän tylsiä..

        Haluaisitko olla nainen ja koetko vaginakateutta?


      • Anonyymi

        Jos sinulla olisi sellainen, olisiko se parempi puutarhankukka kuin kenelläkään muulla?


    • Anonyymi

      Tämän aloituksen täytyy olla eräälle Jari Sarasvuolle

      • Anonyymi

        Ei ole. Ei ole jiille edes. Ne on nuo pari mustasukkaista harhapelleä, jotka täällä jiitänsä kyttää. Tulinpas pahalle tuulelle noista käninä-ämmistä nyt. Huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Ei ole jiille edes. Ne on nuo pari mustasukkaista harhapelleä, jotka täällä jiitänsä kyttää. Tulinpas pahalle tuulelle noista käninä-ämmistä nyt. Huh.

        Ja onko tämä jii yksi alter egoistasi mies?


    • Anonyymi

      Rakkaus se on ihmeellistä ja jotkut eivät vaan usko, että ihmiset rakastavat oikeasti, sekä miehet että naiset.

      • Anonyymi

        Mua suuresti ihmetyttää mitä nämä ihmiset saa täältä, joiden ainoa motiivi täällä oloon on väittään naisia miehiksi ja muutenkin tunnistavansa mut ja muut. Uskomattoman köyhiä ihmisiä henkisesti. Jos ei ole ketään ikävä, niin vittuako täällä ikäväpasltalla muita härkkii. Alan laittaa noita ip-itä tänne kohta puoliin, jos hermot menee. Mulla on ohjelma joka näyttää teidän ipt. Oli kallis mutta menin ostamaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua suuresti ihmetyttää mitä nämä ihmiset saa täältä, joiden ainoa motiivi täällä oloon on väittään naisia miehiksi ja muutenkin tunnistavansa mut ja muut. Uskomattoman köyhiä ihmisiä henkisesti. Jos ei ole ketään ikävä, niin vittuako täällä ikäväpasltalla muita härkkii. Alan laittaa noita ip-itä tänne kohta puoliin, jos hermot menee. Mulla on ohjelma joka näyttää teidän ipt. Oli kallis mutta menin ostamaan :)

        Kukaan nainen ei kyllä moista peniksenjatketta hankkisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen ei kyllä moista peniksenjatketta hankkisi.

        Teillä on siellä Pohjamaan lahkoissa niin kummallinen käsitys naisista ja miehistä. Muuta hetkeksi suureen maailmaan, hanki koulutus ja ammatti. Huomaat, että sinä voit tehdä kaiken sen minkä mieskin. Sinulla on paljon muutakin annettavaa elämässä kun haarukkasi levitys lähibaarin nurkkapöydälle.


    • Anonyymi

      Ai niin tää unohtui. t ap

      Lainaus:

      Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
      Jolla on aikaa ja tilaa unelmille
      Ja mielen vapaus, ja mielen vapaus

      On vapautta kuunnella metsän huminoita
      Kun aamuinen aurinko kultaa kallioita
      Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä

      On vapautta valvoa kesäisiä öitä ja katsella hiljaisen haavan värinöitä
      Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä

      On vapautta istua iltaa yksinänsä
      Ja tuntea tutkia omaa sisintänsä
      Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä

      On vapautta vaistota viesti suuremmasta
      Ja olla kuin kaikua aina jatkuvasta
      Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä

      • Anonyymi

        Kenen runo ? Oliko Viita

        Voi sitä elämäniloa.

        Eikö elämä olekin ihanaa

        Juuri nyt

        Ja luotto tulevaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen runo ? Oliko Viita

        Voi sitä elämäniloa.

        Eikö elämä olekin ihanaa

        Juuri nyt

        Ja luotto tulevaan

        Tiedätkö, ennen en ollut ollenkaan kiinnostunut runoista.

        Tuskin olin tutustunut yhteenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen runo ? Oliko Viita

        Voi sitä elämäniloa.

        Eikö elämä olekin ihanaa

        Juuri nyt

        Ja luotto tulevaan

        Ei ole Viita vaan tämä on juuri edesmenneen laulunsanoittajan tuotosta.
        Ihana Vexi Salmi, rauha hänen muistolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen runo ? Oliko Viita

        Voi sitä elämäniloa.

        Eikö elämä olekin ihanaa

        Juuri nyt

        Ja luotto tulevaan

        Luotto tulevaan antaa voimaa tässä harmaassa marraskuussa, kyllä.


      • Anonyymi

        Eipä ole unelmia enää, eikä haaveitakaan, ei mikään aiemmistakaan unelmista toteutunut joten turha on haaveita kantaa, ne vaan mieleen murheita antaa.


    • Anonyymi

      Ootko Juhikselle RASKAANA?????

    • Anonyymi

      Hieno viesti! Toivottavasti kohtaatte siis jälleen.

    • Anonyymi

      Miksi ei ole osa elämääsi?

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe