Tuhlattiin ne hetket

Anonyymi

Jos ei yritetäkkään puhua. Jos vaan halataan, eikä sanota mitään. Jos mä vaan hiippailen joku kerta sun luokse ja halaan. Mun mielenterveys vähän rakoilee. On ikävä sua ja aurinkoa. Sitä, kun me ei vaan pystytty olemaan hymyilemättä, kun nähtiin toisemme. Kuvittelin, että tää aukeaa jotenkin itsestään tai tulee parempi tilaisuus avautua. Parhaat tilaisuudet on tainnut mennä, me tuhlattiin ne. Ehkä sä et enää hymyile, kun näet mut. Sitä mä pelkään.

39

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halataan vaan..kaipaan sitä..

    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen.

        Ei varmasti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole.

        Ei niin.


    • Anonyymi

      Mulla on ikävä miehen hymyä.

      • Anonyymi

        Ja mulla ikävä naisen suloista hymyä sekä helisevää naurua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla ikävä naisen suloista hymyä sekä helisevää naurua.

        Kävin äsken joulua varten metsästä jotain hakemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin äsken joulua varten metsästä jotain hakemassa.

        Niinkö? Kävin itsekin metsässä, kun piti käyä lenkillä. Syksyisen harmaata oli ja vettä sateli vähäsen. Mukava oli tuulettua välillä ja saada hiki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Kävin itsekin metsässä, kun piti käyä lenkillä. Syksyisen harmaata oli ja vettä sateli vähäsen. Mukava oli tuulettua välillä ja saada hiki.

        Juu🙃


    • Anonyymi

      Onko ap nainen? Tämä mies ainakin hymyilee sinulle aina. Oli aurinkoa tai ei. Halataan kun nähdään, pitkään.
      Ja jos en hymyile, niin se ei johdu sinusta.
      T: heinäkuun hymy.

      • Anonyymi

        Olen, mutta me ei nähty heinäkuussa kunnolla. Eikä me olla ikinä halattu. Kai. En oo ihan varma, kun oon saattanutkin, en muista. Uskon, että muistaisin, jos olisin.


    • Anonyymi

      Sekin käy.

      • Anonyymi

        Toinen vuodattaa sydävertaan ja sä vastaat kahdella sanalla. 😅 Sopii kyllä kuvaan paremmin kuin mitkään vuolaat lepertelyt. 🤔 Sait mut hymyilemään. Voisit siis ollakin hän. ❤


      • Anonyymi

        Ei käy. Se ei käy. Oot mun.
        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vuodattaa sydävertaan ja sä vastaat kahdella sanalla. 😅 Sopii kyllä kuvaan paremmin kuin mitkään vuolaat lepertelyt. 🤔 Sait mut hymyilemään. Voisit siis ollakin hän. ❤

        Jos mies olet niin mulla vähän samat ajatukset kuin aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies olet niin mulla vähän samat ajatukset kuin aloituksessa.

        Olen sinun jos haluat. En halua enää tyrkyttää...


    • Anonyymi

      Mun pitee toipua.

      En pidä tästä tunteesta mikä mulla on.

      Odotan pimeää talvea ettei tarvisi näkyä .

      Miten saan tuon möykyn pois .

      Joku siinä on ,nivunen.

      Se on äitin vaiva.

      • Anonyymi

        Halataan vaan, vaan. Tuu mun luo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halataan vaan, vaan. Tuu mun luo

        Sullehan käykin kuka vaan.


      • Anonyymi

        Mitäs se sinua noin kovasti närästää, ihan samalla vimmalla olet kimpussaan. Ja saa täällä
        kommentoida näitä jauhopäitäkin ja vielä luvan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se sinua noin kovasti närästää, ihan samalla vimmalla olet kimpussaan. Ja saa täällä
        kommentoida näitä jauhopäitäkin ja vielä luvan kanssa.

        Täällä varmasti monet vastaa kuin hänelle, jota kaipaavat ja eivät kuitenkaan uskalla mennä juttelemaan asioista oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä varmasti monet vastaa kuin hänelle, jota kaipaavat ja eivät kuitenkaan uskalla mennä juttelemaan asioista oikeassa elämässä.

        Ambivalenssi on vaarallista. Siihen enää suostu. Sellaisesta voi mielenterveys horjua.
        Henkistä väkivaltaa.
        Tunnetko vastuusi. Jos sellaista vielä ilmenee, lopetan tämän.


    • Anonyymi

      Tule halaamaan vaan. Ehkä uskaltaa sitten avautua.
      Älä pelkää, kyllä me hymyillään aina jatkossakin.

      • Anonyymi

        ❤ . Voi kunpa hän voisi luvata, että hymyilee aina minulle. Ottaisin senkin, ihan hyvä diili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤ . Voi kunpa hän voisi luvata, että hymyilee aina minulle. Ottaisin senkin, ihan hyvä diili.

        Mikä on sit paras diili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sit paras diili

        En tiedä, onko se kovin hyvä diili, mutta antaisin itseni, jos saisin hänet vaihdossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko se kovin hyvä diili, mutta antaisin itseni, jos saisin hänet vaihdossa?

        Mä haluun sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sut.

        ❤.

        Välillä kuvittelen asian olevan näin. Sitten välillä joudun miettimään kauheasti syitä sille, miksi hän haluaisi minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sut.

        Unohdin laittaa, että mäkin haluan sut. Ja jos näet tän ja olisit oikea ihminen, laitan sulle ehdotuksen.

        Nähdään lauantaina siellä, mistä kaikki alkoi. Saat päättää ajan. Tulen sinne silloin. Jos olet siellä silloin, halaan, enkä sano mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin laittaa, että mäkin haluan sut. Ja jos näet tän ja olisit oikea ihminen, laitan sulle ehdotuksen.

        Nähdään lauantaina siellä, mistä kaikki alkoi. Saat päättää ajan. Tulen sinne silloin. Jos olet siellä silloin, halaan, enkä sano mitään.

        Oliko siellä paljon ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siellä paljon ihmisiä?

        Laskitko kuin monta siellä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siellä paljon ihmisiä?

        Mikä on paljon? Laskitko? Mä en tiedä, kun hämäännyin hänestä. Jokatapauksessa liikaa halailulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on paljon? Laskitko? Mä en tiedä, kun hämäännyin hänestä. Jokatapauksessa liikaa halailulle.

        Haluan sut, koska välität.
        Haluan sut, koska välitän sinusta.

        Tee, mitä täytyy
        Teen niin myös

        Viisas ottaa vastuun ongelmistaan
        Opitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on paljon? Laskitko? Mä en tiedä, kun hämäännyin hänestä. Jokatapauksessa liikaa halailulle.

        En laskenut mutta n. 50 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laskenut mutta n. 50 ?

        Ei osunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sut, koska välität.
        Haluan sut, koska välitän sinusta.

        Tee, mitä täytyy
        Teen niin myös

        Viisas ottaa vastuun ongelmistaan
        Opitaan

        Tää vaatis selvennystä ja puhumista. On vaikea tietää, mikä on oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sut, koska välität.
        Haluan sut, koska välitän sinusta.

        Tee, mitä täytyy
        Teen niin myös

        Viisas ottaa vastuun ongelmistaan
        Opitaan

        Haluan sut, koska sä näet mut.
        Haluan sut, koska mä näen sut.

        Rakkauteni sinuun on iso, mutta on joku isompi. Harvan ihmisen vuoksi luopuisin omasta onnestani.


    • Anonyymi

      Olisin voinut kirjoittaa tuon saman sanasta sanaan miespuoliselle henkilölle. Eniten on ikävä sitä että hän hymyili ilahtuneesti nähdessään minut. Jälkeenpäin tajusin että hän ehkä yritti myös lähestyä ja vihjailla ihastuksestaan. Halaus kuulostaisi ihanalta voisin nuuhkia myös miltä hän tuoksuu vaivihkaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe